וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנה ללוני: "העבר לי את הקבוצה או החזר את הכסף"

לי בוץ

6.9.2007 / 20:02

יושב הראש המיועד של מכבי תל אביב ממשיך את עימותו עם הרציקוביץ'. מכבי ת"א ניצחה את מ.ס אשדוד 0:1 במשחק אימון

הבעלים/יו"ר המיועד של מכבי תל אביב, רוני מאנה, העביר היום (חמישי) באמצעות עורכי דינו הודעה לתקשורת, מדובר בהודעה הדרמטית שהבטיח מאנה להצהיר עליה לפני יומיים.

"שותפי ואני העברנו 25 מיליון שקלים במזומן", נמסר בהודעה, "בבטחונות ובחסויות לטובת מכבי ת"א, זאת על מנת לאפשר את פתיחת העונה. העברנו כספים אלה לבקשת מר הרציקוביץ' מבלי שהיתה לנו החובה המישפטית להעבירם, אלא עד לגמר בדיקת הנאותות של הקבוצה. ללא העברת כספים אלה מכבי לא היתה מסוגלת לפתוח את עונת הכדורגל השנה".

"מר הרציקוביץ' התחייב בהסכם משפטי להמנע מקבלת החלטות שלא בהתייעצות עמי. לצערי, בימים האחרונים עשה מר הרציקוביץ' צעדים חד צדדים ללא שיתופי והסכמתי שהפרו ומפרים את ההסכם. שותפי ואני העברנו מכתב רשמי למר הרציקוביץ' בו הודענו לו שנוכח הפרות ההסכם הבוטות עליו לבחור בין העברת מלוא הבעלות בקבוצה באופן מיידי לידינו לבין השבת כל הכספים שהועברו על ידינו לאלתר".

אוהדי הקבוצה הוציאו אף הם הודעה כתגובה לאירועים האחרונים המתרחשים סביב הקבוצה: "אנו, ציבור רוכשי המינויים, קנינו מנוי למשחקי הקבוצה במיטב כספנו לאחר שבקיץ נוכחנו לדעת על שיתוף הפעולה בין רוני מאנה וקבוצת הרוכשים שלו ללוני הרציקוביץ' מתוך מטרה להצעיד את מכבי ת"א להישגים ולהעמיד קבוצה טובה שתאבק על כל התארים".

"לאור ההתנהלות בשבועות האחרונים שפגעו בשמה, בתדימתה ובחוזקה של האגודה, אנו פונים למאנה והרציקוביץ' בבקשה לעמוד בהבטחות שנתנו לציבור האוהדים, לחזק את הקבוצה בצורה מיידית ולהעביר את חוזהו של המאמן החדש בבקרה, כדי שיוכלו לעמוד בהבטחות שנתנו לנו בתקשורת, אחרת מדובר בהונאה. אנו מצפים מהם להתנהג כאנשים בוגרים, למצוא את הדברים המשותפים ביניהם ולהפנות אותם לטובת הקבוצה". על ההודעה חתומים האוהדים קובי בן רפאל ואושרי ביטון. האוהדים אף שוקלים לפנות לראשי קבוצת הכדורסל, דיוויד פדרמן ושמעון מזרחי, כדי שיסייעו לשפר את מצב הקבוצה.

בין ויכוח לאולטימטום צפויה הקבוצה לארח (18:00) את מ.ס אשדוד בקריית שלום. במהלך משחק האימון, יבחן מאמנה החדש של הקבוצה, ניר לוין, את הקשר הצרפתי, אוליבייה טבילי. בלם הקבוצה, אבי יחיאל שרוי עדיין בתקופת החלמה לאחר ניתוח הברך שעבר. היום יצא יחיאל יחד עם פיזיותרפיסט הקבוצה, עידו דנה, לסדרת טיפולים במרפאת ספורטאים בבולוניה שבאיטליה.

"אני חודש וחצי לאחר הניתוח, מרגיש בסדר גמור", אמר אבי יחיאל לאתר הקבוצה, "אני נוסע לאיטליה, בנוסף לטיפולים, גם כדי לשמוע חוות דעת של רופא נוסף, פרופסור מארקצ'י. אחרי הבדיקות אדע מה קורה בצורה ברורה וטובה יותר לגבי המשך השיקום".

בעניין אחר, הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית בארץ קרא להחרים את מכבי תל אביב, בעקבות התנהגות אוהדיה בטיסה לטורקיה לפני המשחק מול ארצ'יאספור. כזכור, חלק מהאוהדים הקניטו את הנביא מוחמד במהלך הטיסה כששרו: "מוחמד מת".

מכבי ת"א ניצחה את אשדוד 0:1 במשחק אימון

בצל אי הודאות ששוררת בהנהלת הקבוצה, קיימה הערב (חמישי) מכבי תל אביב משחק אימון מול מ.ס אשדוד בקרית שלום, וניצחה 0:1 משער של דודו ביטון בדקה ה-89.

הנבחן מחוף השנהב, אוליבייה טבילי, הותיר רושם טוב אבל שתי הקבוצות הציגו בסופו של דבר יכולת בינונית במשחק פושר. לוני הרציקוביץ' הגיע למתחם האימונים בקרית שלום לפני פתיחת המשחק ושוחח דקות ארוכות עם אבי נמני. איש ממכבי תל אביב לא הסכים להתראיין לפני המשחק.

מאמן מ.ס אשדוד, אלון חזן, אמר בסיום: "אני אף פעם לא אוהב להפסיד. אני לוקח מהמשחק הזה את הדברים שצריך לשפר, אבל גם את זה שהקבוצה נראתה טובה ויציבה לפחות במחצית הראשונה. זה היה משחק אימון, והמטרה היא לבדוק את מה צריך לשפר. יכול להיות שנתחזק בעוד שחקן או שניים". אלון חזן התייחס גם לבלם הברזילאי אנדרה לואיס, שחתום על חוזה זמני בקבוצה ואמר: "יש לו חוזה לשנה עם סעיף שלפיו אנחנו יכולים לחתוך אותו בכל חודש. כרגע אנחנו מרוצים מהזרים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully