וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיר מנצ'סטר במרדף אחרי הונטלאר

9.9.2007 / 13:37

הכוכב ההולנדי יעזוב את אייאקס בשל ההדחה מליגת האלופות, יונייטד וסיטי בעקבותיו. ליברפול מעוניינת בסטיבן טיילור מניוקאסל

מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד נמצאות במרכז המאבק על חלוץ אייאקס, קלאס יאן הונטלאר. ההולנדי בן ה-24, שהבקיע בעונה שעברה 36 שערים ב-51 משחקי אייאקס, כנראה יעזוב בעקבות הדחת קבוצתו במוקדמות ליגת האלופות על ידי סלביה פראג. לאחר שריאן באבל נמכר לליברפול ו-ווסלי סניידר לריאל מדריד, היה נראה כי האנק טאן קאטה, מאמן אייאקס, ישמור לעצמו לפחות את הונטלאר, אבל בשל ההדחה, ירצו ראשי המועדון לייצב את תקציבם הפגוע.

אלכס פרגוסון רואה בהונטלאר את היורש המושלם לסקורר כמו רוד ואן ניסטלרוי, שעזב לריאל מדריד ב-2006. סוון גוראן אריקסון, מנג'ר הסיטי, נחשב גם למעריץ של ההולנדי ועם חשבון הבנק של טקסין שינאוורה, הסיטיזנס בהחלט יכולים להתמודד בקרב על החלוץ.

* סטיבן טיילור, בלמה של ניוקאסל, דחה את הצעת המגפייז להארכת החוזה. כלי התקשורת האנגליים מספרים כי רפא בניטז יהיה מעוניין לצרפו לליברפול, לכשיפתח חלון ההעברות מחדש בינואר. 5 מיליון פאונד יוצעו לג'ורדיז עבור הבלם בן ה-21.

* לפי פרסומים באנגליה, מיכאל באלאק יצטרף בינואר הקרוב לריאל מדריד תמורת 8 מיליון פאונד. בסוף השבוע הובהר לגרמני כי בשלב זה הוא לא ייכלל בסגל צ'לסי לשלב הבתים של ליגת האלופות. בתגובה למקרה סערו הרוחות בגרמניה ואפילו נשיא באיירן מינכן, פרנץ בקנבאואר, אמר כי הקשר טעה כשהחליט לעבור ללונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully