וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל איומה, חלשה, מרושלת"

9.9.2007 / 10:00

עיתוני אנגליה לא החמיאו לחניכיו של קשטן אחרי הניצחון הקליל על ישראל: "לא ברור איך הם הגיעו לוומבלי מהמקום השני בבית"

וידאו: רויטרס. תרגום ועריכה: רביד גולדשטיין

התרופה לכאב הראש של מקלארן

באנגליה לא התרגשו הבוקר (ראשון) יותר מדי מהניצחון על ישראל (0:3). אחרי הכל, כולה ישראל, קבוצה שניצחון עליה מתקבל בטבעיות. אין פלא, אם כך, שהכותרת הראשית ב"דיילי מייל" הייתה "אל תיסחפי, אנגליה". "הניצחון על ישראל האיומה נתן מרחב נשימה למאמן סטיב מקלארן", נכתב, "אבל עדיין לא מבטיח את עלייתה של אנגליה ליורו 2008".

"חוזרים לעניינים", הכריז ה"סאן", שכתביו אף לא הטריחו עצמם בניסיון לתאר את איכויותיה של ישראל. "מקלארן יכול להיות מרוצה מהדרך הקלה שקירבה את אנגליה לאליפות אירופה".

"ישראל המרושלת הפכה את המשחק לקל מדי עבור אנגליה", נכתב ב"גארדיאן", "ישראל הייתה כל כך חלשה, מה שגורם לך לתהות איך היא הגיעה לוומבלי מהמקום השני בבית, ואיך אנגליה הגיעה למצב כזה לפני המשחק מולה".

ב"טלגרף" נכתב כי "ישראל הייתה אכזבה בכל חלקי המגרש. השוער אומנם היה יציב, אבל גם אוואט לא יכול היה להגיב לטיל של מייקל אואן".

ב"ניוז אוף דה וורלד" נכתב כי "מקלארן מסתובב בראש מורם אחרי המשחק, אבל הניצחון הקליל לא אמור לשמח את המאמן, כאילו הוא מצא את הירושלים שלו", כדברי המאמר, "ישראל לא דומה כלל לנבחרת שהפחידה אותנו לפני המשחק בר"ג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully