וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנין אלופת ארה"ב

9.9.2007 / 6:53

הבלגית שוב הוכיחה שהיא הטניסאית הטובה בעולם, אחרי שגברה 1:6, 3:6 על קוזנצובה בגמר אליפות ארה"ב: "האיכות שלי מדהימה"

היא לא יפה כמו שראפובה, לא פוטוגנית כמו איבנוביץ', אבל ז'וסטין הנין היא הטניסאית הכי טובה בעולם, נקודה. הלילה (ראשון) הבלגית הקטנה הוכיחה שוב שאין לה מתחרות בספורט הלבן, אחרי שגברה על 1:6, 3:6 על סבטלנה קוזנצובה בגמר אליפות ארה"ב תוך שעה ו-22 דקות בלבד, והיא הראשונה שזוכה בטורניר בלי לשמוט מערכה מאז סרינה וויליאמס ב-2002.

מתברר שגם הנין יודעת להעריך את הכושר המצוין שבו היא נמצאת. "האיכות שבה שיחקתי בשבועות האחרונים היא מדהימה", אמרה הבלגית, שהשלימה זכייה שנייה בארה"ב וסך הכל גראנד סלאם שביעי בקריירה, "לא הפסדתי גם פה וגם בטורונטו מערכה, ואני מאוד גאה בזה".

הנין שברה את קוזנצובה, האלופה מ-2004, כבר במשחקון הראשון, ומאז לא שיחררה את הרגל מהגז. המערכה השנייה הלכה פחות קל מהראשונה, אבל היתרון של הנין לא סוכן לרגע. "פחדתי שאהיה עייפה, אבל הייתי מאוד יציבה ועקבית היום במשחק שלי", אמר הנין בסיום, שהפכה לטניסאית הראשונה שגוברת על שתי האחיות וויליאמס בטורניר גראנד סלאם ומצליחה לזכות בו בסיום, "הייתי קצת עצבנית במשחקון האחרון, אבל עכשיו אני מאושרת". כנראה שגם מה-1.4 מיליון דולר שנוספו לה לחשבון הבנק.

קוזנצובה, לעומת זאת, הייתה מדוכדוכת בסיום, על אף שהיא צפויה לעלות למקום השני בעולם. "אני חושבת שהמשחק היה הרבה יותר צמוד ממה שהתוצאה מראה", אמרה הרוסייה בת ה-22, שהפסידה בגמר השלישי שלה העונה, "היא שיחקה את הטניס הכי טוב שלה, ואני לא, וזה מאכזב".

גברים: אתם מוכנים לגמר הקלאסי?

נובאק דיוקוביץ' עשה הערב (שבת) צעד נוסף בדרכו להפוך מעוד הבטחה גדולה לדבר הגדול הבא באופן רשמי. הסרבי הצעיר העפיל לגמר טורניר גראנד סלאם ראשון בקריירה שלו, כשגבר בחצי גמר אליפות ארה"ב על דויד פרר 4:6, 4:6, 3:6. דיוקוביץ', שגבר על רוג'ר פדרר בגמר טורניר מונטריאול בחודש שעבר ואותת על כוונותיו לקראת היו. אס אופן, קטע את מסע הקסם של הספרדי המפתיע, שהעיף בדרכו לארבעת האחרונים של הטורניר את בן ארצו רפאל נדאל.

החום הכבד ששרר בפלשינג מדו הקשה מאוד על דיוקוביץ', שטופל רפואית במהלך המערכה השניה ואף נראה בשלבים מסוימים של המשחק כעומד לפרוש, אבל בסופו של דבר הוא נמנע משחזור התסריט של חצי גמר ווימבלדון בו פרש מול נדאל, וחגג את גמר הגראנד סלאם הראשון שלו.

"הייתי מאוד לחוץ בפתיחה", סיפר דיוקוביץ' לאחר הניצחון. "היו לי הרבה משחקים קשים עד עכשיו ולא הייתה לי כמעט אנרגיה. התנאים היו קיצוניים, היה כל כך חם... עכשיו אני אנסה להתאושש עד כמה שאוכל לקראת הגמר, זו הולכת להיות חוויה מדהימה".

מאוחר יותר עלו לחצי הגמר השני רוג'ר פדרר וניקולאי דוידנקו, למפגש שהבטיח הרבה יותר משלוש המערכות הלא מותחות במיוחד שסיפק. המדורג מספר אחד בעולם עשה את העבודה עם 5:7, 1:6, 5:7, והבטיח לעצמו הופעה עשירית ברציפות (!) בגמר גראנד סלאם, בה הוא מתכוון להחזיר לדיוקוביץ' מנה אחת אפיים על אותו ערב במונטריאול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully