וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בום בום אינדי

7.9.2007 / 7:54

הקולטס פתחו כמו שאלופים צריכים לפתוח עונה - עם מחצית שניה קטלנית וניצחון 10:41 על הסיינטס. 3 טאצ'דאונים לפייטון מאנינג

אינדיאנפוליס - ניו אורלינס 10:41

תכירו את אינדיאנפוליס קולטס מודל 2007. קבוצה שהיכתה את כל התחזיות, ירקה על כל החתולים השחורים, גירדה עם שפכטל את כל הקופים מהגב, זכתה בתחילת השנה בסופרבול ובאה לעונה שאחריה מוכנה ביותר. פייטון מאנינג מסר לשלושה טאצ'דאונים, שניים מהם לרג'י ויין, ג'וזף אדאי רץ ל-118 יארד עם טאצ'דאון אחד והפרסות נתנו הצהרת כוונות חזקה מאוד מול טוענת אחרת, לפחות על הנייר, לכתר.

אינדיאנפוליס הייתה גדולה במחצית השניה על ניו אורלינס. אחרי מחצית ראשונה רשלנית משהו של שתי הקבוצות (10:10 בהפסקה, טאצ'דאון של ג'ייסון דייויד מהסיינטס לאחר פאמבל של וויין. חוץ מהטאצ'דאון היה דייויד, שעבר מאינדיאנפוליס לניו אורלינס, השחקן ה-12 בהתקפת הקולטס) נצבע ה-RCA דום כולו בכחול בשניה. מאנינג (18 מ-30 ל-288 יארד) הינדס דרייב שבסיומו חדר אדאי את ההגנה וקבע 10:17, חמש דקות מפתיחת הרבע. אחר כך מסר מאנינג לוויין, שהעלה ל-10:24 ומכאן לא הייתה נקודת חזרה לקדושים.

"פוטבול משחקים 60 דקות", שיכתב מאמן הקולטס, טוני דאנג'י, את קלישאת הכדורגל. "במחצית הראשונה היינו קצת חלודים, ידענו בשניה שאנחנו צריכים לרוץ טיפה יותר". רבות דובר על ההגנה החלשה של אינדי, אבל אחרי משחק כזה אין על מה להתלונן - רק 192 יארד באוויר, כולל חטיפה לטאצ'דאון, ו-117 על הקרקע.

ניו אורלינס תצטרך להשתפר. הקוורטרבק דרו בריס הנפיק 192 יארד בלבד עם שני איבודים אוויריים, ורג'י בוש ודוס מקאליסטר הגיחו כל אחד ל-38 יארד. לשון פייטון יש עדיין הרבה עבודה, אבל אסור לשכוח שאחרי הכל, הוא שיחק מול האלופה. דבר אחד אנחנו יודעים - עונת ה-NFL יצאה לדרך, וזה מה שבאמת חשוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully