וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלך מחכה לטוען לכתר

9.9.2007 / 14:11

גמר אליפות ארה"ב יפגיש את רוג'ר פדרר, שמחפש תואר גראנד סלאם 12 בקריירה, עם הלהיט הסרבי נובאק דיוקוביץ'. יהיה קונצרט

עד לא מזמן הגמר הקלאסי בטניס העולמי היה פדרר נגד נדאל, אבל בשבועות האחרונים נכנס גורם חדש ומפתיע. נובאק דיוקוביץ', הלהיט הסרבי, הוא המרענן הרשמי של סבב ה-ATP, והלילה (ראשון) הוא יתמודד מול רוג'ר פדרר בגמר אליפות ארה"ב (23:45, יורוספורט). מערכת וואלה! מעריכה: יהיה קונצרט.

פדרר ינסה להשלים זכייה מספר 12 בתואר גראנד סלאם (ולהתקרב לשיאו של סמפראס, שעומד על 14), ולקחת בפעם הרביעית ברציפות את התואר בפלשינג מדו. דיוקוביץ' בן ה-20, לעומת זאת, מחפש גראנד סלאם ראשון.

בדרך כלל לא היינו מתלהבים ממשחק שכזה, כיוון שכבר פעמים רבות פדרר נראה פגיע ולגמר מולו הגיעו שחקנים בכושר מצוין (גונזאלס באוסטרליה, נדאל בווימבלדון), אך בסופו של דבר זה הסתיים בניצחון מובן מאליו של השוויצרי. הפעם באמת יש הרגשה שמשהו יכול לקרות.

דיוקוביץ' ניצח את פדרר בגמר מונטריאול רק בחודש שעבר, אחרי שגבר בדרך על רודיק ונדאל, וגם השבוע הוא שיחק מצוין מול פרר, מונאקו ומויה. האם הוא מסוגל לשחזר את הכושר הזה מול המכונה השוויצרית, זו שהפסידה שתי מערכות בלבד במהלך הטורניר?

"אני מרגיש מצוין", אמר פדרר, שהגיע לגמר גראנד סלאם עשירי רצוף, "אני יודע מה אני צריך לעשות נגד נובאק, ואני מקווה שאצליח להציג את היכולת שלי במשחק".

גם דיוקוביץ' מגיע עם הרבה ביטחון. "הניצחון במונטריאול עזר לי, זה בטוח", אמר דיוקוביץ', "אני חושב שאני מוכן למשחק. אני חייב להאמין בעצמי, בגלל שבלי חשיבה חיובית לא אוכל לנצח. אני לא אצא לשם כדי לשחק הכי טוב שאני יכול או כדי לתת הצגה לקהל - אלא רק בשביל לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully