וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר מרוצה מהשגרירים של נתניה

אריק רחמיאן

8.9.2007 / 12:37

חמישה שחקנים ממכבי נתניה משחקים בנבחרת הבוגרת ובצעירה ולמרות שהם חסרים לו באימונים, מאמנה של מכבי נתניה גאה

במכבי נתניה עקבו אתמול (שישי) בסיפוק רב אחר הופעתם של שניים משחקני הקבוצה - איתי שכטר ואלמוג כהן, במדי הנבחרת הצעירה שניצחה את לוכסמבורג 0:3 במוקדמות אליפות אירופה. שכטר כבש פנדל ובישל שער נוסף ואילו אלמוג כהן, שהוקפץ לקבוצה הבוגרת של נתניה בשלהי העונה שעברה, רשם הופעה מרשימה.

מאמן הקבוצה ראובן עטר, התארח בתכנית הרדיו "ספורטסיטי" ב"קול נתניה" והתייחס לעובדה שחמישה משחקניו נמצאים בסגלים של שתי הנבחרות (לירן שטראובר, אבי סטרול וקלמי סבן בבוגרת - איתי שכטר ואלמוג כהן בצעירה).

"זה כיף גדול. מצד אחד הם חסרים לנו באימונים, אבל ההרגשה היא טובה והמטרה היא שיהיו עוד כמה שיותר נציגים מהקבוצה בנבחרות. כעת הם צריכים ליהנות מההזדמנות שניתנה להם", אמר עטר.


בענייני הקבוצה, המאמן נשאל בין היתר לסיבות שהובילו אותו להסיט את זנו בונדאה הרומני לעמדת הקשר האחורי ואמר: "כבר בעונה שעברה, בדיוק לפני רצף הנצחונות שלנו לקראת סוף העונה, הרגשתי שהכדור לא עובר בצורה טובה מההגנה להתקפה וחיפשתי שחקן שיעשה את זה עבורנו. כשהעברתי את בונדאה לעמדת הקשר האחורי, נתניה ניצחה ארבעה משחרקים ברציפות והוא בלט בהם. בסך הכל אני מרוצה מהתפקוד שלו".


עטר נשאל האם מכבי נתניה מספיק חזקה העונה כדי לשחזר את ההצלחה מהעונה שעברה ולסיים כסגנית והשיב: "מבחינת הזרים מכסת הסגל שלנו מלאה. בתחילת העונה רצינו להתחזק בשחקנים צעירים ישראלים ומוכשרים, אבל המבחר לא גדול. הסגל של מכבי נתניה חזק וטוב ועם הזמן אין ספק שכולם ידעו להעריך עד כמה הקבוצה חזקה וטובה". עטר נשאל על האכזבה בגביע אופ"א ואמר: "אכן יצאנו מהקמפיין הזה מאוכזבים ולקח לנו כמה ימים להתאושש. הרגשתי על השחקנים עד כמה הם מאוכזבים, בכל זאת הגיעו כל כך הרבה אוהדים לחיפה ויכלנו לעלות שלב. זה לא קרה ולמזלנו דחו באותו השבוע את מחזור הליגה, כך שיכלנו להתאושש ולצאת מחוזקים. הפגרה הגיעה בדיוק בזמן עבורנו על מנת לאפשר לפצועים להחלים ולעבוד על הכושר הגופני והתיאום בין השחקנים".

עטר שהתבקש להמר על תוצאה במשחקה של נבחרת ישראל מול אנגליה אמר: "ישראל לא מפסידה הערב".

מכבי נתניה החליטה להיענות בחיוב לפנייתה של לברקוזן הגרמנית, שהוגרלה בשלב הבא בגביע אופ"א מול לירייה הפורטוגלית. ראובן עטר יעביר בימים הקרובים את קלטת המשחק של נתניה מול לירייה ובנוסף, נתניה תסייע למנהל המקצועי של לברקוזן, רודי פלר, בכל עניין מקצועי שקשור להכנה למשחק מול הפורטוגלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully