וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו גם קשטן נגד "הארץ"

7.9.2007 / 17:20

המאמן הלאומי איבד את שלוותו והתעמת עם עיתונאי "הארץ", משה בוקר. בהתאחדות מבהירים: מרוצים מתפקודו של קצין העיתונות עופר רונן

צביקה שרף לא לבד. לאחר שבשבוע שעבר התפרץ מאמן נבחרת הכדורסל לעבר כתב "הארץ", עופר מתן, ספג כתב אחר של העיתון, משה בוקר, ריקושטים מהמאמן הלאומי, הפעם מנבחרת הכדורגל. זאת לאחר שדרור קשטן התפרץ לכיוונו באנגליה, כינה אותו "שקרן" וסירב לדבר עמו.

לקראת מסיבת עיתונאים שקיים קשטן ביום חמישי בווטפורד לעיתונות המודפסת בלבד, הבחין המאמן בבוקר, והתרעם על מאמר ב"הארץ" אותו פרסם האחרון ביום חמישי, לפיו מעדיף קשטן לציית בשקט להוראותיו של יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, בשל רצונו לזכות בקדנציה של שנתיים נוספות. קשטן רתח על פרסום המאמר ואמר לבוקר כי יסרב לענות לשאלותיו. "אני אדבר כאן רק לאנשים המכובדים". בוקר נותר במסיבת העיתונאים, בה לא החליפו קשטן והוא מילה. כתבי העיתונים האחרים שנכחו במקום לא התערבו בחילופי הדברים.

קצין העיתונות של ההתאחדות, עופר רונן, עומד תחת אש לא קטנה בלונדון. באחד העימותים האחרונים עם עיתונאים אף קראו לו אחדים להתפטר בשל חוסר שביעות רצונם מפתרונותיו הארגוניים. יש לציין כי מספר עיתונאים חיפשו את ראשו של רונן גם בטורניר אליפות אירופה לנבחרות צעירות, שנערך ביוני השנה.

בהתאחדות הבהירו כי "רונן הוא אדם שעושה עבודה נפלאה, ואנו מרוצים מאוד מתפקודו". גם בין הכתבים הנוכחים באנגליה היו מי שגוננו על רונן. "יש כאן אנשים שמחזיקים דף ועט וחושבים שמותר להם הכל. עופר עושה עבודה מעולה, וחבל שמנסים כל הזמן לשים לו רגליים".

עדכון אחרון: 7.9.07, 17:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully