וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טפירו: "אולי נגמר לנו הגז"

9.9.2007 / 20:51

קפטן הנבחרת התייחס לחוסר באנרגיות בהפסד 94:85 לפורטוגל. שרף: "רצינו לנצח, אבל כל הבעיות שלנו באו לידי ביטוי"

נבחרת ישראל הפכה להפתעת היורובאסקט בימים האחרונים. ניצחונות על קרואטיה ועל סרביה פערו פיות והשכיחו את שני ההפסדים הראשונים ליוון ולרוסיה. אבל דווקא כשנדמה היה שהנה, השחקנים בכחול-לבן עומדים לעלות לשמונה הגדולות של היבשת, הגיעה שוב הפסד לפורטוגל, כמו בקיץ הקודם, הפעם 94:85. כעת, גם ניצחון על המארחת והפייבוריטית ספרד במחזור הסיום של הבית, ביום שלישי, עלול שלא להספיק.

מאמן הנבחרת, צביקה שרף, היה מאוכזב מאוד: "כל מה שפחדתי שיקרה קרה היום. התחלנו את המשחק רע, ולא הצלחנו לעשות מה שניסינו. פורטוגל שלטה מתחת לסלים כמו שהם עושים בכל משחק נגדנו. רצינו לנצח את המשחק, אבל כל הבעיות שלנו באו לידי ביטוי מול הפורטוגלים, שהיו טובים מאיתנו בכל הפרמטרים. הם עצרו אותנו בהגנה ושלטו בריבאונד. אני לא בא בטענות לאף אחד, השחקנים מאוד עצובים, אבל כמו שהיינו יחד בניצחונות אנו יחד בהפסדים. עכשיו צריך זמן וקצת שיחות ולהחזיר את הרגליים לרצפה. נשב, נחשוב ונעשה הכל כדי לסיים עם המקסימום שאנו יכולים".

היריבה הבאה של הנבחרת היא אלופת העולם, ספרד, ושרף לא רצה להרחיב עליה את הדיבור: "זו נבחרת יוצאת מן הכלל. אני יכול להבטיח שננסה להתארגן ולעשות נגדם הכל".

קפטן הנבחרת, מאיר טפירו, התיייחס לעייפות הישראלית: "אין ספק שאנחנו טובים יותר מהפורטוגלים, למרות שהיום הם נתנו משחק מצוין. אולי נגמר לנו הגז. באליפויות האלה יש ימים שמחים יותר ושמחים פחות, היום היה פחות שמח, אבל אני עדיין גאה בחבר'ה שמשחקים איתי בנבחרת. הם חבורה של גברים. דברים קטנים עשו את ההבדל, אולי העייפות הכריעה אותנו הערב.

"יש לנו עוד משחק נגד ספרד ואנחנו לא מוותרים על שום דבר מראש. כל משחק הוא אפשרי והכל עניין של אנרגיות. זה משחק אחרי משחק אחרי משחק, ויש הרבה עומס על הגארדים אצלנו. אישית, שיחקתי היום לא טוב, זה אולי היה המשחק הכי חלש שלי באליפות, אבל אנחנו נשארים גם עכשיו ביחד. אני חושב שגם הערב הקהל נהנה מהמלחמה שנתנו, אבל מגיע כל הכבוד לפורטוגלים".

"זה היה המשחק הכי חשוב, ופישלנו"

בחדר ההלבשה הישראלי שררה אכזבה גדולה בסיום המשחק. דווקא פורטוגל, שעל הנייר נחשבה לחלשה בבית, ברחה לישראלים כבר מן הפתיחה ולא הביטה עוד לאחור. "הדקות הראשונות היו זוועתיות, והחל מטווח של שלשות מכל מיני מקומות", נזכר ליאור אליהו בריצה הפורטוגלית.

"אכזבה, אין מה להגיד. זה היה המשחק הכי חשוב, ופישלנו", הודה גיא פניני, "רדפנו אחריהם מהשניה הראשונה והיה קשה לסגור את הפער. היינו מאוד עייפים אחרי השבועיים האחרונים, כך שהיה קשה לרדוף אחרי שחקנים זריזים ואתלטיים כמותם".

הלפרין כבר חושב על הספרדים, "בעיקרון הכל עובד נגדנו וכל משחק מתחיל ב-0:0. נראה איך יוצאים מזה". עידו קוז'יקרו ניסה גם הוא לשמור על אופטימיות. "זה עצוב שזה עוד מעט נגמר, אבל אני מקווה שאולי יקרה נס. נצטרך להתעלות כדי, אולי, לנצח את הספרדים".

ז'ואאו סנטוס, שקלע 12 נקודות עבור הנבחרת המנצחת, אמר: "הניצחון הוא הוכחה לעבודה שעשינו בהכנה, לגישה שלנו של לנסות לנצח כל משחק. אם הניצחון הראשון היה מיוחד, זה מיוחד אפילו יותר".

פרנסיסקו ז'ורדאו, שתרם 20 נקודות לניצחון הפורטוגלי הוסיף: "ידענו שישראל נבחרת קשה, אבל שיחקנו בשביל לנצח. נלחמנו חזק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully