וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: מחפשים גלגל הצלה

תומר ספירשטיין ורן לטוביץ'

6.9.2007 / 19:18

מישיגן רוצה גאולה מול אורגון, לואיזיאנה סטייט במשחק קשה מול וירג'יניה טק ו-USC נחה. תומר ספירשטיין ורן לטוביץ' עם הסקירה

המחזור הראשון כבר מאחורינו, ופרט למספר מצומצם של משחקים, רוב התוצאות היו צפויות מראש. עכשיו מתחיל להתחמם העסק האמיתי, ועבור מספר קבוצות המחזור הקרוב יהיה משמעותי. הקבוצה שעבורה המחזור הקרוב יהיה המכריע ביותר היא, כמובן, מישיגן. אחרי הסנסציה הגדולה שהתחוללה באן ארבור בשבוע שעבר והנפילה אל מחוץ לדירוג, מישיגן חייבת להתארגן מחדש אם היא רוצה איזשהו סיכוי להציל את מה שנשאר מהעונה ומהכבוד העצמי שלה. עבור יתר המדורגות השבוע מתחיל המסע האמיתי לעבר התואר הנכסף, ועבור חלק מהן כאן הוא גם ייגמר.

אנחנו חייבים להזכיר, שאנו סוקרים בראש ובראשונה את 25 המדורגות הראשונות (23 במחזור הזה, כיוון שהטרויאנים וארקנסו מקבלים שבוע חופש), ולכן אם המשחק הקרוב של קבוצתכם אינו מופיע, זה לא אומר שיש לנו משהו נגד הקבוצה שלכם, זה פשוט אומר שהקבוצה שלכם לא מדורגת גבוה מספיק. אתם רוצים שהמשחק יופיע? תתקשרו למאמן ותדאגו שתגיעו לדירוג.

המשחק המרכזי: וירג'יניה טק (9) - לואיזיאנה סטייט (2)

זו הפעם הראשונה העונה ששתי מדורגות טופ-10 נפגשות. הנמרים מארחים כבר במחזור השני את הקבוצה האהובה החדשה של אמריקה, כששתי הקבוצות לא ממש הרשימו התקפית במחזור הראשון, אבל ההגנות של שתיהן נראו די מוכנות לעונה. הפסד של הנמרים יפגע קשות בשאיפות האליפות שלהם, וההוקיס יודעים שאם המשחק יהיה צמוד בסופו, הם יכולים בהחלט להפתיע.

רן: מאט פלין יסיר את החלודה מהשבוע הראשון ויהפוך את המשחק המרכזי של המחזור השני לניצחון שיהרוס לתוכניות סיכום המחזור את סיפור ה-"פיל גוד" החדש. לואיזיאנה +12.

תומר: שון גלנון, הג'וניור ק"ב של ההוקיס, לא יכול להרשות לעצמו פתיחה נוראית כמו בשבוע שעבר, אז נחטף כבר במסירה הראשונה של המשחק – במקרה שכזה הנמרים רק יגרמו לו לרדוף אחריהם לאורך כל המשחק. מה עוד שאני לא כל כך מאמין להייפ סביב הקבוצה החדשה של אמריקה. נכון שמאחורי הקבוצה עומדת אומה שלמה, אבל בסופו של הדרייב הם אלו שיצטרכו להכניס את הכדור לאנד-זון, ולא אף אחד אחר. אז בסדר, תצוגה התקפית חלשה כמו בשבוע שעבר לא נראה, אבל בכל זאת, קבוצה שמתמקדת כבר שנים על הגנה לא תצליח בעונה אחת להפתיע התקפית את הקבוצה שנראית (הגנתית) הכי מפחידה. במילים אחרות – אני לא קונה את ההמולה מסביב. לואיזיאנה +10.

קצת בעיות, אבל האלופה תעבור

יתר המדורגות:

ווסט וירג'יניה (3) – מרשל

אם זה מעניין מישהו, בסרט "אנחנו מרשל", המאמן של ווסט וירג'יניה מביא את הפליי-בוק שלו למקונוהיי מתוך מחווה של רצון טוב. במשחק הזה גם הפליי-בוק לא יעזור. אתם מרשל? נו, אז?


טרוי – פלורידה (4)

אחרי פתיחה מרשימה לטים טיבו (TEAM TEBOW), מארחים הגייטורס את טרוי, המדורגת באזור המאה. זה אמנם לא טרף קל כמו במחזור הראשון, אבל עדיין משחק הכנה טוב לקראת המשחק החשוב בשבוע הבא כשפלורידה תארח את טנסי.


מיאמי (פלורידה) – אוקלהומה (5)

הסונרס פתחו בענק בשבוע שעבר, והפעם הצמד מורי את בראדפורד יצטרך להתמודד מול הגנה שהראתה בשבוע שעבר ניצוצות של מיאמי הגדולה של פעם. מיאמי רוצה להוכיח שזו הייתה טעות לא להכניס אותה לדירוג בתחילת העונה, והיא אוטוטו חוזרת לדירוג, כשנצחון על אוקלהומה יקפיץ אותם פנימה בגדול. המשחק הזה, עם הפוטנציאל להיות ה-משחק של המחזור, מציב לאוקלהומה שלט גדול שאומר: זהירות מוקש!


ויסקונסין (6) – UNLV

דונובן פתח בצורה נהדרת בשבוע שעבר, והראה תיאום מושלם עם פי.ג'יי היל. נראה אם השבוע זה יצליח מול קבוצה שיש לה שאיפות להגיע יחסית רחוק העונה. מצד שני, אחרי שני ניצחונות בלבד בעונה שעברה, גם שלושה ניצחונות העונה ייחשבו להצלחה. כמה חבל שאף אחד מהם לא יכלול את ויסקונסין.


טי.סי.יו (19) – טקסס (7)

אחרי גמגום של קולט מק'קוי במחזור הפתיחה, ארוכי הקרניים יהיו חייבים להשתפר אם הם לא רוצים להיות מופתעים בידי קבוצה מדורגת. שני איבודים הפעם עלולים להיות מכריעים, וההגנה חייבת למצוא דרך להגיע למשחק מול הקבוצה שאמורה להיות המפתיעה של העונה אם היא לא רוצה צניחה נוספת בדירוג.


מידל טנסי סטייט – לואיוויל (8)

עוד משחק שבו ברום אמור להאדיר לעצמו את הסטטיסטיקה האישית. פחות מבלואו-אאוט ייפגע בהצהרת הכוונות ההתקפית של הקרדינלס, שמנסים להתברג לחמישייה הראשונה.

לאירים יוצא עשן מהאוזניים

קליפורניה (10) – קולורדו סטייט

קולורדו סטייט נתנו פייט טוב לקולורדו בשבוע שעבר (אבל הפסידו). משחק לא פשוט לדובי הזהב, שחייבים להראות עליונות על הראמס אם הם רוצים להישאר בטופ-10.


דרום קרוליינה – ג'ורג'יה (11)

הבולדוגס אמורים להמשיך את העלייה שלהם בדירוג, כשמנגד דרום קרוליינה רוצה להיכנס אליו.


אקרון – אוהיו סטייט (12)

משחק קל צפוי לאוהיו סטייט, שיהיו עם האוזן צמודה למקלט הרדיו, בציפייה לעוד חדשות משמחות מאן-ארבור. הבאקאייז נפלו שלב אחד בדירוג רק בגלל הקבוצה הקלה שהייתה להם.


בריגהאם יאנג – יו.סי.אל.איי (13)

קבוצה שרוצה לזכות בפאק-10 צריכה לנצח בבית, במיוחד קבוצות בעלייה כמו BYU.


נוטר דאם – פן סטייט (14)

האירים, בדומה למישיגן, נתנו את פתיחת העונה הגרועה בתולדותיהם בתבוסה הביתית לג'ורג'יה-טק. ג'ימי קלואסן אמור לפתוח לראשונה העונה, ואיצטדיון ביבר, על כל 107 אלף הצופים שלו, יארגן לו טקס חניכה שאנחנו לא מאחלים לאף אחד, בקרב בין שתי היריבות הבאות של מישיגן.


NAVY – ראטגרס (15)

המשחק המוקדם של יום חמישי. הזדמנות מצוינת לראות את אחד המועמדים להייסמן, ריי רייס, מנסה להרשים את הבוחרים.


נברסקה (16) – ווייק פורסט

משחק מצוין אמור להתפתח לנו שם בין נברסקה המתחדשת (שהאריכה את חוזהו של קאלהאן בחמש שנים) לאחת מאריות ה-ACC, שהפסידה בשבוע שעבר לנשרים מבוסטון ועדיין נלחמת על הבית.


דרום פלורידה –אובורן (17)

אובורן לא הרשימה בשבוע שעבר מול קנזס סטייט, וההערכות הן שדרום פלורידה תדיח את אובורן מהדירוג. מה שנקרא – חובת ההוכחה על הנמרים.


ל.א. טק – הוואי (20)

סמפורד – ג'ורג'יה טק (21)

בויזי סטייט (22) – וושינגטון

פרסנו סטייט – טקסס איי אנד אם (23)

דרום מיסיסיפי – טנסי (24)

לואיזיאנה-מונרו – קלמסון (25)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

משחקים נוספים

אורגון – מישיגן

האם המשחק הזה יציל את העונה של מישיגן, או שהברווזים, שדומים מאוד בסגנון המשחק שלהם לאפלאצ'יאן סטייט, יקברו אותם סופית? מישיגן נבעטה אל מחוץ לדירוג, ולויד קאר, מאמן הוולברינס, כבר הבין שכנראה את העונה הבאה הוא לא יראה על הקווים, אחרי שמאז שנת 1997 לא הצליח להביא את הגרגרנים למשחק האליפות, וכבר שנים לא הצליח לנצח משחק בול. קאר יכול להאשים רק את עצמו (ולא את השופטים, בכיין).

מנגד, הברווזים של אורגון לא ממש יודעים איך לאכול את המשחק. הגנת מישיגן נראתה במשחק הראשון כמו יצאנית, והתחושה היא שאם רוצים אין זו אגדה, אבל גם הגנת אורגון לא משהו, וזלזול בחיה הפצועה עלול לעלות להם בתבוסה כואבת. לדעתנו זה המשחק הגורלי של מישיגן עד למשחק היריבות הגדול מול אוהיו סטייט במחזור האחרון של העונה (אגב, אוהדי באקאייז כבר התחילו לקנות בהמוניהם מרצ'נדייז של אפלאצ'יאן סטייט). הפסד נוסף לא רק שיגמור למישיגן סופית את העונה, אלא גם יביא אותה גמורה לשני המשחקים הקשים הבאים, אז יפגשו את האירים ופן-סטייט.


צפון קרולינה סטייט – בוסטון קולג'

בוסטון ניצחה בשבוע שעבר את ווייק פורסט במשחק מצוין של מאט ראיין, ואם היא רוצה להישאר במרוץ לראשות ה-ACC היא חייבת לנצח את אן.סי.סטייט, כמו גם כדי להיכנס לדירוג (כרגע במקום ה-26), לפני שהיא נוסע למשחק חוץ קשה בג'ורג'יה-טק. אנחנו מעריכים כניסה של הנשרים לדירוג בשבוע הבא, לפני שהם יצאו ממנו ויחזרו שוב. בקיצור – עוד משחק מרתק מבית היוצר של ה-ACC, שהוא אולי לא הבית הכי חזק, אבל בהחלט מספק לנו יריבויות טובות.

זהו, אנחנו מתחילים את העונה האמיתית השבוע. המחזור הקרוב נחשב למחזור המשחקים הטוב ביותר של העונה, וכפי שאתם רואים – קשה להתווכח עם זה. שיהיה לכולנו סוף שבוע טוב ומלא פוטבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully