וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף: "בכל פעם אנחנו מוצאים כוחות חדשים"

7.9.2007 / 23:30

צביקה שרף התמוגג מהנחת שגורמים לו שחקניו אחרי הניצחון הנהדר על קרואטיה, ומזהיר מפני ההמשך: "אסור לנו לזלזל בפורטוגל"

החגיגות במחנה הישראלי בספרד ממשיכות במלוא המרץ, ואחרי הניצחון הגדול על סרביה הגיע הערב (שישי) ניצחון מרשים ומתוק לא פחות על קרואטיה, 75:80, בפתיחת שלב הבתים השני באליפות אירופה.

מאמן הנבחרת, צביקה שרף, אמר לאחר המשחק: "אני מאמין בנבחרת הזאת מהיום הראשון, גם כשכולם לא ראו את מה שאני ראיתי. אנחנו משחקים כל יום נגד קבוצות יותר טובות מאיתנו, עם שחקני NBA ושחקנים מהטופ של אירופה, ואנחנו כל יום עושים את כל ההתאמות שצריך ונותנים את כל הלב והנשמה אני כבר לא זוכר כמה ימים אנחנו בחו"ל, וכל פעם אנחנו מוצאים כוחות חדשים".

לגבי הדקות המעטות להן זוכה דרור חג'ג' אמר שרף: "אני שמח מאוד שחג'ג' עמד היום בקליעות העונשין, אולי זה יחזיר לו את האגרסיביות והרצון, הוא היה קצת כבוי. זה חשוב, כי הרגליים של מאיר עוד מעט נגמרות. אני יכול למשוך את זה דקה, שתי דקות, אם זה לא הולך צריך להחליט החלטות. עכשיו זה לא משחקי אימון".

שרף התייחס גם למשחק הבא של הנבחרת ביום ראשון, מול פורטוגל: "כשעמדנו במרכז המגרש אמרתי להם שאם נפסיד לפורטוגל אנחנו בושה וחרפה. אגב, פורטוגל קבוצה טובה, למרות שכולם מזלזלים בהם. ראיתי אותם נגד רוסיה, ונכון שהרוסים ברמה אחרת, אבל פורטוגל היא קבוצה פיזית, יש לה ארבעה שחקנים מעל שני מטר, היא יוצרת לנו הרבה בעיות במצ'אפים והיא לא נשברת. גם אני הפסדתי פעמיים לפורטוגל, ואסור לנו במצב שנוצר לזלזל במשחק הזה אם אנחנו רוצים להמשיך הלאה".

בסיום משחק הניצחון התיישבו מנהל ושחקני הנבחרת לצפות במשחק בין ספרד ליוון. מנהל הנבחרת מומו לוצקי: "האווירה בנבחרת טובה, יש כאן שמחה רבה על הניצחון. השחקנים יקיימו מחר אימון כשביום ראשון יש לנו את פורטוגל על הראש. באנו ליהנות, מה שחשוב מבחינתינו זה להמשיך לשחק בכיף וליהנות". עוד סיפר לוצקי כי שגריר ישראל בספרד הגיע לברך את שחקני הנבחרת בחדר ההלבשה לאחר הניצחון.

"היינו כולנו כמו אחד"

מאיר טפירו היה עייף אך מרוצה בסיום: "זה היה משחק מאוד, מאוד קשה. הם קבוצה מאוד מאוד מוכשרת. ידענו שאם נוכל לשמור את אחוזי הקליעה שלהם מחוץ לקשת על מספר נמוך נוכל לנצח את המשחק. נטלנו את היתרון ולא ויתרנו. עדיין יש לנו סיכוי להגיע לרבע הגמר".

ג'רון רוברטס ניסה להסביר את מה שעמד מאחורי הניצחון: "נשארנו יחד והיינו כולנו כמו אחד. אנחנו לא כמו רוב הקבוצות, ואני חושב שזה מה שסייע לנו להגיע לאן שאנחנו נמצאים. אנחנו זוכים לתמיכה מכל המדינה, ואנחנו מאוד מעריכים את התמיכה הזו".

רוקו לני אוקיץ' הקרואטי אמר בסיום: "אנחנו ממש טיפשים. החמצנו הזדמנות פז להתקרב לרבע הגמר. אני לא ממש יודע איך איבדנו את המשחק הזה. אני מאוד מאוכזב, ולא הגיע לנו לנצח במשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully