וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל על המפה גם באופני ההרים

6.9.2007 / 16:19

הישג גדול לרוכב הצעיר שלומי חיימי, שסיים שביעי באליפות העולם לנוער בסקוטלנד. רק זינוק מעמדה לא נוחה מנע ממנו מדליה

רוכב אופני ההרים שלומי חיימי, רשם היום (חמישי) את ההישג הגדול ביותר בתולדות ענף רכיבת האופניים בארץ, כשסיים במקום השביעי באליפות העולם לנוער (עד גיל 18) בבריטניה. חיימי סיים מרחק כולל של 31.6 קילומטרים (ארבע הקפות של 7.9 קילומטרים) בזמן של 1:39:01 שע'. תומאס ליצ'רד השוויצרי, אלוף אירופה, ניצח בזמן של 1:37:06 שע'. שני נציגים ישראלים נוספים השתתפו במירוץ - עידן שפירא סיים במקום ה-53 וניצן מרגלית במקום ה-66.

חיימי פתח את התחרות בתנאים קשים, מאחר והוא זינק מהשורה הלפני אחרונה, למרות זאת הוא הצליח להתקדם אל הצמרת. תוצאה זו מצטרפת לתוצאה המעולה שהשיג חיימי בשבוע שעבר, כשניצח במירוץ האחרון בגביע שוויץ ודורג שני בסבב כולו. לפני חודש סיים חיימי במקום ה-20 באליפות אירופה, שלאחריה אמר כי הוא מאמין כי יוכל להתברג לעשיריה הראשונה בעולם.

חיימי אמר בסיום התחרות: "התחרות התחילה מעמדה לא טובה, הופתעתי מהמיקום שלי בזינוק שהיה בשורה הלפני אחרונה , כיוון שישראל לא יוצגה בשנה שעברה . לא נתתי לעובדה הזאת להוציא אותי מפוקוס. התחלתי לעקוף רוכבים ובהקפה האחרונה הייתי כבר במקום ה 15. מבחינתי נתתי את הרכיבה הטובה ביותר כי זינוק ממקום אחר היה שווה פודיום . אני מקווה שההישג שלי ימשוך עוד צעירים רבים לתחום, שיראו שגם רוכבים ישראלים יכולים להגיע להשגים ברמה העולמית".

מאמן הנבחרת גל צחור אמר בסיום כי ישנה תחושה של החמצה, שכן הרמה של חיימי היום היתה שווה מדליה ובגלל הזינוק מאחור הוא לא השיג אותה .

שני רוכבים ישראלים נוספים יתמודדו ביום ראשון בתחרות לבוגרים, ענבר רונן בנשים ודרור פקץ' בגברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully