וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עומר גולן לא ישחק במכבי חיפה"

9.9.2007 / 11:48

מקורב לשחקן שוב שוחח עם בכיר בחיפה, אבל יו"ר מכבי פ"ת שינו זוארץ טוען כי החלוץ לא ישוחרר. רוני לוי בוחן אופציות לעמדת החלוץ

ראשי מכבי חיפה עדיין מתלבטים לגבי צירופו של עומר גולן, ומקורב לשחקן אף שוחח בימים האחרונים עם בכיר במכבי חיפה, אבל במכבי פתח תקוה לא מוכנים לשחררו. "עומר גולן לא ישחק העונה במכבי חיפה", אמר הבוקר (ראשון) היו"ר, שינו זוארץ. "הוא יסיים את העונה במכבי פתח תקוה. כל הפרסומים על מעבר אפשרי לחיפה גורמים לו עוול".

יש לציין כי גם יעקב שחר לא מתלהב לרכוש את החלוץ. הנשיא הבהיר בימים האחרונים למקורביו כי הוא לא מוכן להשקיע סכומים גבוהים בגולן. אותו מקורב לשחקן הבהיר לפני מספר ימים לראשי המועדון כי גולן רוצה לשחק במכבי חיפה, אבל העובדה ששחר מתעקש להתבצר בעמדתו מקשה על המשא ומתן. בלי קשר, שחקנים בקבוצה טוענים ששלומי ארבייטמן כלל לא מוכן לעבור לקבוצה של יוסי מזרחי, גם לא כשחקן מושאל.

בינתיים, רוני לוי בוחן מספר אופציות לעמדת החלוץ. המאמן קיבל מספר שמות של שחקנים זרים, אבל עדיין לא ביקש מיעקב שחר לזמן אחד מהם למבחנים. במידה שלוי יעשה כן, תישקל האפשרות להחתים חלוץ זר. נראה כי שחר לא יתנגד למהלך כזה.

הקשר פיטר מסיללה יירשם כזר, אם בכלל, רק ביום חמישי, לפני משחק הליגה מול מכבי פתח תקוה. אם עד יום חמישי יוחלט להחתים חלוץ זר בכל מקרה, לוקאש סורמה יוקפא, אך מסיללה לא יירשם כזר ובקבוצה יחפשו לו קבוצה שתסכים לשאול אותו. במקרה כזה, הקבוצה תשחק בפועל עם ארבעה זרים, במטרה להחתים זר חמישי עד הרביעי באוקטובר. עד מועד זה תוכל הקבוצה להחתים שחקנים זרים שאינם תחת חוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully