וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב - האנגלים יוכלו לנקום ב"יד האלוהים"

8.9.2007 / 15:49

נבחרות אנגליה וארגנטינה של מונדיאל 1986 ייפגשו לשחזור של אחד המשחקים ההיסטוריים בתולדות הכדורגל. גם מראדונה יהיה שם

מי שזכה לצפות במשחק בין אנגליה לארגנטינה במונדיאל 1986 חייב להודות שמדובר באחד המשחקים הגדולים בתולדות הכדורגל. מי שלא, יוכל לפחות לקבל שיחזור של אותו משחק, כאשר שתי הנבחרות ששיחקו אז ברבע הגמר, ייפגשו לשחזור של המשחק. המשחק הזה זכור בעיקר בזכות השער שמכונה "יד האלוהים", שבו דייגו ארמנדו מראדונה עלה גבוה מעל השוער האנגלי וכבש בידו לארגנטינה. השופטים התעלמו, וארגנטינה עלתה לחצי הגמר בדרך לזכייה באליפות העולם.

לזכותו של מראדונה יאמר וחושב לזכור, שהוא כבש שני שערים במשחק הזה. אם השער הראשון הוא הידוע ביותר שלו מבחינה שערורייתית, הרי שהשער השני שכבש במשחק הזה נחשב בעיני רבים ליפה ביותר שלו בקריירה.

שתי הנבחרות ייפגשו לשחזור המשחק ב-14 לאוקטובר באיצטדיון וילה פארק. מראדונה, שישתתף במשחק, אמר: "הפעם, כשנגיע לאנגליה, לא יהיו יותר מעשי קונדס, רק שערים רציניים. אנחנו לוקחים את המשחק הזה מאוד ברצינות ובאים לנצח".

מראדונה התייחס גם ל"יד האלוהים" וצוטט בעיתון ה"סאן" כשאמר: "כולם מדברים על 'יד האלוהים' ונכון שלא הייתי בסדר. השוער האנגלי היה יותר גבוה ממני והוא יכל לתפוס את הכדור בשתי ידיו, זו הסיבה שנעצתי איגרוף בכדור. אחרי השער חיכיתי שחבריי יבואו לשמוח איתי, אבל אף אחד לא הגיע. אמרתי להם שהם חייבים לבוא לחבק אותי מהר, אחרת השופט לא ייאשר את השער".

פיטר ריד, שינסה לנקום בארגנטינאים מהצד האנגלי, אמר לקראת המשחק: "זה אחד מאותם המשחקים שאי אפשר לשכוח כי ההפסד היה כל כך מתסכל. זו ההזדמנות שלנו להראות מה שאנחנו יודעים ולנקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully