וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנה ייפגש עם נציגו של לוני

לי בוץ

10.9.2007 / 15:30

ינסו להגיע לפשרה שתביא להעברת חוזהו של ניר לוין. מאנה בטוח כי מינוי לוין יהווה הפרת הסכם. נמני יסייע לאוהדים מהדרום

סאגת רוני מאנה ממשיכה להעסיק את אנשי מכבי ת"א, וכעת עומד על הפרק חוזהו של ניר לוין שעדיין לא הועבר בבקרה התקציבית. הערב (שני) אמור מאנה לחזור מחופשה פרטית בלונדון, שם צפה בין היתר במשחקה של הנבחרת בוומבלי ונפגש עם הקפטן אבי נמני, שניסה לגשר בינו לבין לוני הרציקוביץ'.

מחר בשעות הבוקר צפוי מאנה להפגש עם חיים אסייג, רואה החשבון של הרציקוביץ', וזאת במטרה להגיע לפשרה בסיומה יועבר חוזהו של לוין בבקרה, וזאת על מנת שהוא יוכל להדריך את הקבוצה מול הפועל כפ"ס ביום שני הבא.

כזכור, לפני שנסע לאנגליה שלח מאנה מכתב להרציקוביץ' ובו הוא מבהיר לו כי החתמת לוין היא "הפרה בוטה" של ההסכם בין השניים, וכתוצאה מכך הוא מצפה מהבעלים הנוכחי להעביר לידיו את הקבוצה, או להחזיר לו לאלתר את הכסף שהוא נתן למועדון. עם זאת, בסביבתו של הרציקוביץ' טוענים בתקופה האחרונה כי אם מישהו הפר את ההסכם בין השניים זה דווקא מאנה, שטרם העביר את כל הכסף הדרוש להשלמת עסקת הרכישה.

הסכום אותו העביר מאנה עד כה למכבי על ידי ספונסרים, ערבויות וכסף מזומן מוערך בכ-25 מיליון שקלים, בעוד שעל מנת לקבל בעלות על 75 אחוזים מהקבוצה, אמור מאנה להעביר 50 מיליון שקלים. מחר יסביר רואה החשבון למאנה כי על פי ההסכם הוא מחוייב להעביר את החוזה של לוין בבקרה ובמידה שלא יעשה כך הוא עלול להפסיד את הכסף שהעביר למכבי עד כה. במכבי מקווים כי מאנה אכן יעשה כך, אך במידה שמחר ירשם פיצוץ נוסף בין הצדדים, עשוי העניין להגיע עד לבית המשפט.

"אני לא מבין למה כולם בארץ במתח" (דוד מרואני, הארץ)

"אני לא מבין למה כולם בארץ במתח. אני לא חייב לשלם לאף אחד כלום", אמר אתמול היו"ר למקורביו. במועדון מסבירים כי מאנה התחייב בהסכם עם מכבי לדאוג לערבויות ולכן אין בכוונתם להתנצח עמו לפני שייפגש מחר עם רואה החשבון של הקבוצה, ויאמר לו במפורש כי הוא חוזר בו מהסיכום ומסרב להעביר את הכספים.

דווקא חוזהו של ניר לוין, שכדי לעמוד על הקווים צריך לעבור בבקרה לפני משחק הליגה בעוד שבוע מול הפועל כפר סבא, לא ממש מטריד את ראשי המועדון. "יש ללוני הרציקוביץ' מספיק כסף בשביל להעביר בעצמו את החוזה של לוין בבקרה, גם בלי הסיוע של מאנה", הסביר גורם במועדון. "מה שכן, הכסף של מאנה יכול היה לעזור לנו בחיזוק הקבוצה".

בינתיים נמצא הרציקוביץ' ברוסיה ואתמול הוא נכח בחתונה של אחד ממכריו. למרות שזאת לא היתה מטרת הנסיעה, במועדון יש מספר גורמים המשוכנעים כי כמה אנשים אמידים, שאף הם התארחו באירוע, עשויים להתעניין ברכישת הקבוצה.

הקפטן אבי נמני, שצפה בסוף השבוע בהפסד הנבחרת באנגליה, הספיק לחזור ארצה מלונדון ונטל חלק באימון הערב של הקבוצה. אגב נמני, כוכב הקבוצה הודיע כי יעזור לאוהדי הקבוצה מהדרום לארגן הסעות למשחקי הבית של הקבוצה. נמני הודיע כי ישלים את הסכום הנדרש על מנת להקים מערך הסעות. מדובר ביוזמה של ארגון האוהדים "השחקן ה-12", בעזרתו ובתיווכו של הקפטן שנועדה לסייע לאוהדי הקבוצה מהדרום, ובעיקר מהעיר שדרות, המעוניינים להגיע למשחקי הבית של הקבוצה. הבלם מילאן מרטינוביץ' והקשר שרן ייני, שמחלימים מפציעות, הגבירו אתמול את קצב האימונים שלהם.

עדכון ראשון: 07:27, 10/09/07
עדכון אחרון: 15:30, 10/09/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully