וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד הביסה את יוון

7.9.2007 / 20:06

המארחת לא התקשתה לגבור 58:76 על אלופת אירופה בפתיחת שלב הבתים השני ביורובאסקט. רוסיה עדיין מושלמת אחרי 65:78 על פורטוגל

נבחרת ספרד התאוששה הערב (שישי) מההפסד לקרואטיה, ועשתה זאת בסטייל. אלופת העולם והמארחת של אליפות אירופה הנוכחית הביסה את האלופה המכהנת יוון 58:76 בפתיחת שלב הבתים השני של היורובאסקט. הספרדים אותתו על הרצינות של כוונתם לזכות גם בתואר האירופי, והתנפלו על היוונים כבר מהפתיחה. בסיום הרבע הראשון זה הספיק להם ליתרון של שמונה נקודות, ובמחצית הפער כבר זינק ל- 24:45, והמחצית השניה הפכה להיות לפרוטוקול בלבד.

רודי פרננדז הנהדר הוביל את ספרד עם 20 נקודות, פאו גאסול הוסיף 15 נקודות. חואן קרלוס נבארו חזר מהפציעה שהשביתה אותו מהשלב הראשון עם 7 נקודות ב-18 נקודות. יואניס בורוסיס הוביל את יוון עם 10 נקודות בלבד.

במשחק הנוסף בבית הישראלי, נותרה נבחרת רוסיה ומאמנה הישראלי דיוויד בלאט עם מאזן מושלם. הרוסים גברו הערב על נבחרת פורטוגל 65:78, מוליכים את בית ה' והבטיחו לעצמם מקום בין שמונה הגדולות, בשלב רבע הגמר.

פורטוגל הצליחה לשמור על פער סביר בסיום הרבע הראשון (16:13), אבל ברבע השני הרוסים ניצחו 17:28 כדי לרדת להפסקה עם יתרון מבטיח של 14 נקודות. במצב של 41:52, עשו הרוסים ריצה של 0:10 כדי לסגור את המשחק. בלאט והשחקנים הורידו דוושה מהגז, בניגוד למשחק נגד ישראל, ברבע הרביעי, והפורטוגלים הצליחו לצמצם קמעה, אך לא מעבר לזה.

אנדריי קירילנקו היה הקלע המצטיין של הרוסים עם 16 נקודות, אבל המצטיין על הפארקט היה ויקטור חריאפה, שקלע 11 נקודות, הוריד 11 ריבאונדים, מסר 2 אסיסטים וניפק 4 חטיפות. מורגאנוב הוסיף 11 משלו. חורחה קוהלו הוביל את פורטוגל עם 11 נקודות כשארבעה שחקנים, מריו גיל פרננדס, פרנסיסקו ג'ורדאו, אלביס אבורה ומיגל מירנדה קלעו 10 נקודות כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully