וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: אפילו לא קרוב

8.9.2007 / 20:45

ניו זילנד לא השאירה לאיטליה סיכוי, וטחנה אותה 14:76, אוסטרליה מחצה את יפן 3:91 ואנגליה לא הרשימה ב-10:28 על ארצות הברית

אחרי הפתיחה הנפלאה לגביע העולם, בה הדהימה ארגנטינה את צרפת, חשבנו שאולי גם איטליה תיתן פייט לניו זילנד. אף אחד לא ציפה שהשחקנים של פייר ברביזייה ייצאו עם הניצחון, אבל ספק גדול אם האזורי ראו תבוסה בסדר גודל כזה מגיעה - 76:14 (43:7).

זה היה יכול להיות הרבה יותר גרוע מבחינת האיטלקים, כשהקיוויז פתחו יתרון 0:38 כבר אחרי 20 דקות של משחק. אולי הייתה זו ההאקה המסורתית שהכניסה את איטליה ללחץ, כי בעשר הדקות הראשונות נעמדו האיטלקים פיזית על המגרש, מבלי להראות אפילו כוונות שהם מסוגלים לעשות משהו מול המכונה הניו זילנדית המשומנת. יש להפסיד, ויש להפסיד, ולתת ליריבה 11 טרייז זה קצת יותר מדי.

כבר בדקה ה-2 חצה ריצ'י מק'קו, הקפטן הניו זילנדי, את הקו באין מפריע, דן קרטר השלים את ההמרה, וניו זילנד עלתה ל-0:7. בדקה ה-7 הבקיע מק'קו עוד טריי ועם עוד המרה זה כבר היה 0:14. האיטלקים לא הצליחו להיכנס למשחק, ובדקה ה-20 היו כבר צריכים לחשוב איך ממזערים נזקים, לאחר שלוח התוצאות הראה 0:38. בפיגור 43:0 הצליח, סופסוף, מרקו סטאנוייביץ' להעלות את איטליה על לוח התוצאות, ועם ההמרה ירדו הנבחרות להפסקה ביתרון ניו זילנדי 7:43.

במחצית השניה חמלו הקיוויז על יריביהם, כשהתסריט דומה - ניו זילנד מעמיסה ריצות, איטליה מסתפקת בטריי (הפעם מירקו ברגמאסקו) ובהמרה. תוצאת הסיום, 14:76, בהחלט משקפת, וניו זילנד נכנסה לטורניר עם הצהרת כוונות גדולה מאוד.


המבקיעים לניו זילנד:

טריי: מק'קו (2), האולט (3), מוליאיינה (1), סיטיוואטו (2), ג'ק (1), קולינס (2)

המרות: קרטר (7), מקאליסטר (2)

עונשין: קרטר (1)


המבקיעים לאיטליה:

טריי: סטאנוייביץ', מירקו ברגמאסקו

המרות: בורטולאסי, דה מארינלי

שני משחקים חד צדדיים נוספים צפויים בהמשך היום, כשאוסטרליה משחקת מול יפן ואנגליה נגד ארצות הברית.

גם אוסטרליה לא התחשבה

ואם המשחק בין ניו זילנד לאיטליה היה חד צדדי, הרי שגם יפן לא הייתה, בלשון המעטה, שוות כוחות לאוסטרליה, שפירקה אותה לגורמים - 3:91. הוואלאביז הוליכו רק 3:23 בירידה להפסקה, אבל 40 הדקות הבאות שלהם נראו אחרת לגמרי, עם בליץ ענק של 68 נקודות.

האוסיז האפילו על ניו זילנד בתחום הטרייז כשרשמו 13, שלושה מתוכם רשמו ניית'ן שארפ ורוקי אלסום. היטושי אונו שם את הנקודות היחידות של היפנים על הלוח, מכדור עונשין בדקה ה-37.

המבקיעים לאוסטרליה:

טריי: שארפ 3, אלסום 3, אשלי-קופר 2, לאת'אם 2, ברנס 2, מיצ'ל 2, סמית'.

המרות: מורטלוק 7, גיטאו 2

עונשין: מורטלוק 2


המבקיע ליפן:

עונשין: אונו

ככה הם לא יגיעו רחוק

מכל המדורגות ראשונות, אנגליה נראתה הכי גרוע עד כה, אולי אפילו פחות טוב מצרפת. אלופת העולם נזקקה לכרטיס צהוב של והאפולו אסיקיה, שהשאיר את האמריקאים בדקה ה-30 בחוסר שחקן ביתרון אנגלי 3:6, כדי לכבוש שני טרייז במחצית הראשונה, לרדת ביתרון 3:21 ולנצח 10:28. זה היה עוד אחד מהמשחקים הרעים של האנגלים, שכרגע נראה כי סיכויי השמירה שלהם על התואר נמוכים ביותר.

אחרי ההוצאה של אסיקיה כבשו ג'ייסון רובינסון וברקלי לפני ההפסקה בטרייז והעלו ל-3:21. טום ריס כבש טריי נוסף, ומייק מטקיטונגה החזיר בטריי משלו, כדי לסגור הופעה מכובדת מאוד של האמריקאים - 10:28 בסיום.


המבקיעים לאנגליה:

טריי: רובינסון, ברקלי, ריס

המרות: ברקלי (1)

עונשין: ברקלי (3)


המבקיעים לארה"ב:

טריי: מטקיטונגה

המרה:הרקוס

עונשין: הרקוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully