וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו: "זה לא הולך להיות טיול"

לי בוץ

5.9.2007 / 12:29

מאור בוזגלו והנבחרת הצעירה כבר מוכנים לקראת המשחק מול לוכסמבורג (17:00, ספורט 5) בפתיחת מוקדמות אליפות אירופה

הנבחרת הצעירה קיימה הערב (חמישי) את האימון המסכם לקראת משחקה מחר מול לוכסמבורג (17:00, ספורט 5), שיהיה הראשון בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה.

מגן הנבחרת והפועל תל אביב, דני בונדר, נעדר מהאימון ולא ישתתף במשחק מאחר ונשפט לשישה ימי מחבוש בצבא בגלל בעיות משמעת. לפני האימון התקיימה מסיבת עיתונאים בהשתתפותם של מאור בוזגלו (בני סכנין), ביברס נאתכו (הפועל תל אביב) והשוער אוהד לויטה (הפועל כפר סבא).

בוזגלו אמר לקראת המשחק: "אנחנו נבחרת חדשה. מדובר במשחק ראשון בקמפיין, זה לא הולך להיות טיול. אני קונה ניצחון בכל תוצאה. אולי על הנייר זה נראה קל מאד אבל דיבורים לחוד ומעשים לחוד".

נאתכו התייחס לנבחרת הקודמת ואמר: " אנחנו צריכים לנסות ולשחזר את ההישג שלהם, ונעשה הכל כדי להעפיל שוב לאליפות אירופה. כרגע אנחנו מתרכזים רק במשחק של מחר. אין לי הצהרות מפוצצות כדי להביא את הקהל, אבל אני מקווה שהמשחק עצמו יצדיק את בואם של הצופים שכן יגיעו. ושהיכולת הטובה, שאני מקווה שנציג במשחק תגרום לקהל לבוא בהמוניו למשחקי הבית הבאים בקמפיין".

הקפטן אוהד לויטה הוסיף: "אנחנו חושבים רק על המשחק מחר. ההבדל בין ספורטאי גדול ליותר גדול זה שהוא יודע להתרכז במשימה הקרובה ולהתעלם מכל המסביב".

המשחק ינוהל על ידי רביעית שופטים מסן מרינו בראשות השופט סטפאנו פודקי שייעזר בקוונים מאסימו זאנוטי ומאסימו מאטי והשופט הרביעי גבריאל רוסי.

ביום ראשון הקרוב תמריא הנבחרת למולדובה ותקיים אימון במגרשה של זימברו קישינב בשעה 19:00. המשחק מול המולדובים, שיהיה השני בקמפיין, יתקיים ביום שלישי. הנבחרות הנוספות בבית הישראלי הן גרמניה וצפון אירלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully