וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה וקרואטיה שומרות על יציבות

8.9.2007 / 19:57

רוסיה ניצחה 0:3 את מקדוניה, קרואטיה את אסטוניה 0:2, הפער מאנגליה נשמר ומישראל גדל. דה סילבה כבש צמד לקרואטים

מקדוניה, שחוגגת היום 16 שנים להיווסדה, יצאה למגרשה של לוקומוטיב במוסקבה למשחק במסגרת הבית הישראלי של מוקדמות יורו 2008, בית ה'. רוסיה פתחה עם לחץ מאסיבי על שערו של פטר מילושבסקי, שוער מקדוניה. הלחץ נשבר כבר בדקה ה-8 כשואסילי ברזוצקי קיבל כדור מצד שמאל, מרגליו של אנדריי ארשווין, ודחק את ה-0:1. ולאדיר גאבולוב, שוער הנבחרת הרוסית,הורחק בדקה ה-69, אך המקדונים פספסו את הזדמנות הפז, מכיוון שאיגור מיטרסקי בעט היישר לידיו של השוער המחליף, איגור מאלאפייב את הפנדל.

אולי בזכות ההחמצה, קיבלו הרוסים זריקת מרץ ואנדריי ארשבין, השחקן שזוכה למשכורת הגבוהה ביותר בליגה הרוסית בזכות הופעותיו במדי זניט, כבש את השער השני ושלח את חוס הידינק להתחיל לחשוב על המשחק מול אנגליה ברביעי. אלכסנדר קרז'קוב מסביליה הוסיף שער נוסף בדקה ה-88. הרוסים שמרו על המאזן הכמעט מושלם שלהם, כשאת השער היחיד עד כה במוקדמות כבש לרשת הרוסים רק עמית בן שושן.

קרואטיה עלתה לראש

כמה שעות מאוחר יותר, יצאה אסטוניה לאצטדיון המקסימיר בזאגרב. בדקה השישית החמיץ דאריו סרנה בעיטת עונשין, לאחר שאלאס, המגן האסטוני, נגע בידו ברחבה. כמו אצל הרוסים, גם הקרואטים הושפעו לטובה מהחמצת הפנדל .אדוארדו דה סילבה, בצמד שערים בדקות ה-39 וה-45, העלה את הקרואטים למקום הראשון בבית ה'.

בהמשך תקפו דה סילבה, פטריץ' וניקו קובאץ' חוררו את הגנת האסטונים, אך לא הצליחו לכבוש שערים נוספים, אך העלו את נבחרת המשבצות למקום הראשון בבית. כוכב שאלקה, איגור ראקיטיץ', ערך את הופעת הבכורה בנבחרת לאחר שקיבל אישור מיוחד לשחק, למרות הופעות שצבר בנבחרות הצעירות של שווייץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully