וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילדלפיה, הכי לוזרים בעולם

6.9.2007 / 11:22

יתרון 2:8 באינינג השמיני לא הספיק לפיליז, שהפסידו 9:8 באטלנטה. אריזונה שוב עקפה את הפאדרס, עוד שני הומרים לרודריגז

נתחיל ב-NL: אם מישהו היה צריך הוכחה נוספת ללוזריות של פילדלפיה, הוא קיבל אותה באטלנטה. הפיליז נכנסו לאינינג השמיני ביתרון 2:8, חטפו ארבע ריצות ובתשיעי עוד שלוש, מדאבל של מאט דיאז, כדי להפסיד לברייבס 9:8. ההפסד הזה קריטי במיוחד, כי עם הפסד המטס 7:0 בסינסינטי פילדלפיה הייתה יכולה להתקרב קצת.

ליבאן הרננדז ואריזונה חזרו להוליך את המערב, לאחר שניצחו את ג'ייק פיבי וסן דייגו 6:9. קולורדו איבדה מניות במרוץ עם הפסד בסן פרנסיסקו - 5:3, והדודג'רס נוצחו גם הם, 8:2 בשיקגו על ידי הקאבס. האחרונים שמרו על יתרונם במרכז, כשמילווקי הביסה את יוסטון 2:14, פרינס פילדר עם הומר מספר 41. מי שפישלה היא סט. לואיס, שהפסידה בבית 8:2 לפיטסבורג. וושינגטון גברה על פלורידה 4:6.

AL: אלכס רודריגז חבט לשני הומרים באינינג השביעי, ה-47 וה-48 שלו העונה, היאנקיז הלמו שמונה פעמים בסיאטל באותו אינינג והפכו פיגור 2:1 לניצחון 2:10. בוסטון הובילה 3:4 על טורונטו באינינג השמיני, אבל מני דלקארמן והידקי אוקג'ימה איבדו את היתרון ואת הסיכוי לסוויפ, הבלו ג'ייז ניצחו 4:6. לוס אנג'לס איינג'לס לא ניזוקה מההפסד 6:2 לאוקלנד בגלל הפסד המארינרס ליאנקיז.

במרכז ממשיכה קליבלנד לשעוט. פאוסטו קרמונה המצוין קצר ניצחון 15 העונה ב-2:6 על מינסוטה, השבט סגר סוויפ שני וניצחון שביעי ברציפות על הטווינס. דטרויט ניצחה את שיקגו וייט סוקס באינינג העשירי 1:2. קרלוס פניה חבט להומרים 36 ו-37 ב-2:17 של טמפה ביי על בולטימור, טקסס עברה את קנזס עם ניצחון 2:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully