וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום ראשון סגור לעסקים

8.9.2007 / 13:49

בחמשת החודשים הקרובים אי אפשר יהיה לעשות יותר כלום בימי א', כשהמחזור המלא הראשון בליגת הפוטבול יוצא לדרך. יאללה, שייצא

זהו זה. הגענו לנחלה. קיבלנו טעימה ראשונית אור ליום שישי עם הניצחון של אינדיאנפוליס על ניו אורלינס, ועכשיו אנחנו מוכנים למחזור המשחקים המלא הראשון של עונת 2007 ב-NFL. מעתה לא לוקחים את האשה והילדים לארוחת ערב חגיגית בתחילת השבוע, ואם החבר הכי טוב שלכם שואל איך זה שאתם לא מגיעים לחתונה שלו למרות שהיא מתוכננת לדצמבר, אתם אומרים לו "ככה". שיגעון הפוטבול מתחיל, גם בתחנות השידור הזרות והמקודשות.

METV תעביר צמד משחקים, הראשון ב-20:00 בין בפאלו לדנבר והשני ב-23:15 בין סיאטל לטמפה ביי.

FOX תסתפק במשדר אחד, כשב-20:00 נזכה לראות את דונובן מקנאב והאיגלס מתארחים בלמבו פילד אצל ברט פארב והפאקרס.

ESPN, שכבר סיפקה לנו את משדר הפתיחה, תחגוג עימנו את משחק הסאנדיי נייט בין דאלאס לג'איינטס ושני משחקי המאנדיי נייט. האחד, ב-2:00 לפנות בוקר יום שלישי, כשקרסון פאלמר וסינסינטי יפגשו את ההגנה הקשוחה של בולטימור, והשני, ב-5:15, בעימות שינעל את המחזור בין סן פרנסיסקו לאריזונה.

חגיגה? תהיה. פיצוחים? יהיו. ואיפה רואים אם לא בבית?

ממועדון ה-"Dancing Camel" בתל אביב ברחוב התעשייה 12 בת"א ביקשו למסור שהעונה צפויות אצלם חגיגות ליל ראשון אמיתיות. המשחקים ישודרו על מסכים ועם ווליום (בארץ זה לא כזה טריוויאלי). אם אתם יודעים ומכירים עוד מקומות שמשדרים משחקים ביום ראשון עם ווליום (וזה חוק בל יעבור, מקומות שלא יתחייבו להקרנה עם פסקול לא יפורסמו כאן), אתם מוזמנים לכתוב.

המבחן הראשון של קאטלר (שעה ראשית - 20:00)

בפאלו - דנבר

פגרה לא קלה בכלל עברה על הברונקוס, לאחר רציחתו של מגן הפינה דארנט וויליאמס ומותו הפתאומי של הרץ האחורי דמיאן נאש. הברונקוס עושים קולות של פלייאוף ומעלה השנה, כשג'יי קאטלר נכנס לעונה על מושב הנהג. קאטלר הראה לא מעט ניצוצות אשתקד, וכמעט שהביא את הסוסונים לינואר. הוא ייעזר בגיחות של טראוויס הנרי ובמשחק האווירי של ג'אבון ווקר.

הבילס פותחים את העונה עם מרשואן לינץ' בעמדת הרץ האחורי, כשהוא מחליף את וויליס מקגאהי שעזב לבולטימור. הניצחון האחרון שלהם בבית על דנבר היה ב-1994, ובראלף ווילסון סטדיום לא רוצים לחכות יותר.

התחזית שלנו: בפאלו


ניו יורק ג'טס - ניו אינגלנד

עוד פרק ביריבות החדשה של ביל בליצ'יק ואריק מאנג'יני. הג'טס עשו צרות לפטריוטס בשנה שעברה, עד שניגפו בפוקסבורו בפלייאוף. אילו היה לניו אינגלנד תופס בחורף שעבר, היא הייתה זוכה, כנראה, בסופרבול, אבל לא היה. עכשיו, עם דאנטה סטולוורת' ו-ווס וולקר, יש. השאלה היא מה יהיה עם רנדי מוס, שלא ממש היה בריא בפגרה, לפחות על פי בליצ'יק. הפטריוטס ייאלצו להסתדר גם בלי התאקל המצוין ריצ'רד סימור, שנפצע בברכו וייעדר לפחות שישה שבועות.

ניו יורק צירפה בפגרה את תומאס ג'ונס, ועם לאון וושינגטון בתפקיד הטייל-בק, הג'טס מקווים למשחק ריצה שיאפשר לצ'אד פנינגטון גם תמרון באוויר. בנובמבר שעבר ניצחו הסילונים בפוקסבורו 14:17, אבל זה היה נצחונם היחיד על הפאטס בתשעת המפגשים האחרונים בין השתיים.

התחזית שלנו: ניו אינגלנד


קליבלנד - פיטסבורג

הבראונס עמדו במרכז העניינים בדראפט האחרון, לאחר שלקחו את בריידי קווין כקוורטרבק והוסיפו להרכב את ג'מאל לואיס, הרץ האחורי שבא מבולטימור. אצל הסטילרס היו כותרות אחרות, כשלאחר 16 שנים לא יעמוד ביל קווהר על הקווים. קווין יפתח על ספסל קליבלנד, מייק טומלין ייתן הוראות לשחקני הסטילרס ואנחנו נוכל לבחון למי תהיה כניסה חלקה יותר לעידן החדש.

התחזית שלנו: בכל זאת פריי, בכל זאת קליבלנד


גרין ביי - פילדלפיה

דונובן מקנאב חוזר לשחק פוטבול, ברט פארב ממשיך לשחק פוטבול. שני הקוורטרבקים הותיקים יתעמתו אחד עם השני ב"למבו פילד", כשמקנאב, שהחמיץ את המחצית השניה של העונה שעברה, ינסה להצעיד את האיגלס לאליפות מזרח שישית בשבע עונות. פארב יפתח בפעם ה-238 ברציפות בקריירה, כשהעונה תהיה מטרתו לשבור את שיא המסירות לטאצ'דאון בכל הזמנים. הוא צריך שבע כאלה כדי לעבור את דן מארינו, העומד על 420.

התחזית שלנו: מקנאב תמיד ידע להתעלל בפאקרס. גם הפעם.

סט. לואיס מחפשת שוב את הטופ

סט. לואיס - קרוליינה

אחרי מספר עונות מדכדכות מקווים הראמס לשוב להיות הקבוצה המוחצת שהיו בין 1999 ל-2001. מולם תעמוד קבוצה שמאז עונת הסופרבול של 2003 היא מועמדת קבע להגיע לפלייאוף, אבל באה לעבודה בשנה אחת ולא מגיעה באחרת. ג'ייק דלהום יפתח בפנתרס, כשהוא מגובה מהספסל בדייויד קאר. בעמדת התופס ייבחן לראשונה הרוקי דוויין ג'ארט, שבא מ-USC ונראה שם טוב מאוד (נו, אז מה? גם מייק וויליאמס היה טוב שם, ואיפה הוא היום, הא, יובל גפן?).

התקפת הראמס תישען על ידיו ושערותיו של סטיבן ג'קסון, שלראשונה בקריירה לא יראה לצדו את מרשל פולק. "תהיה לנו התקפה מבטיחה", הבטיח מתאם ההתקפה, גרג אולסון. מי שצריך לדאוג לזה הוא הקוורטרבק, מארק בולג'ר.

התחזית שלנו: קרוליינה תמיד עובדת הפוך. ומכיוון שלא מצפים ממנה לנצח, זה מה שהיא תעשה.


מינסוטה - אטלנטה

זו תהיה פתיחה מאוד מוזרה לפאלקונס, שחלק גדול מאוהדים יחפש את מספר 7 במגרש ולא ימצא. ג'ואי הרינגטון ינהיג במטרודום את התקפת אטלנטה במקום רוצח הכלבים מייקל ויק. מי שינסה למצות את המיטב מפגרה שערורייתית הוא המאמן החדש, בובי פטרינו, שהחליף את ג'ים מורה ג'וניור. הוייקינגס עדיין מחפשים זהות, לאחר שבשנים האחרונות העבירו את כל כוכביהם ועדיין לא מצאו רץ פותח. אולי אדריאן פיטרסון, המועמד להייזמן בעברו, יספק את הפיתרון לעניין הזה. טרוואריס ג'קסון ייקח את המפתחות לידיים בעמדת הקוורטרבק.

התחזית שלנו: עונה טראומטית לאטלנטה. ניצחון למינסוטה.


ג'קסונוויל - טנסי

גם הג'אגוארס הולכים על פנים חדשות בעמדת הקוורטרבק הפותח. דייויד גרארד כבר עלה בעבר בהרכב, אבל תמיד היה שם גם ביירון לפטוויץ'. אחרי שג'ק דל ריו החליט שנמאס לו, הוא נתן אמונו בגרארד. "אני מאמין שהוא האיש שלנו", אמר. בצד השני ינסה וינס יאנג להוכיח שהוא יודע גם למסור, להראות שהוא יכול להצעיד את הטייטאנס, אחרי עונת 8:8 די סנסציונית מבחינתם, לפלייאוף ולהימנע מכל השוואה לרוצח הכלבים מאטלנטה.

התחזית שלנו: ג'קסונוויל


יוסטון - קנזס סיטי

דיברנו על חילופי קוורטרבקים? דיברנו. אז הנה עוד שניים. אילו יכול היה מאט שאוב לחזות את פרשת ויק, הוא היה פותח היום באטלנטה. אבל שאוב הועבר לטקסאנס מייד בתחילת הפגרה, וכעת ינסה להעניק לגארי קוביאק עתיד טוב יותר בעמדת המאמן ביוסטון, כשאהמאן גרין, שהגיע מגרין ביי, יהיה נושא הכדור העיקרי. בקיי סי יפתח סוס העבודה לארי ג'ונסון, למרות שהחמיץ את מחנה האימונים, כשבעמדת הקוורטרבק יעלה דיימון היוארד.

התחזית שלנו: אוי, משחק נורא. נלך על יוסטון


וושינגטון - מיאמי

ב-41 שנותיה המפוארות ב-NFL לא קרה למיאמי שהחמיצה את הפלייאוף במשך חמש עונות רצופות, עד לשנה שעברה. הקבוצה של ניק סייבן סיימה במאזן 10:6, ונותר לה רצף אחד שדווקא עליו צריך להגן: לא לסיים שתי עונות רצופות במאזן שלילי במשך 36 שנה. זה לא קרה, אגב, לאף קבוצה אחרת בספורט המקצועני בארה"ב. קם קמרון הוא המאמן החדש, והוא יקווה שטרנט גרין לא גמר את הסוס בעמדת הקוורטרבק. בוושינגטון המיואשת ינסה ג'ייסון קמפבל להציל מעט מכבודו של ג'ו גיבס, שפעם היה מאמן דגול והיום סתם נראה כמו פנסיונר שלא מבין מה קורה אתו על הקווים.

התחזית שלנו: קשה להמר על גרין, אבל קשה גם על קמפבל. מיאמי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מה יהיה עם ראסל? (שעה ראשית: 23:05-23:15

סן דייגו - שיקגו

המשחק הזה יהיה מבחן ראשון לא רק לשתי קבוצות שמייעדים להן גדולה גם העונה, אלא בעיקר לכותב שורות אלה, שינסה להימנע העונה מלכתוב "פאדרס" במקום "צ'ארג'רס" (ספטמבר הוא חודש קשה, תבינו אותי), מה שלא הצליח להימנע ממנו מעולם בהיסטוריה של המדור. שיקגו חוזרת מעונה כוחנית שהסתיימה בהפסד לאינדיאנפוליס בסופרבול, ומעניין יהיה לראות כיצד תשפיע פאדיחת מיאמי על רקס גרוסמן, ששוב יפתח בברס. הצ'ארג'רס יסתמכו שוב על מר MVP, לדניאן טומלינסון, ועל הטייט אנד המעולה אנטוניו גייטס, כשבהתקפה האווירית יש לשים עין על התופס וינסנט ג'קסון, ועל הקווים צריך לבחון את פעילותו של נורב טרנר.

התחזית שלנו: סן דייגו


אוקלנד - דטרויט

אחרי כל הטראראם סביבו, ג'מארקוס ראסל עדיין לא חתם בריידרס ולא יראה אפילו מהספסל את דאנטה קולפפר או את ג'וש מק'קאון בעמדת הקוורטרבק הפותח. ליין קיפין, המאמן בן ה-32, נכנס לעונתו הראשונה באוקלנד עם לא מעט בעיות. בצד השני תציג דטרויט את הנשק החדש שלה, התופס קלווין ג'ונסון. המטריה האווירית עם ג'ונסון ורוי וויליאמס צריכה להיות מאיימת, אבל בשנים האחרונות דטרויט לקחה מיליון תופסים, והרבה לא יצא לה מזה.

התחזית שלנו: דטרויט, איכשהו


סיאטל - טמפה ביי

הנה קבוצה, סיאטל, שאצלה לא היו יותר מדי שינויים בפגרה. שון אלכסנדר ימשיך לרוץ, מאט האסלבק ימסור ודיון בראנץ' יהיה הטארגט הראשי בהתקפה. השינוי העיקרי: דארל ג'קסון עבר מהסיהוקס לסן פרנסיסקו. בטמפה ביי יפתח ג'ף גארסיה בן ה-37 בעמדת הקוורטרבק, לאחר חצי עונת קאמבק טובה בפילדלפיה.

התחזית שלנו: אוי ויי. סיאטל.

לילה ראשון בלי טיקי

דאלאס - ניו יורק ג'איינטס (בין ראשון לשני, 3:15)

אחרי הפאשלה בהחזקת הכדור בסיאטל, טוני רומו פותח עונה בעמדת הקוורטרבק, כשמי שיחלק לו הוראות הוא וייד פיליפס. דאלאס נערכת למציאות חדשה לגמרי, זו של אחרי עידן ביל פארסלס. מנגד, לא ממש ברור מה ראו הג'איינטס בטום קאפלין אחרי עוד עונה כושלת (למרות שנגמרה בפלייאוף). קאפלין יכול רק לשאוב עידוד מכך שהאויב מספר 1 שלו בקבוצה, טיקי בארבר, יקנטר אותו מבחוץ במקום לזרוק עליו בוץ מבפנים. רובן דראונס וברנדון ג'ייקובס יפלסו דרך במשחק הקרקע של ניו יורק, לאיליי מאנינג תינתן הזדמנות נוספת להוכיח שהוא לפחות קוורטרבק סביר. מייקל סטרהאן חזר לאחר איומים לניו יורק, ודי ברור שבלי טיקי ועם צעקות ה"זאב, זאב" שלו, מעמדו בקבוצה נחלש.

התחזית שלנו: ג'איינטס


סינסינטי - בולטימור (בין שני לשלישי, 2:00)

קרסון פאלמר והבנגאלס החמיצו את הפלייאוף שעבר בעקבות פתיחה רעה מאוד, כשגם השיפור בהמשך לא הביא אותם לינואר. מי שכן היו בפלייאוף הם הרייבנס, שהבינו, אולי, שלפעמים צריך גם התקפה כדי לנצח, אחרי שניגפו על ידי אינדיאנפוליס. וויליס מקגאהי יהיה השינוי המרענן אצל העורבים, לאחר שהגיע במקום ג'מאל לואיס.

התחזית שלנו: סינסינטי


סן פרנסיסקו - אריזונה (בין שני לשלישי, 5:15)

המשחק שינעל את המחזור יפגיש שתי קבוצות ש"מגלות פוטנציאל", אבל לא מממשות אותו. הפורטי ניינרס הצדיעו לביל וולש, המאמן האגדי שפיתח אצלם עד כדי מיומנות אמיתית את שיטת התקפת החוף המערבי. מי שימשיך לעמוד על הקווים הוא מייק נולאן, שבשנה שעברה נראה היה כעושה צעד, קטן אמנם, לכיוון החזרה לימים היפים של וולש. באריזונה אין כבר תירוצים. דניס גרין בחוץ, מאט ליינארט פותח עונה שניה וצמד התופסים הקטלני לארי פיצג'ראלד ואנקואן בולדין צריכים להתחיל להעלות את החבורה מפיניקס מדרגה.

התחזית שלנו: סן פרנסיסקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully