וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכות בין שחקני מכבי חיפה לקרית שמונה

6.9.2007 / 20:18

במהלך משחק אימון, בו ניצחה קרית שמונה 0:2, התפתחה קטטה שבמרכזה מוחמד שחבארי ובני בן זקן. ספונסר חדש למכבי חיפה

מכבי חיפה אירחה הערב את העולה החדשה הפועל קרית שמונה למשחק אימו בקרית אליעזר. הצפוניים מאצבע הגליל הפתיעו עם ניצחון 0:2, אבל האקשן האמיתי במפגש הזה לא ממש היה קשור לכדורגל.

המשחק הזה היה חם וטעון לכל אורכו, כאשר גוסטבו בוקולי העיר לקוון יותר מפעם אחת על משחק אגרסיבי של קרית שמונה, בעוד ששחקניה התלוננו גם הם על אגרסיביות מצד היריבה. בדקה ה-85, במצב של 0:1 לקרית שמונה, השופט אשר כהן כמעט והפסיק את המשחק בגלל תגרה שהתפתחה בין מוחמד שחבארי, מגנה של מכבי חיפה, לבני בן זקן מקרית שמונה. התקרית בין השניים החלה כששחאברי תיקל בחריפות את בן זקן שהחזיר לו בצורה דומה כעבור דקה. תוך שניות ספורות התערבו בקטטה שחקנים נוספים משני הצדדים, ביניהם שוערה המחליף של מכבי חיפה, אמיר אדרי. שחבארי ובן זקן הורחקו והמשחק נמשך.

פיטר אופורי קוואיה כבש את השער הראשון לקרית שמונה, בעוד שיניב לביא כבש את השני בפנדל לקראת הסיום, אחרי הכשלה של אמיר אדרי, שהוחלף בעקבותיה על ידי תום אלמדון.

"אנחנו טעונים שיפור"

מאמן חיפה, רוני לוי, אמר בסיום: "אני לא לוקח את המשחק הזה כעוד הפסד ברצף. מדובר במשחק אימון, ושם אנחנו בדרך כלל כובשים. היום סבלנו מחוסר מזל, היו לנו שלוש-ארבע קורות, ומצבים שבדרך כלל נכנסים היום לא נכנסו. אבל בלי קשר אנחנו טעונים שיפור".

בקשר להופעתו של הברזילאי רנאטו אמר לוי: "היה חשוב לי לראות כמה שחקנים, רציתי שהם ירוצו יחד וישחקו. קיבלתי את מה שרציתי". לוי הוסיף שהחלפתו של אדרי בין הקורות היתה מסיבה מקצועית בלבד.

החלוץ אושרי גיטא התייחס לתקרית האלימה לקראת הסיום: "שחבארי ביצע כניסה לא הכי ספורטיבית בשחקן שלהם, ואז משהו התפתח. זה הכדורגל. נכון שאנחנו ממשיכים לא לנצח, אבל הקבוצה מתחברת וגם הזרים מתחברים. אני מאמין שבהמשך יהיה הרבה יותר טוב. אני לא חושב שיש לחץ בקבוצה".

* מכבי חיפה הגיעה להסכם עם רשת מסעדות ההמבורגרים "בורגוס", שתשמש מעתה כאחת הספונסריות של הקבוצה, והלוגו שלה יופיע על שרוולי החולצות של השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully