וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: צרפת נאלצה לבלוע את הצפרדע

7.9.2007 / 23:45

ארגנטינה לא נבהלה מ-80 אלף צופים בסן דני, וניצחה 12:17 במשחק הפתיחה בגביע העולם. בשבת: ניו זילנד-איטליה (14:45, אגו טוטאל)

תחזיות לחוד, מציאות לחוד. נבחרת צרפת, אחת המועמדות הראשיות לזכיה בגביע העולם, הסתבכה קשות כבר במשחק הפתיחה של גביע העולם, כשנוצחה בסן דני על ידי ארגנטינה - 17:12. עכשיו המשימה של הצרפתים להעפיל לשלב הבא מ"בית המוות", שכולל גם את אירלנד החזקה, תהיה קשה בהרבה.

80 אלף צופים ראו בפארק דה פראנס משחק קשוח, שהתנהל במחצית הראשונה בשליטה מפתיעה של הארגנטינאים. למרות שתי החמצות של נבחרת התכלת-לבן, העלה אותה פליפה קונטפומי ליתרון 0:3 בבעיטת עונשין בדקה ה-3. דויד סקרלה השווה בבעיטה משלו, לפני שקונטפומי כבש שוב פעמיים - 3:9, ואז נרשם המהלך שעשה את ההבדל במשחק. בדקה ה-27, כשהצרפתים בהתקפה, מסר רמי מרטן לכדור שנחטף, הארגנטינאים פרצו במגרש הפתוח ואיגנסיו קורלטו הבקיע טריי, שהתברר לאחר מכן כיחיד במשחק - 3:14. קונטפומי החמיץ את בעיטת ההמרה.

עד להפסקה הבקיעה ארגנטינה בעיטת עונשין, כשסקרלה כובש שתיים ומוריד את "לס בלוס" להפסקה בפיגור 17:9. במחצית השניה העבירו הצרפתים את השליטה לידיהם, ובעיקר לידיו של הר האדם סבסטיאן שבאל, הבקיעו עוד בעיטת עונשין שהורידה את הפער לפיגור של טריי אחד, אבל המשיכו לשחק בשלומיאליות ולהחטיא בעיטות עונשין, וארגנטינה יוצאת עם ניצחון שמגדיל את סיכוייה לסיים באחד משני המקומות הראשונים בבית - 12:17 בסיום.


הבקיעו לארגנטינה:

טריי - איגנסיו קורלטו
עונשין - פליפה קונטפומי (4)


הבקיע לצרפת:

עונשין - דויד סקרלה (4)

האול בלאקס נכנסים לעניינים

שלושה משחקים ייערכו בשבת, כשאת הראשון שבהם תוכלו לראות בערוץ אגו טוטאל (למנויי HOT בלבד). האול בלאקס של ניו זילנד, הטוענים הראשיים לכתר, ישחקו במארסיי ב-14:45 מול יריבתם העיקרית לבית ג', איטליה. לריצ'י מק'קו והחברים מניו זילנד לא צפויות בעיות.

אוסטרליה היא מועמדת ודאית לנצח בבית ב' את יפן (ליון, 15:45) ואנגליה, ללא ג'וני ווילקינסון, תטייל מול ארצות הברית החלשה, בדיוק בשעת המשחק שבו נבחרת הכדורגל שלה תתמודד עם ישראל (לאנס, 19:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully