וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הסקאוטים ראו שאנחנו לא?

אורי שלו

9.9.2007 / 14:46

סקאוטים של סנטנדר ורדינג התרשמו מיכולתם של ברק יצחקי ויואב זיו בוומבלי, וינסו לצרף את השניים עם פתיחת חלון ההעברות

למרות היכולת החלשה של נבחרת ישראל אמש (שבת) במשחק מול אנגליה בוומבלי, נראה כי סקאוטים מאירופה התרשמו משחקני בית"ר ירושלים, ברק יצחקי ויואב זיו. ראסינג סאנטנדר היא הקבוצה הרצינית ביותר המעוניינת ביצחקי, אחריו עוקבות עוד לפחות שתי קבוצות מהליגה הספרדית. נציגי סאנטנדר, אשר רק בשבוע החולף צירפה את מוחמד צ'יטה שהוזכר כמועמד לבית"ר בעבר, ימשיכו לעקוב אחר יצחקי במשחקי הליגה בארץ.

זיו השלים אתמול את מכסת ההופעות הדרושה לו כדי לקבל רשיון עבודה בפרמיירליג. לדעת רבים, זיו היה אמש נקודת האור בנבחרת. הצלת השער השני של מייקל אואן וההתמודדות עם האנגלים, בעיקר במהירות, זיכו את המגן בנקודות זכות רבות וכרגע נראה כי זיו מבוקש על ידי רדינג וקבוצה נוספת מהפרמיירליג. נציגי הקבוצות ימשיכו לעקוב אחרי זיו, וייתכן כי ינסו לצרפו בחלון ההעברות הקרוב בינואר.

מחר (שני) יחזרו שחקני הנבחרת להתאמן עם הקבוצה לקראת משחק הליגה הקרוב נגד מכבי הרצליה. ביום שלישי תערוך הקבוצה שני אימונים, כדי להגיע במוכנות מלאה למשחק וכדי שהחג לא יפגע בהכנות. באותו יום תערוך הקבוצה גם את הרמת הכוסית המסורתית לראש השנה בהשתתפות הבעלים, ארקדי גאידמק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully