וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוזנצובה מול הנין בגמר אליפות ארה"ב

8.9.2007 / 9:23

סבטלנה קוזנוצובה גברה בדרבי רוסי על אנה צ'אקבטדזה 6:3, 1:6, 1:6. ז'סטין הנין ניצחה את ונוס וויליאמס 6:7, 4:6

משחק גמר הנשים באליפות ארצות הברית הפתוחה יפגיש השנה בין ז'סטין הנין הבלגית (1 בעולם) לסבטלנה קוזנצובה הרוסיה (4 בעולם). לפחות לפי הסטטיסטיקה, הבלגית יכולה להתעודד מ-14 ניצחונות שלה על הרוסיה לעומת 2 הפסדים בלבד. קוזנצובה לעומת זאת, היא זו שניצחה את המפגש האחרון בין השתיים, שהתקיים השנה בטורניר ברלין.

סבטלנה קוזנצובה גברה אתמול (שישי) 6:3, 1:6, 1:6 על אנה צ'אקבטדזה בקרב כל רוסי בחצי גמר אליפות ארה"ב הפתוחה והעפילה לגמר הגראנד סלאם השלישי בקריירה שלה. ב-2004 זה נגמר בזכייה שלה בטורניר בניו יורק ואילו ב-2006 זה הסתיים בהפסד לאותה ז'סטין הנין בגמר הרולאן גארוס.

המדורגת שישית בטורניר, שהדיחה את שחר פאר ברבע הגמר, פתחה מצוין ולא הותירה הרבה לסיכוי לרביעית. היא שברה פעמיים במערכה הראשונה והוליכה 2:5 עם הגשה שלה. קוזנצובה שברה, אבל צ'אקי החזירה בשבירה משלה כדי לנצח 3:6. שתי השחקניות שמרו על ההגשות בשני המשחקונים הראשונים של המערכה השנייה, אבל מכאן ואילך קוזנצובה נשארה לבד על המשטח הקשה כשהיא זוכה בחמשת המשחקונים הבאים ומנצחת את המערכה השנייה 1:6. במערכה המכרעת חזר על עצמו שוב הסיפור. במצב של שוויון 1:1 לאחר שבירה של כל אחת מהשחקניות, זכתה קוזנצובה בחמישה הבאים כדי לקצור את הניצחון.


* סימון אספלין השבדי וזבן זוגו ג'וליאן נואל האוסטרי זכו הערב בגמר טורניר זוגות גברים לאחר שניצחו 5:7, 4:6, את לוקאס דלוהי ופאבל ויזנר הצ'כים.

הנין מתקרבת לתואר הגראנד סלאם השביעי

ז'סטין הנין זכתה אצמם רק פעם אחת באליפות ארצות הברית הפתוחה (2003), אבל יש לה חמישה תוארי גאנד סלאם אחרים, כך שניצחון שלה על קוזנצובה בגמר יעניק לה את התואר השביעי בקריירה.

להנין היו חיים קצת יותר קלים בחצי הגמר מול ונוס וויליאמס והיא הצליחה לשמור על הרקורד המושלם שלה בטורניר, בו היא לא שמטה אפילו מערכה אחת, בדרך לניצחון 6:7, 4:6.

ונוס וויליאמס נשברה כבר במשחקון הראשון של המשחק ובמצב של 4:5 לטובת הנין, היא גם הגישה בדרך לניצחון במערכה. במצב הזה, ווילאימס הצליחה לשבור בחזרה ולגרור את המערכה לשובר שיוויון, אלא שהנין שלטה בו וניצחה 2:7.

גם המערכה השניה נפתחה בשבירה של הנין על וויליאמס, והבלגית עלתה ליתרון של 0:3. ונוס שוב חזרה למשחק עם רצף של ווינרים מרשימים, בעיקר מחבטות בקהנד, והצליחה להשוות ל-3:3. הנין התאוששה ושברה בדרך ל-3:5, אבל שוב לא הצליחה לסגור עניין כשונוס שברה אותה בחזרה בזמן שהגישה לניצחון במשחק. בסופו של דבר, במצב של 4:5 לטובתה, הצליחה הנין לקחת את משחקון ההגשה של האמריקאית ולסגור עניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully