וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנקייל וגלאוס על ספסל הנאשמים

8.9.2007 / 12:27

לפי חשיפה נטלו השניים הורמוני גדילה ב-2004. מנכ"ל הקרדינלס: "לא הייתה עבירה על חוקי הליגה". המטס בורחים, סיאטל מתרחקת

להצלחה יש מחיר. הסיפור המדהים של ריק אנקייל לא נעלם מעיניהם של מחפשי הסקופים, ועיתונאי של ה"ניו יורק דיילי ניוז" חשף כי ב-2004 קיבלו שחקן טורונטו בלו ג'ייז, טרוי גלאוס, ואנקייל הורמוני גדילה. הליגה תזמן את השניים לבירור.

ועם זאת, יש לציין מספר דברים המגמדים את ה"סקופ". האחד הוא שהורמוני גדילה היו מותרים לשימוש ב-MLB ונאסרו רק ב-2005. השני הוא ששני השחקנים סבלו מפציעות ארוכות (גלאוס בכתף ואנקייל עבר ניתוח טומי ג'ון) ולקחו את ההורמונים על מנת לזרז את משך ההחלמה, דבר שכאמור היה נהוג ומותר אז בליגה.

גלאוס וסוכנו סירבו להגיב, אולם אנקייל הגיב. הוא סירב להגיד מהן התרופות שקיבל, ואמר: "כל מה שקיבלתי בחיי היה תחת פיקוח צמוד של רופא ותחת מרשם". מנכ"ל סט. לואיס, וולט ג'וקטי, היה חריף יותר: "כל מה שהוא עשה היה חוקי. הוא לא עבר על שום חוק של ה-MLB". בהתחשב בעובדה שג'ייסון ג'יאמבי ובארי בונדס ממשיכים לשחק בייסבול ושה-MLB לא יכולה לעשות דבר בנדון, לאנקייל ולגלאוס אין סיבה לחשוש.

NL: עשרה מגישים בתשעה אינינגים. יפה

פילדלפיה - פלורידה 6:3

המדור היה טופח לעצמו על השכם כשקבע שפילדלפיה שוב תראה את הגב של המטס גם אחרי הסוויפ של השבוע שעבר, אבל במקרה של הפיליז זה כל כך ברור, שעדיף להמשיך הלאה ולשתוק. ביונג היונג קים הגיש שישה וניטרל שבעה, כשהוא תורם לפער של שישה משחקים בין המטס לפיליז, ממש כמו לפני אותה הסדרה. קווין גרג עם השמירה, ג'יי די דרבין עם ההפסד. הומרים לפאט ברל מפילי ולמיגל אוליבו מהמארלינס.


ניו יורק מטס - יוסטון 3:11

מייק פלפרי המשתפר היה נכון ללפני שבועיים על מאזן 7:0, והיום הוא כבר עומד על 7:2. המטס חגגו על הישבן של וונדי (???) רודריגז, שנטש אחרי 4.1 אינינגים, וגם על הבולפן, כשבאינינג השישי רשמו שש ריצות בדרך לניצחון הגדול. קרלוס בלטראן ולסטינגס מילדג' עם הומרים בניו יורק, לאנס ברקמן עם אחד לאסטרוס.


פיטסבורג - שיקגו קאבס 1:6

כל מוליכות המרכז הפסידו, כשהקאביז נכנעו לשבעה אינינגים טובים של טום גורזלאני, ויכולים להודות רק להפסדיהם של הקרדינלס והברוורס. ריץ' היל היה המפסיד, ג'ק ווילסון חבט להומר בפיטסבורג.


אריזונה - סט. לואיס 2:4

הדיאמונדבקס עשו את מה שהיו צריכים לעשות כדי לשמור על פסגת המערב (ואף להגדיל את היתרון), הקרדינלס לא עשו את שהיו צריכים כדי לעלות לראש המרכז. ברנדון ווב התאושש משתי הופעות גרועות כדי להגיש שישה אינינגים לניצחון, טוני קלארק תרם את ההומר וחוזה ולוורדה סגר בפעם ה-43 העונה. הומר של ג'ים אדמונדס לא מנע הפסד מאדם ויינרייט והציפורים האדומות.


סן פרנסיסקו - לוס אנג'לס דודג'רס 4:5

הדודג'רס פספסו הזדמנות להידבק לסן דייגו שנוצחה בקולורדו. למרות שלוס אנג'לס השוותה באינינג התשיעי, חבט בתחתית האינינג דן אורטמאייר הרוקי את הומר הניצחון, כשבנג'י מולינה יורה גם הוא להומר בפריסקו. שבירת שמירה וניצחון לבראד הנסי, הפסד לג'ונתן ברוקסטון ושני הומרים לג'יימס לוני מלוס אנג'לס.


קולורדו - סן דייגו 4:10

בעוד הפאדרס מאבדים נקודות בקרב על ראשות הבית, הרוקיז, בעונה מצוינת, עדיין לא ויתרו על הסיכוי שלהם בקרב הויילד קארד, כשהם רחוקים שלושה משחקים בלבד מסן דייגו שבמקום השני. קולורדו שיתפה לא פחות מעשרה (!) מגישים במשחק הזה, שיא NL למשחק בן תשעה אינינגים. מאט הרג'ס זכה בניצחון, קאז מאטסוי היה אחראי להומראן היחיד במשחק. הפסד לג'סטין ג'רמאנו.


סינסינטי - מילווקי 4:11

גם הברוורס נטבחו וממשיכים לשמור על פסגה צמודה עם שיקגו. שש ריצות על דייב בוש באינינג הראשון עשו את העבודה, כשהרדס רושמים 10 מ-11 ריצותיהם בשלושת האינינגים הפותחים. הומר מספר 30 העונה ו-593 לקן גריפי ג'וניור, הומר גם לג'וש המילטון בסינסינטי, כשברונסון ארויו רושם את הניצחון. פרינס פילדר חבט להומר מספר 42 העונה בברוורס.


משחק נוסף: אטלנטה - וושינגטון 1:7 (כמעט נו היטר לג'ון סמולץ, שנשבר באינינג השמיני).

סיאטל הרימה ידיים, כנראה סופית

דטרויט - סיאטל 1:6

האמריקאים, רק תנו להם לייצר סטטיסטיקות. ערימות של ערימות של סטטיסטיקות. מי שנהנה מזה הפעם הוא החובט הראשון ברשימה של דטרויט, קרטיס גרנדרסון, שבעונה מצוינת הפך עם ההומר שירה לשחקן השישי בהיסטוריה בסך הכל שרושם 20 הומרים, 20 טריפלים ו-20 דאבלים באותה עונה. כל הכבוד. מה שחשוב יותר הוא שהטייגרס בעטו בסיכויים של המארינרס המתקפלים לפלייאוף, ושמרו על אלה שלהם לאחר ניצחון היאנקיז בקנזס סיטי. שמונה ושלושה כוחניים לג'סטין ורלאנדר, הפסד למיגל באטיסטה.


בולטימור - בוסטון 4:0

ג'ון לסטר הגיש שבעה אינינגים מצוינים וסייע לרד סוקס לקצור ניצחון שני בסדרה בקמדן יארדס, כשדניאל קבררה המפסיד היה עצבני וגרם לקטטה מנקת ספסלים. באינינג רביעי ירה קבררה כדור שחלף ליד אוזנו של דסטין פדוריה. לאחר מכן הוא התגרה בספסל הרד סוקס, מה שיצר מהומה שבסופה הוא הורחק. "הכדור החליק לי והם אמרו דברים שלא היו צריכים לומר", הצהיר קבררה בסיום. בכל מקרה, אחרי הבלגאן בוסטון התקרבה עוד קצת לכיבוש הבית המזרחי.


לוס אנג'לס איינג'לס - קליבלנד 2:3

אחרי שפרנסיסקו רודריגז, שהפך לפח אשפה מהלך, שבר עוד שמירה, חבט קנדרי מוראלס לסינגל ניצחון באינינג העשירי, והעניק את ה-W לסקוט שילדס במקום לג'ון לאקי המצוין (שבעה ושישה). בצד השני ניצל ג'ייק ווסטברוק מהפסד שלא הגיע לו, בעקבות 7.2 וחמישה חשמולים. האינדיאנס יפגשו, כפי הנראה, את בוסטון בפלייאוף אם יעלו מהמקום הראשון, אבל דטרויט מתחילה לעשות קולות מאחור.


קנזס סיטי - ניו יורק יאנקיז 3:2

ניצחון קשה לפסים, כשאלכס רודריגז מתקרב לתואר ה-MVP עם הומר מספר 49 וג'ובה צ'מברליין רושם 99 מייל לשעה על הרדאר (כ-160 קמ"ש), בעוד אביו מסתכל עליו לראשונה מהיציע. קייל פרנסוורת' זכה בניצחון, מריאנו ריברה עם השמירה וחורחה פוסאדה עם הומר נוסף ליאנקיז. ניל מאסר עם ההפסד.

יתר המשחקים:

שיקגו וייט סוקס - מינסוטה 10:11
טמפה ביי - טורונטו 7:2
טקסס - אוקלנד 3:5

תמונת הפלייאוף

הסבר קצר על מספר קסם (magic number). מדובר במספר המשחקים הדרוש לקבוצה כדי להבטיח מקום בפלייאוף. מספר זה מצטמצם במקרה שהקבוצה ניצחה או שיריבותיה נוצחו במאבק על הכרטיס.


AL מזרח:

בוסטון 56:86 (מספר קסם 15)
יאנקיז 62:79 (6.5 משחקים מאחור)


מרכז:

קליבלנד 60:81 (מספר קסם 17)
דטרויט 65:76 (5 משחקים מאחור)


מערב:

איינג'לס 57:84 (מספר קסם - 14)
סיאטל 65:74 (9 משחקים מאחור)


NL מזרח:

ניו יורק מטס 61:79 (מספר קסם 17)
פילדלפיה 67:73 (6 משחקים מאחור)


מרכז:

שיקגו קאבס 69:71 (מספר קסם 23)
מילווקי 69:71 (מספר קסם 23)
סט. לואיס 69:69 (1 משחקים מאחור)


מערב:

אריזונה 63:79 (מספר קסם 20)
סן דייגו 64:76 (שני משחקים מאחור)
דודג'רס 67:74 (4.5 משחקים מאחור)
קולורדו 67:73 (5 משחקים מאחור)


ויילד קארד AL:

1. ניו יורק יאנקיז
2. דטרויט (3 משחקים מאחור)
3. סיאטל (4 משחקים מאחור)


ויילד קארד NL:

1. סן דייגו
2. דודג'רס (2.5 משחקים מאחור)
3. פילדלפיה, קולורדו (3 משחקים מאחור)
5. אטלנטה (4.5 משחקים מאחור)
6. מילווקי (5 משחקים מאחור)
7. סט. לואיס (6 משחקים מאחור)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully