וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגדת אנקייל נמשכת

7.9.2007 / 12:41

חבט לשני הומרים ב-4:16 של הקרדינלס על פיטסבורג, דמפסטר פישל, הקאביז הפסידו והמצב בטטה ב-NL מרכז. ניצחון עם מזל לדטרויט

סט. לואיס - פיטסבורג 4:16

את מה שהיה צריך לכתוב על ריק אנקייל כבר כתבנו. הלילה שוב התפוצץ החובט של סט. לואיס, שירה לשני הומרים והכניס שבעה רצים הביתה. "הכי חשוב היה לזכור שכשהרצים על הבסיס, המגיש הוא זה שבצרה, לא החובט", אמר אנקייל. מי כמוהו יודע. בעקבות הניצחון והפסד הקאבס לדודג'רס, לשיקגו ולמילווקי אותו מאזן, כשסט. לואיס מפגרת במשחק אחד. איזה בית יש לנו במרכז.


שיקגו קאבס - לוס אנג'לס דודג'רס 7:4

הבעיה המרכזית כרגע של לו פינלה היא הקלוזר. ריאן דמפסטר מזעזע ברמות קשות, ולמרות כמה שמירות לאחרונה, זה ממש לא זה. ביתרון 3:4 באינינג התשיעי החריב דמפסטר כליל את הניצחון, כשהעניק הומר בן שלוש ריצות לאנדרה אית'ייר. לוס אנג'לס מאיימת על פסגת המערב, והיא במרחק 3.5 משחקים מאריזונה. ג'ואי ביימל היה המנצח וטקאשי סאיטו זכה בשמירה, כשלקאביז לא עזר יום מצוין עם שני הומרים וארבעה ריביז של אלפונסו סוריאנו.


לוס אנג'לס איינג'לס - קליבלנד 3:10

שתי הקבוצות מסתמנות כמי שתהיינה בפלייאוף, והאיינג'לס רק רוצים לשפר עמדות כדי לפגוש את השפחות הפרטיות שלהם, הניו יורק יאנקיז, במשחק הראשון. 5.2 אינינגים הספיקו לקלווים אסקובר לזכות בניצחון ה-16 שלו העונה, כשגארט אנדרסון הלוהט חובט להומר נוסף, ה-15 שלו. פול בירד עם ההפסד, הומר לפרנקלין גוטיירז מקליבלנד.


דטרויט - שיקגו וייט סוקס 2:3

הניצחון הזה עשוי להתברר כקריטי מאוד עבור הטייגרס, שעדיין חולמים על ויילד קארד. מארק בהרלי המצוין השבית את דטרויט עם שבעה וארבעה, אבל בובי "שתיגמר כבר העונה ונוכל לטחון סביח. בעצם, אני טוחן סביח גם ככה" ג'נקס פישל באינינג התשיעי. שון קייסי ופלאסידו פולאנקו עם סינגלים שהכניסו ריצות הביתה וזיכו את בובי סיאי בניצחון. הומר לברנדון אינג' מהטייגרס.


בולטימור - בוסטון 7:6

יממה אחת לאחר הפסד באינינגים המאוחרים לטורונטו, חזרו הרד סוקס למסלול הנצחונות והגדילו את הפער מהיאנקיז ל-6.5 משחקים. ג'ייסון וריטק נכנס כמחליף באינינג התשיעי, חבט לסינגל שהכניס ריצה הביתה והעניק ניצחון לגיבור השבוע, קליי בוכהולץ, שירד לבולפן והגיש שלושה אינינגים משובחים. ג'ונתן פפלבון זכה בשמירה, דייויד אורטיז וקוקו קריספ חבטו להומרים ברד סוקס. קווין מילאר עם הומר בבולטימור, דני באעז הגרוטאה עם הפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully