וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התביישתי בקהל שלנו"

9.9.2007 / 13:13

קנבארו לא אהב את שריקות הבוז מהיציעים האיטלקיים במהלך ההמנון הצרפתי. בהתאחדות האיטלקית מאשימים: ”דומנק היה בחדר הלבשה"

יו"ר ההתאחדות האיטלקית, ג'יאנקרלו אבאטה, טוען כי הוא ראה אמש (שבת) את ריימונד דומנק בחדר ההלבשה של נבחרת צרפת במהלך המשחק בין שתי הנבחרות (0:0), מהלך אסור לאור הרחקתו של המאמן הצרפתי.

איטליה וצרפת נפרדו ב-0:0 משעמם, אבל מתברר שהיה אקשן מאחורי הקלעים. על דומנק, כזכור, נאסר להיות על הקווים לאחר שהאשים את נבחרת איטליה הצעירה ב"קניית שופט" במהלך משחקם נגד המקבילה הצרפתית ב-1999. אבאטה טען כי הוא ראה אותו בחדר הלבשה לפני שריקת הפתיחה.

"ממש לא מעניין אותי מה הוא עשה שם, אבל פשוט נתקלתי בו", אמר אבאטה, "זו בושה".

צרפת: בוז גדול לקהל

פאביו קנבארו היה אחד מאלה שביקרו קשות את ההתנהגות של הקהל האיטלקי, ששרק בוז במהלך ההמנון הצרפתי. "זה היה מאוד מאכזב", אמר קנבארו, "אף פעם לא שמעתי קהל ששורק בוז נגדנו במהלך ההמנון האיטלקי. התביישתי מאוד, לא אהבתי את זה".

יו"ר ההתאחדות הצרפתית, ז'אן פייר אסקאלה, לקח קשה את התגובה מהיציעים. "במשחק הקודם בין הנבחרות עשינו ת הכל כדי שההמנון האיטלקי יעבור בשלום", אמר היו"ר, "אי אפשר להאשים רק את אירועי הימים האחרונים, כי המשחק בפאריס היה סמוך מאוד לפרשת זידאן-מטראצי, ובכל זאת לא שרקו בוז מהקהל".

איטליה, אגב, עדיין מפגרת מאחורי סקוטלנד בטבלת הבית, וביום רביעי מצפה לה אתגר רציני בקייב מול אוקראינה, כשלוקה טוני הפצוע ייעדר. "זה הולך להיות משחק קשה", אמר כריטיאנו לוקארלי, "הם ישחקו מולנו בהתלהבות גדולה, וירצו לנצח לעיני הקהל שלהם את אלופת העולם".

"התחלנו ללמוד את הגבולות שלנו, והדבר החשובביותר היה לא להפסיד את המשחק", אמר המאמן רוברטו דונאדוני אחרי התיקו מול צרפת, והוא כבר צופה אל משחק החוץ ביום רביעי. "זה חבל, כי הפציעה של טוני לא רצינית, אבל כואבת. אני לא עוסק בחישובים ותיקו באוקראינה ממש לא יספק אותי. אנחנו נוסעים כדי לנצח".

ספרד: אראגונס מתרץ

מאמן נבחרת ספרד, לואיס אראגונס, היה מאוד מאוכזב מהיכולת של שחקניו אמש באיסלנד, על אף ששיחקו בעשרה שחקנים רוב המשחק. "מצבנו טוב יותר מאשר לפני המשחק, אבל אנחנו מרגישים יותר גרוע בגלל שלא לזה ציפינו", אמר המאמן, שניצל בגלל שער של אינייסטה בדקה ה-86, שקבע 1:1, "הדשא היה חלק ומהיר, ועשינו כמה טעויות קשות. רצינו לשנות את ההרכב, אבל זה היה קשה כשנותרנו רק בעשרה שחקנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

גרמניה: לאו אופטימי

מאמן ווילס, ג'ון טושאק, הודה כי גרמניה הייתה ראויה לניצחון אמש (2:0) באיצטדיון המילניום. "אין לנו מה להתלונן על התוצאה, הם גילו עלינו עליונות בכל אספקט של המשחק", אמר טושאק.

יואכים לאו, לעומת זאת, שידר ביטחון בקבוצתו. "אנחנו בטוחים בצמרת הבית", אמר לאו, "ואנחנו נמשיך לשחק ביכולת הזו. נמשיך להביא שחקנים כישרוניים לנבחרת, שילבנו אותם היטב בצוות, ואנחנו נמצאים בנתיב חיובי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully