וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין סיבה שלא נגיע לפיינל פור ואף מעבר"

בלות'נטאל שב ארצה לאחר קיץ ארוך, ולא התבייש לכוון גבוה. גם ביינום אופטימי: "יש במכבי שחקנים מצוינים, תהיה עונה טובה יותר"

מערכת וואלה

צילום ועריכה: דרור פיקלני

שחקניה הזרים של מכבי תל אביב החלו לנחות הבוקר (שישי) בישראל, כאשר וויל ביינום, שהאריך הקיץ את חוזהו במועדון בשנתיים נוספות, היה הראשון לשוב ארצה.

"זה היה קיץ ארוך", אמר ביינום, שאיבד בחודשים האחרונים את אביו שנפטר ממחלה קשה. "עכשיו אני מרגיש טוב יותר, ובטוח שתהיה לנו עונה טובה. אני מאמין שיהיה בסדר כי יש במכבי שחקנים מצוינים ומאמן מצוין. שמעתי הרבה על קטש ואני מאוד מעריך אותו. אני יודע שהאוהדים רוצים יותר ממה שהיה בשנה שעברה, אבל גם צריך לראות איך נתחבר".

גם דיוויד בלות'נטאל, שיחל העונה את הקדנציה השנייה שלו במכבי, נחת בנתב"ג והתקבל בחום על ידי כמה עשרות אוהדים. בלות'נטאל סיפר כי השתנה בשלוש השנים האחרונות, בהן שיחק באיטליה. "אני מרגיש מצוין, כאילו חזרתי הביתה", אמר המתאזרח. "התבגרתי בתקופה שלי באירופה, גם התחתנתי. היום אני שחקן אחר מאשר השחקן שהייתי לפני שלוש שנים".

בלות'נטאל, שאולי אינו מודע כל כך לתמורות שחלו הקיץ בכדורסל האירופאי, סבור שחרף הרכישות הגדולות שביצעו הקבוצות המובילות ביבשת, מכבי עדיין יכולה להעפיל לשלבים הגבוהים ביורוליג. "אין סיבה שהסגל שנבנה כאן לא יגיע לפיינל פור, ואולי אפילו מעבר לכך. יש כאן שחקנים נהדרים וצוות אימון נהדר. אנחנו יכולים לעשות את זה", הוסיף.

בלילה שבין שבת לראשון ישוב ניקולה וויצ'יץ', ואחריו ינחתו מרכוס פייזר, וונטיגו קאמינגס וטרנס מוריס. ביום שני תערוך מכבי אימון ראשון עם סגל כמעט מלא, למעט יותם הלפרין וליאור אליהו, השוהים עם נבחרת ישראל בספרד.

עדכון ראשון: 11:15, 07/09/07
עדכון ארחון: 15:50, 07/09/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully