וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייזיה על דוכן הנאשמים

9.9.2007 / 11:34

נבחרים המושבעים למשפט ההטרדה של מאמן ונשיא הניקס. דונהי ממשיך לשקוע, ג'קסון בהיכל התהילה ופיניקס השוותה בגמר ה-WNBA

אם לא תושג פשרה של הרגע האחרון, מחר (שני) יחל משפטו של אייזיה תומאס. כזכור, נשיא ומאמן הניקס מואשם בהטרדה מינית של אחת מסגניות הנשיא במועדון, אנוקה בראון סאנדרס, ובימים הקרובים תחל בחירת המושבעים במשפט. סאנדרס טוענת כי פוטרה מעבודתה מכיוון שגילתה את האמת על תומאס.

אדם נוסף ששקוע עמוק בבוץ הוא טים דונהי. השופט לשעבר מחכה להליכים משפטיים כנגדו, בעקבות שערוריית מכירת המשחקים הגדולה של הליגה. אם חשב שבזאת תמו צרותיו, הוגשה לדונהי דרישת גט מאשתו, קימברלי, ובנוסף גם תביעת משמורת על ארבע בנותיו.

סיפורם של בני הזוג, שהתחתנו ב-1995, יכול להעיד על מקרים דומים של זוגות בליגה. "זה כאילו הם היו שני גופים נפרדים", טען מקורב לשניים, "היא טיפלה בילדים והוא הסתובב, עסוק בענייניו. היה ידוע שיש לו חברה באריזונה, הוא אפילו התפאר בזה".

* בעליה של הסיאטל סופרסוניקס וקבוצת הנשים סיאטל סטורם, קליי בנט, שאמר כי ידרוש העברה לשתי הקבוצות ביום הראשון של נובמבר, הודיע כי לא יעשה כך במידה ולא ישיג הסכם לגבי אצטדיון חדש בו תשחקנה הקבוצות. למרות הדברים, לא פוסל בנט אפשרות כי בכל זאת יושג סיכום לגבי מיקום חדש לקבוצה.

פיל ג'קסון מודה למנטור ולמזל

פיל ג'קסון נבחר כאחד משבעת החברים החדשים בהיכל התהילה. מאמן הלייקרס מחזיק תשע אליפויות NBA עם הבולס ולוס אנג'לס, שהשוו אותו למאמן האגדי, רד אורבך, כמאמן המעוטר ביותר בתולדות הליגה. עם ג'קסון נבחר גם מאמנה המצליח של צפון קרולינה, רוי וויליאמס. מאמן ה-WNBA, ואן צ'אנסלור, פדרו פרננדז, המאמן מירקו נובוסל והשופט מנדי רודולף.

ג'קסון זקף את הקריירה המוצלחת שלו בעיקר לזכות מורו ורבו, מאמנו לשעבר, רד הולצמן: "הוא התייחס לכוכבים ולשחקני המשנה בדיוק באותה צורה", אמר ג'קסון, "כולם צריכים לקבל יחס מכובד וכולם צריכים לקבל יחס מיוחד". ג'קסון התייחס בדבריו גם לכוכבי הכדורסל, איתם העביר שעות אימון רבות במהלך הקריירה שלו, שאקיל אוניל, קובי בריאנט ובראשם מייקל ג'ורדן: "מי יכול להיות יותר בר מזל ממני?"

פיניקס מרקורי השוותה ל-1:1 בגמר ה-WNBA

הסיפור הגדול של משחק מספר 2 בגמר הפלייאוף של ה-WNBA הוא הופעתו של מאמן פניקס מרקורי, פול ווסטהד, בזוג נעליים שונות. "היה לו צמד נעליים שחורות, אך כל אחת הייתה מסוג שונה. הוא קצת זקן וצריך עזרה באופנה, אבל נביא אותו מוכן עד לעונה הבאה", אמרה כוכבת המשחק, דיאנה טאוראסי.

האול סטארית קלעה 30 נקודות בניצחון פניקס 70:98, שהושג למרות חזרתה של שריל פורד למשחקי דטרויט, שפיספסה את המשחק הראשון, אבל הצליחה להשיג בסך הכל חמש נקודות ושבעה ריבאונדים, אולי מכיוון ששיחקה רק מחצית מהמשחק. ביל ליימביר, מאמן דטרויט, אמר בסיום כי לא רצה לסכן אותה כשראה שהמשחק גמור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully