וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום, שמי נמני ואני המגשר

לי בוץ

7.9.2007 / 14:18

קפטן מכבי ת"א יוועד בלונדון עם מאנה וינסה לפשר בינו לבין הרציקוביץ', שלא מתרגש מהנתק. טבילי הרשים, אך בשל המצב ספק אם יוחתם

קפטן מכבי ת"א, אבי נמני, המריא הבוקר (שישי) ללונדון, שם ייפגש עם היו"ר המיועד, רוני מאנה, וזאת במטרה לגשר בינו לבין הבעלים הנוכחי, לוני הרציקוביץ'. כזכור, אתמול הוציא מאנה הודעה לכלי התקשורת באמצעות עורכי דינו ובה הוא מציב אולטימטום בפני הרציקוביץ' - שליטה מלאה במכבי או החזרת הכספים שהוא העביר למועדון עד כה.

הרציקוביץ', שקיבל מכתב אישי בנוסח דומה, העביר את המכתב לרואי החשבון שלו ובסביבתו ידעו לספר היום כי הוא מאוכזב מאוד מהמצב אליו נקלע המועדון. במקביל, מקורביו של הבעלים טוענים כי הוא לא מתרגש יתר על המידה מהטענות של מאנה לפיהן הוא הפר את ההסכם בין השניים, ומבהירים כי "לוני שלם עם צעדיו עד כה".

בינתיים, הרציקוביץ' ומאנה אינם מדברים זה עם זה באופן ישיר כבר מספר ימים והתקשורת ביניהם נעשית דרך גורמים במועדון או דרך התקשורת, ולכן המריא היום הג'נרל מנג'ר ללונדון שם שוהה, כידוע, גם מאנה. נמני ומאנה, שינצלו את השהייה באנגליה לעודד את נבחרת ישראל בוומבלי מחר, צפויים לחזור לארץ בתחילת השבוע הבא, ובמכבי מקווים כי עם חזרתם לארץ ניתן יהיה להגיע עם מאנה והרציקוביץ' לעמק השווה.

בתוך כך, הבוקר ערכה הקבוצה אימון בסגל חסר, ממנו נעדרו שחקני הנבחרות, ומילאן מרטינוביץ' ושרן ייני הפצועים שערכו טיפולים. אוליבייה טבילי, שנחת בישראל לפני מספר ימים לצורך מבחנים בקרית שלום, סיים את תקופת ההתרשמות והמריא בשעות הצהריים בחזרה לקבוצתו באנגליה. טבילי הרשים את המאמן החדש, ניר לוין, במשחק האימון מול מ.ס. אשדוד אמש, אך כרגע לא ברור אם הוא יקבל הצעה לחתום במועדון מאחר ונכון לעכשיו, על פי גורמים במכבי, אין כסף אפילו להעברת חוזהו של לוין בבקרה.

ביום ראשון בבוקר יתקיים בהתאחדות לכדורגל הדיון בעקבות הערעור אותו הגישה הקבוצה על עונש שקיבלה - משחק ללא קהל במחזור הליגה הקרוב. בראשון בשעות אחר הצהריים יפתחו חניכיו של ניר לוין בהכנות לקראת משחק הליגה הבא של הקבוצה מול הפועל כפ"ס.

"נמני, אתה המפלט האחרון שלנו"

לפני הנסיעה של נמני ללונדון, התקשרו אליו עשרות אוהדים וביקשו ממנו לפשר בין צדדים. "נמני, אתה המפלט האחרון שלנו", אמרו חלק מהאוהדים.

חוסר הוודאות לגבי עתיד השליטה בקבוצה אופף את אוהדי מכבי תל-אביב , ונציגות מטעמם הודיעה היום: "אנו פונים לצדדים המעורבים בניהול הקבוצה, וקוראים להם לעשות כל שביכולתם כדי למנוע מצב מסוכן שיכול להוביל את הקבוצה קריסה".

אוהדי הצהובים פנו בקריאה לראשי הקבוצה: "אנו מצפים מהרציקוביץ', מאנה, יוסיפוב וכל הנוגעים לגלות מנהיגות חיובית, סבלנות, אורך רוח ורגישות ולשים בצד את העניינים האישיים ומאבקי האגו, לטובת מכבי תל-אביב. אנו מזכירים כי מאות אלפי אוהדים נמצאים בחוסר וודאות שפוגע בהם, וכאוהדים אנו חייבים לגלות בגרות, דווקא בתקופה קשה זו, ולהוביל את הצד השפוי והבוגר שטובת המועדון והאוהדים נמצאים מעל לכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully