וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשבצ'נקו מתחיל להימאס

6.9.2007 / 12:18

"לא ברור למה מוריניו לא משתף אותי", אמר האוקראיני, אברמוביץ' יפעל למענו. פרשת באלאק מסתעפת, פרגוסון טוען: "הנישואים פגעו בבקהאם"

אנדריי שבצ'נקו לא רגיל לסיטואציה הזו. הכוכב האוקראיני, שהיה אחד החלוצים החדים ביבשת עד זה מכבר, מתייבש על הספסל של צ'לסי, ובכל יום שעובר סובל מפיחות במעמדו אצל המאמן ז'וזה מוריניו.

"אני לא יודע למה מוריניו לא משתף אותי", אמר אתמול שבה המתוסכל, "אני לא מבין את זה, אבל אני אנסה להמשיך להישאר רגוע ולחכות להזדמנות שלי".

ה"גארדיאן" טוען כי רומן אברמוביץ' עומד לצאת למען ידידו, והוא ידרוש ממוריניו לתת לחלוץ יותר הזדמנויות כדי ש-30 מיליון הליש"ט שהשקיעו בו לא יירדו לטימיון.

זבונימיר בובאן הקרואטי, ששיחק השבוע עם האוקראיני במשחק ראווה, מספר: "הוא נראה מתוסכל על זה שהוא עזב את מילאן. מילאן זה מועדון הרבה יותר גדול ורב גוני מצ'לסי".

פרשת הפקס של צ'לסי

האם גם למועדון הפאר יש פרשת פקס משלו? צ'לסי הודיעה כי באלאק לא נרשם לשלב הראשון של משחקי ליגת האלופות מכיוון שהפציעה שלו כנראה לא תאפשר לו לקחת חלק במשחקים, אבל מאמן נבחרת גרמניה, יואכים לאו, אמר שבאלאק יהיה בסגל הגרמני למשחק מול אירלנד בתחילת החודש הבא. "באלאק אמר לי שגם הוא לא מבין למה בצ'לסי אמרו שהוא ייעדר חודשיים-שלושה", אמר לאו.

ה"טיימס" האנגלי מפרסם את הסיבה: לטענתם, באלאק לא נרשם אך ורק בגלל טעות מנהלתית, שבגללה אנשי המועדון לא הגיבו בזמן לתקנה חדשה של פיפ"א.

"חבל ששחררנו את סתאם"

אלכס פרגוסון ידוע כאדם גאוותן, אבל הפעם מנג'ר מנצ'סטר יונייטד החליט להודות בטעות. "זו הייתה שגיאה לשחרר את יאפ סתאם", אמר הסקוטי, ששיחרר את הבלם ההולנדי ללאציו תמורת 16.5 מיליון יורו בקיץ 2001, "לא יכולנו לסרב אז להצעה, כי חשבנו שהיא מצוינת על בלם בן 29 שרק מחלים מפציעה, אבל זו הייתה טעות מבחינת הקבוצה. עד היום הוא משחק באיאקס ומציג יכולת גבוהה". פרגוסון הכחיש כי הסיבה למכירת השחקן היא הספר הביוגרפי שפרסם ההולנדי, שחשף פרטים עסיסיים מחדר ההלבשה של היונייטד.

פוש הרסה את בקס

כמו כן, פרגוסון התייחס לכוכב היונייטד לשעבר, דייויד בקהאם. "הוא אף פעם לא היה בעיה, עד שהוא התחתן", אמר פרוסון, "הוא היה בחור פנטסטי, אבל הנישואים הכניסו אותו לעולם הבידור, וברגע הזה חייו השתנו. כשאתה כזה סלבריטאי, הכדורגל הוא רק חלק קטן בחיים שלך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully