וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א-רוד לא נרגע

9.9.2007 / 14:07

הסלאגר של היאנקיז חבט להומר ה-51 שלו ב-5:11 על קנזס סיטי. מאטסוזקה מתפרק, סבאתיה בדרך לסיי יאנג, ניצחון למילווקי והקאבס

קנזס סיטי - ניו יורק יאנקיז 11:5

אלכס רודריגז חבט לשני הומרים וחצה את גבול ה-50 ל-51, והגיע לעונה החמישית שלו שבה הוא חובט ליובל+ של הומרים. "כשעשיתי את זה בטקסס זה היה שונה. כאן מדובר במרוץ לכתר". ואכן, היאנקיז צימקו את הפער מבוסטון ל-5.5 משחקים, אבל חשוב מכך - שמרו על ההפרש מדטרויט על 3 משחקים במאבק הויילד קארד. ווילסון בטמיט וג'וני דיימון עם הומרים משלהם, אנדי פטיט זכה בניצחון ה-13 העונה ובריאן בניסטר רשם את ההפסד.


בולטימור - בוסטון 5:11

בוסטון תהיה בפלייאוף, אבל אם דייסקי מאטסוזקה ימשיך להיראות כמו סושי מקולקל, טרי פרנקונה והרד סוקס יחטפו שם קלקול קיבה כבד. דייס קיי לא צלח את האינינג השלישי, נתן בו שבע משמונה ריצות החובה שספג (כולל גראנד סלאם לרוקי סקוט מור) והאוריולס המשיכו משם לניצחון. מי שניצח עבורם הוא ג'ון לסטר (לא זה של הרד סוקס - leicester), שהרשה הומר לדייויד אורטיז. טייק רדמן וניק מרקאקיס עם הומרים לבולטימור.


לוס אנג'לס איינג'לס - קליבלנד 6:1

סי סי סבאתיה גמא את כל תשעת האינינגים, קצר ניצחון 17 העונה והעמיד את ה-ERA שלו על 3.15 - טיפה גבוה, אבל עדיין הוא ממשיך להיות אחד המועמדים המובילים לסיי יאנג. גיילורד פרי היה הזוכה האחרון של האינדיאנס בתואר, ב-1972. ארווין סנטנה נוצח, השבט ממשיך לשמור על פער חמישה משחקים מדטרויט.


דטרויט - סיאטל 6:12

הסוס של המארינרס נגמר סופית, ואת הפלייאוף הזה הם יראו מהבית. הטייגרס, מצידם, עדיין חושבים על לעקוף את היאנקיז במרוץ הויילד קארד, משימה שנראית לא קלה. ארבע חבטות, הומר ושני ריביז לאיבאן רודריגז, הומר גם לברנדון אינג' וניצחון לזאק מיינר. ג'ף וויבר החלש נוצח, אדריאן בלטרה ויונייסקי בטנקורט עם הומרים לסיאטל.


יתר המשחקים:

טקסס - אוקלנד 3:7
שיקגו וייט סוקס - מינסוטה 7:8
טמפה ביי - טורונטו 4:5 (בי ג'יי אפטון עם הומר מנצח, ארבע ריצות של הדוויל רייז באינינג התשיעי).

NL: הזקנים שולטים

אריזונה - סט. לואיס 8:9

הדיאמונדבקס שומרים בשיניים על יתרון המשחק שיש להם על סן דייגו, ועל הדרך עושים נזק לקרדינלס, שלא מצליחים להדביק את שיקגו ומילווקי. הנחשים נעזרו בחמש ריצות באינינג הרביעי, כשהמחליף, דיינה איבלנד, קוצר את הניצחון וחוזה ולוורדה רושם שמירה 44 העונה. סטיבן דרו וקונור ג'קסון עם הומרים לדי-בקס, ארון מיילס עם אחד לקרדינלס.


ניו יורק מטס - יוסטון 1:3

טום גלאווין נכנס לכיוון אוקטובר בכושר טוב וצעיר, ולאינינג השישי עם משחק מושלם, לפני שרצף האאוטים נשבר. זה לא מנע ממנו להשלים שבעה אינינגים עם ארבע הכשות ולנצח ותיק אחר, וודי וויליאמס. דייויד רייט חבט להומר, בילי וגנר שמר בהצלחה וניו יורק ממשיכה לשייט.


סן פרנסיסקו - לוס אנג'לס דודג'רס 6:2

אריזונה וסן דייגו מנצחות, והדודג'רס עושים את שלהם כדי להישאר בתמונה. כמו טום גלאווין, גם דייויד וולס פלירטט עם משחק מושלם וסגר שבעה וארבעה. הומר ושלושה ריביז ללואיס גונזאלס, בארי זיטו הוא, כרגיל, המגיש המפסיד.


קולורדו - סן דייגו 3:1

הפאדרס, כמו ניו יורק ולוס אנג'לס, ניצחו בזכות חטיאר. גרג מדוקס הגיש שישה אינינגים סולידיים, טרבור הופמן שמר בפעם ה-37 וסן דייגו שמרה על פער של משחק אחד מהדיאמונדבקס. ג'ף פרנסיס רשם את ההפסד.


פילדלפיה - פלורידה 1:9

ג'ימי רולינס, גרג דובס וכריס קוסטה חבטו להומרים, קליי קונדרי זכה בניצחון ופילדלפיה עדיין עמוק במרוץ הויילד קארד. הנלי רמירז המצוין עם הומר מספר 25 העונה, הכשל ההולנדי ריק ואן דן הרק עם ההפסד.


פיטסבורג - שיקגו קאבס 5:1

ניצחון חשוב מאוד לקאביז שאוחזים בשיניים את הפסגה במרכז יחד עם הברוורס. אחרי תקופה לא טובה הצליח קרלוס זמבראנו להירגע משריקות הבוז של ריגלי, ובחוץ הגיש היטב עם שישה ושמונה. אלפונסו סוריאנו חבט להומר מספר 23 על איאן סנל המפסיד.


סינסינטי - מילווקי 4:3

ניצחון אולטרה חשוב גם לברוורס, כשריקי וויקס חובט לטריפל באינינג התשיעי ונכנס הביתה מחבטה של קרייג קאונסל. פרינס פילדר חבט להומר ה-43 שלו בעונת MVP וגם השווה באינינג השמיני. דרק טרנבאו רשם את הניצחון, פרנסיסקו קורדרו שמירה מספר 41 העונה ודייויד וות'רס את ההפסד.


במשחק נוסף: אטלנטה - וושינגטון 2:9

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully