וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיריל שאפוי בדרך לכפ"ס

החלוץ הצרפתי, שנבחן במכבי נתניה, יגיע להיבחן אצל אוחנה. הנבחן אגבור יוחתם, תומר חמד לא. קובי מויאל סיכם על השאלה לעונה

הקשר קובי מויאל סיכם, לאחר תקופה ארוכה של שמועות ואפשרויות, בהפועל כפר סבא וכבר העביר את אימון הצהריים בקבוצה. גורם בבית"ר ירושלים, ממנה הגיע מויאל אמר: "מויאל יוצא לשנה, בה יקבל ניסיון. מדובר בשנה קריטית ולא רצינו שיאבד אותה על הספסל".

החלוץ הצרפתי סיריל שאפוי בדרך לחתימה בהפועל כפר סבא. השחקן, שנבחן במכבי נתניה לפני חודש ונשוי לישראלית, לא חתם בקבוצתו של דניאל יאמר, בין היתר בגלל הליכי האזרוח הבירוקרטיים. בכפר סבא יבחנו את השחקן שנחת בארץ, ואם ירשים יפתחו בהליכי האזרוח. שאפוי, 28, שיחק לפני שש שנים בנבחרת צרפת הצעירה, עם השמות הכי גדולים שלה, כולל פיליפ מקסס.

את שאפוי, שנולד בליון, גילה פול לה גואן, אחד מגדולי המאמנים בכדורגל הצרפתי, והחתים אותו בראן מהליגה הראשונה. שאפוי הבקיע עשרה שערים באותה עונה. בחודש ינואר בעונה שאחרי, בעקבות פיטורי המאמן, הוא חתם על חוזה לחמש שנים במארסיי ומאז דעכה הקריירה שלו. שאפוי נחשב לאחד השחקנים השנואים על הקהל המקומי, אולי בגלל שהתבטא לאחר החתימה כי ליון, עיר הולדתו, "תמיד תישאר בלבו".

למרות שהיה מבוקש במהלך השנים בניוקאסל (הציעה 6 מליון ליש"ט עבורו), פורטסמות', אברטון וטוטנהאם, השחקן לא הצליח להגיע לרמות הגבוהות. לאחר שנדד לשנת השאלה בלידס, לא מצא את מקומו בהרכב שכלל את מארק וידוקה ואלן סמית', השחקן חזר למארסיי שלא חפצה בו והשאילה אותו לצרפת, עד שחוזהו בוטל כליל. לפני שתי עונות השחקן לא מצא קבוצה, ורק בעונה שעברה הוא חזר לשחק.

לאחר שכבר נכשל בבחינות הכניסה להירקאלי היוונית, טרוויזו האיטלקית ופ.צ בריסל של דימיטרי אמבוי, הוא חזר לצרפת וחתם בגרנובל מהליגה השניה. שאפוי שיחק 28 משחקים, פתח 22 פעמים בהרכב, כבש חמישה שערים ובישל שלושה.

גם אגבור יוחתם

מאמן כפר סבא, אלי אוחנה, נתן אור ירוק גם להחתמת החלוץ הקמרוני, יוליוס אגבור. החלוץ בן ה-23, שכבש במשחק האימון מול בני סכנין (2:3 לסכנין) והותיר רושם טוב, יחתום במהלך השבוע על חוזה לעונה אחת.

החלוץ הפולני, אדם צ'רקס, שכבש גם הוא, שוחרר באופן רשמי וחזר למולדתו. "התרשמתי מאגבור לטובה ולכן הוחלט להחתים אותו", אמר אוחנה: "אני מקווה שהוא ימשיך להותיר רושם טוב גם לאחר שיוחתם".

אוחנה מעוניין להחתים חלוץ נוסף שיעבה את הסגל. המועמד המוביל של המאמן הוא החלוץ הצעיר תומר חמד ממכבי חיפה, שלא משוחרר בשלב זה. הבעיה של אוחנה היא שחמד אינו מעוניין להגיע לכפר סבא על תקן שחקן ספסל, משום שזהו מעמדו הנוכחי גם במכבי חיפה. אם הקבוצה של רוני לוי לא תחתים חלוץ, חמד אמור להתחרות על חולצת ההרכב עם יניב קטן, שלומי ארבייטמן ואושרי גיטא. לאלירן דנין שמוזכר מתחילת העונה כמועמד לקבוצה יגיע רק אם יובטח לו שישחק בהרכב הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully