וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו לאומית: פ"ת ממשיכה להפסיד

7.9.2007 / 17:14

לאחר שני ההפסדים בליגה, הכחולים של מלמיליאן נוצחו 1:0 לעירוני ראשל"צ. בני לוד גברה על רעננה 1:2, עכו הביסה את רמה"ש 0:3

שלושה משחקים נערכו היום (שישי) במסגרת המחזור הרביעי של גביע הטוטו. הפועל פתח תקווה של אורי מלמיליאן ממשיכה את הפתיחה הרעה מאוד של העונה בליגה כשנחלה הפסד 1:0 לעירוני ראשון לציון באורווה. מור גולן, ששיחק בעונה שעברה בהכח עמידר רמת גן, כבש את שער הניצחון בדקה ה-30. המלאבסים, למרות הפסד, עדיין מוליכים את הבית לאחר ארבעה מחזורים.

בני לוד 1:2 על הפועל רעננה. האורחים מהשרון הובילו אחרי כיבוש של גומז מרטינז (20), אבל מוחמד חמדוני (55) ואחמד סבע (82) הפכו את התוצאה והביאו שלוש נקודות ללודאים, שמדורגים במקום השני בבית עם חמש נקודות. במשחק האחרון של בית א' ניצחה הפועל חיפה את מכבי אחי נצרת 1:3. החלוץ המושמץ, ערן לוי, הוא שהעלה את החיפאים של שלומי דורה ליתרון בדקה ה-38, אך זכה למנה אחת אפיים כשהנצרתים השווה לפני המחצית מפנדל של חיים סילבס. עדן בן בסט החזיר לכרישים את האודם ללחיים כשכבש שער היתרון 11 דקות מפתיחת המחצית ורן יצחק חתם את התוצאה בדקה ה-74.

בבית המקביל הביסה הפועל עכו בחוץ את עירוני רמת השרון 0:3. אלון זיו העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-27 משער בפנדל. עד הדקה ה-87 נשמרה התוצאה, כשאז צמד של אלכס לויט תוך שלוש דקות הפך את ההפסד של רמת השרון למפלה לא נעימה. במשחק נוסף נפרדה הפועל באר שבע בתיקו 1:1 עם הכח עמידר רמת גן. איוואן יובאנוביץ' העלה את הקבוצה המוכה מהדרום ל-0:1 בדקה ה-53, אך ברק בדש השווה בדקה ה-83.



עדכון אחרון: 8.9 18:38

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully