וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמשת הגדולים של רונאלדיניו

6.9.2007 / 13:05

כוכב ברצלונה בחר את הכדורגלנים המועדפים עליו, אבל הבשורה היא מי שלא מופיע בה: סמואל אטו. בוויאריאל מאיימים בחרם על ריקלמה

רונאלדיניו חשף בראיון למגזין "פור-פור-טו" מיהם חמשת הכדורגלנים המועדפים עליו בעולם. כרגיל במקרים האלה, השם הבולט ביותר הוא דווקא זה שלא מופיע ברשימה - חברו לקבוצה סמואל אטו.

אטו, שהסכסוך שלו עם הברזילאי היה חלק מהסיבות שגרמו לברצלונה לאבד את האליפות אשתקד, הוא היחיד מבין הפנטסטיקוס של בארסה שלא מופיע בפייבוריטס של רונאלדיניו.

השניים הראשונים הם כמובן לאונל מסי ותיירי הנרי. על הנרי אמר רונאלדיניו כי "הוא הסיבה העיקרית לזה שארסנל הפכה למועדון גדול ומופרסם". הצלע השלישית מברצלונה שמופיעה בחמשת הגדולים היא דקו הפורטוגלי.

כמו כן, רונאלדיניו בחר בכריסטיאנו רונאלדו ממנצ'סטר יונייטד, ובחברו לנבחרת ברזיל, קאקה, אותו כינה רונאלדיניו "שחקן מושלם, שאשמח לשתף איתו פעולה בקרוב".

ריקלמה לא רצוי בוויאריאל

כוכבה הארגנטינאי של ויאריאל, חואן רומן ריקלמה, הוזהר שלא לחבל במוראל הקבוצתי. ריקלמה, שניסה במהלך הפגרה להשתחרר מהקבוצה ואף אמר כי "אם אוכל לשחק שנה נוספת בבוקה ג'וניורס, אעשה זאת בחינם", מוקצה מבחינה חברתית בקרב חבריו.

החלוץ המקסיקני גיז'ה פרנקו הצהיר: "ריקלמה הוא שחקן טוב ואם הוא יצטרף לסגל - מה טוב. אבל אם הוא לא רוצה להיות חלק מאיתנו, אנחנו נתעלם ממנו".

בינתיים, התברר כי מאמן הקבוצה מנואל פלגריני יהיה חייב לשבץ אותו במשך תשעה משחקים בעקבות סעיף מיוחד בחוזהו.

ובינתיים, במדריד

* רוד ואן ניסטלרוי מתעקש כי עוד לא ראינו כלום מהרכש החדש של ריאל מדריד, ווסלי סניידר. "יש לו כישרון אדיר", אמר ואן ניסטלרוי, "הוא חזק יותר מנטלית מאשר ברגליים. הוא ממש לוקסוס מבחינתנו".

* חוזה אנטוניו רייס, שהגיע בקול תרועה רמה לאתלטיקו מדריד, מאוכזב מדקות המשחק להן הוא זוכה בקבוצתו החדשה. "האמת, ציפיתי לשחק יותר, לא אשקר, אבל אלו הן ההחלטות של המאמן. חש הרבה שחקנים מוכשרים על העמדה שלי, ולכן אני לא יכול להתלונן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully