וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעירה הביסה את לוקסמבורג 0:3

לי בוץ

7.9.2007 / 18:42

נבחרת ישראל טיילה בפתיחת מוקדמות אליפות אירופה מול לוקסמבורג החלשה עם ניצחון 0:3. בוזגלו: "אצטדיון ר"ג לא נותן השראה"

שרון בוקוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

זה היה פשוט, קל וצפוי. הנבחרת הצעירה של ישראל ניצחה היום (שישי) את נבחרת לוקסמבורג 0:3 במשחקה הראשון במוקדמות אליפות אירופה 2009 במסגרת בית 9.

יישאר בנבחרת או יעבור למכבי תל אביב, יתפטר או יקבל את ברכת הדרך? לאחר כל השמועות, הספקולציות וההנחות, נשאר לבסוף גיא לוי מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל. היום הוא החל בדרך החדשה והקשה לנסות ולהעפיל, שוב, לאליפות אירופה. אחרי העלייה הראשונה, האופוריה רק גברה, מה שהביא לזחיחות ויוהרה בקרב המאמן ושחקניו שקיבלו בראש ביורו שנערך ביוני בהולנד. המאמן אף הסתכסך עם התקשורת ולא חדל לספוג ביקורת, מה גם שניסיון העזיבה המתוקשר מהנבחרת לטובת מכבי תל אביב לא תרם. כעת, יש ללוי הזמנות לתקן את הרושם שהתקלקל.

אם עוד במחצית הראשונה כבשה ישראל שני שערים והייתה טובה, באופן יחסי, הרי שבמחצית השנייה נראו השחקנים כמחכים לשריקת הסיום כדי ללכת הביתה. יש לכך הרבה סיבות. ראשית, ההחלטה לערוך את המשחק ב'פיל הלבן', העונה לשם אצטדיון רמת-גן. 22 שחקנים מתרוצצים על הדשא כשמסביבם 44 אלף כיסאות ריקים מאדם. חוויה של ממש. שנית, חלק גדול מהסגל של הנבחרת התחלף לאחר האליפות ולשחקנים של לוי לא היה עדיין מספיק זמן להידבק. שלישית, היא רמתה של לוקסמבורג, שלא ידועה כאחת מאריות הכדורגל של אירופה. בסופו של דבר הסיבות נשמעות כתירוצים, אבל כשמשיגים שלוש נקודות, פחות משנה הרמה.

מאור בוזגלו ואיתי שכטר, השחקנים המובילים והפעלתנים של הנבחרת, פתחו טוב והגיעו למספר הזדמנויות. 19 דקות לאחר השריקה, העביר שכטר כדור מצוין לבוזגלו, שעבר שחקן, התמקם מול שוער לוקסמבורג ושלח בקלילות פנימה. ארבע דקות לאחר מכן כבש שכטר את השני בפנדל, לאחר שהוכשל ברחבה. תשע דקות לסיום חתם דובב גבאי את התוצאה.

ביום ראשון תמריא הנבחרת למולדובה ותקיים את משחקה השני בקמפיין ביום שלישי נגד הנבחרת המקומית. הנבחרות הנוספות בבית הן גרמניה וצפון אירלנד, שנפגשו ביניהן הלילה. גרמניה ניצחה 0:3 משערים של הנינגס (77 ו-90) ואוזיל (85).

מהלך המשחק

דקה 5 - מאור בוזגלו קיבל כדור רוחב מצוין, חמישה מטרים מהשער של לוקסמבורג, אבל שלח את הכדור לשמיים.

דקה 19 - גול! איתי שכטר עבר את הבלם ומסר למאור בוזגלו, שבערת נגיעה קטנה בכדור עבר את המגן ומול שוער לוקסמבורג, אוסטר, שלח לפינה ופנימה. 0:1 לישראל.

דקה 24 - גול! איתי שכטר הוכשל ברחבה על ידי שוער לוקסמבורג וניגש בעצמו לבעוט את הפנדל. שכטר לא התקשה להכפיל את התוצאה. 0:2 לישראל.

דקה 73 - איתי שכטר, דקה לפני שהוחלף, קיבל כדור מצוין, עבר באלגנטיות את הבלם הלוקסמבורגי, אבל מול השוער שלח למשקוף. חן עזריאל הגיע בריצה מאחור ונגח, אבל עקום מאוד, מעל המשקוף.

דקה 81 - גול! חן עזריאל, שהחמיץ דקות קודם לכן, הכניס כדור מצוין לדובב גבאי. החלוץ עבר את השוער ומזווית קשה גילגל לשער החשוף. 0:3 לישראל.

הרכבים:

נבחרת ישראל: אוהד לויטה, שי חדד, ניצן דמארי, שי מימון, שמעון הרוש, ביברס נאתכו, בירם כיאל, אושרי רואש (אלמוג כהן, 80), איתי שכטר (דובב גבאי, 74), מאור בוזגלו (אבי ריקן, 60), חן עזריאל.

נבחרת לוקסמבורג: ג'ף אוסטר, מרק ראוש (אלכס סמדו, 35), אנדריי רודריגז, אנטה בוקביץ', טים לינן, קווין לייטה, דן טאנה (אנדי שומן, 67), מיכאל קינמאייר, סטפן בנסי, מרקו סימואש, כריסטוף שולר.

בוזגלו: "אצטדיון ר"ג לא נותן השראה"

"בשביל ההתחלה זה בסדר", אמר בסיום מאמן הנבחרת גיא לוי, "היריבה הסתגרה ובסך הכול אני מרוצה. אם נמשיך לעבוד כמו שאנחנו עובדים עד עכשיו אז נשתפר ונהיה טובים יותר. השחקנים שלי מקשיבים ומוכנים ללמוד. הם יודעים שיש להם עוד לאן להתקדם.

לגבי המשחק במולדובה אמר: "עוד לא החלטנו סופית מי יטוס, צריך לבדוק את מצב הפצועים. יש לנו 21 שחקני סגל ומתוכם נקבל החלטה. לא נראה לי שאזמין מבחוץ. אנו כל הזמן רוצים לחזור עם ניצחון ומול מולדובה, שנמצאת בקבוצת האיכות השלישית, נצטרך לשחק משחק יותר דינמי. אולי שם יהיה יותר קהל".

גיא לוי הוסיף על בוזגלו: "מאור קצת עייף, הוא סובל מעומס רב. הוא שיחק מתחילת השנה גם בנבחרת הנוער, בחיפה, בסכנין גם אתנו, זה הרבה משחקים עבור שחקן צעיר ואנו לא רוצים שאף אחד ייפגע".

לוי התייחס לתופעת היציעים השוממים: "מגיע קרדיט לכל אחד ואחד בקהל שהגיע וגם על כך שהיה שידור. לגבי ההחלטה לשחק ברמת גן, אני לא יכול להתערב בכל ההחלטות. אני מחליט רק בעניינים המקצועיים אחרת אתבלבל".

לגבי משחקה של הנבחרת הבוגרת של ישראל בשבת: "כולנו מקווים שהנבחרת תעשה תוצאה טובה כשגם תיקו זו תוצאה טובה בעיניי, אבל זה לא הולך להיות קל. האנגלים עם הגב אל הקיר ולא הייתי רוצה לתפוס אנגלי עם הגב אל הקיר".

מאור בוזגלו: "זה קשה במיוחד לשחק באצטדיון הזה כשאין בו קהל, הוא לא נותן השראה. אני מקווה שבמשחקים הבאים יהיה יותר קהל. התחלנו את הקמפיין ועשינו צעד חשוב לגבי המטרה. במולדובה יהיה יותר קשה". על הפציעה שלו אמר בוזגלו: "אני אחיה ויהיה בסדר". כשנשאל אם לא קורץ לא לשחק בשבת נגד אנגליה אמר: "אני מוזמן טרי של הנבחרת האולימפית ומוקדם לי מדי להיות בוומבלי, אבל אני מאחל להם בהצלחה ואחזיק להם אצבעות".

איתי שכטר: "אני לא חושב שאני צריך להוכיח דבר לאף אחד. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה בשביל הנבחרת ולהתחבר. הנבחרת הקודמת הייתה יותר מלאה בכשרון, אבל זו יותר מגובשת. אנו כעת מתעסקים במשחק הבא נגד מולדובה ולא מעניינת אותנו הפרשה של גיא לוי ומכבי תל אביב".

מאמן לוקסמבורג התרשם מישראל ואמר: הם שיחקו טוב ונלחמו, להוציא כמה טעויות שלהם הם היו עדיפים. התרשמתי במיוחד מהקבוצתיות של ישראל ולא משחקנים בודדים. המאמן הישראלי עשה עבודה טובה. כל שחקן ידע מה הוא צריך לעשות על המגרש".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully