וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נורא רודיק, תמשיך לנסות

6.9.2007 / 7:25

האמריקאי שוב כשל מול פדרר כשהפסיד לו ברבע הגמר 7:6, 7:6, 6:2, השוויצרי יפגוש בחצי את דוידנקו. ונוס הדיחה את יאנקוביץ'

כמו תמיד, זה התחיל קשה, נראה מבטיח, אבל נגמר בניצחון של פדרר. אנדי רודיק קיווה הבוקר (חמישי) לנצל את הביתיות בניו יורק כדי להשיג סוף סוף את הניצחון המיוחל על רוג'ר פדרר, אבל הוא ייאלץ להמשיך לחכות. המדורג ראשון בעולם שוב גבר על האמריקאי, הפעם 6:7, (5), 6:7 (4), 2:6, השלים ניצחון 14 מ-15 מפגשים אחרונים מול רודיק, ומשייט לחצי הגמר.

כאמור, זה לא קל כמו שזה נראה על הנייר, אבל זה נגמר מהר. בשתי המערכות הראשונות אף אחד מהטניסאים לא הצליח לשבור את חבטות ההגשה של יריבו, ואף לא היו כלל נקודות שבירה. ובכל זאת, פדרר ידע להשיג את המיני-ברייק ברגע הנכון של שוברי השוויון של שתי המערכות הראשונות, ושוב הסביר מה מפריד בין הגדולים באמת לבין המתיימרים.

במערכה השלישית רודיק כבר איבד את האמונה, נשבר פעמיים (סך הכל במשחק כולו היו 5 נקודות שבירה, 4 מהן לפדרר, שניצל שתיים מהן), והקהל בניו יורק שוב הלך הביתה מאוכזב. נראה שכדי לנצח את פדרר, רודיק ייאלץ לעבור שינוי אישיות. בינתיים כלום לא מצליח לו.

ניקולאי דוידנקו היה לראשון בין הגברים שמבטיח את מקומו בחצי הגמר וזאת אחרי ניצחון חלק 3:6, 4:6, 4:6 על המדורג עשירי בטורניר, הגרמני טומי האס. הרוסי המדורג רביעי ניצל 8 נקודות שבירה שהיו לו כדי לגבור על יריבו, שרק אתמול נראה מצוין מול ג'יימס בלייק. דוידנקו ממשיך לסיבוב הבא, שם יפגוש את פדרר.

נשים: ונוס תנקום בהנין?

למזלם של האמריקאים, יש להם את ונוס. האחות הגדולה לבית וויליאמס העפילה לחצי הגמר, אחרי שהפתיעה את המדורגת שלישית בעולם, ילנה יאנקוביץ', 6:4, 1:6, 6:7.

ונוס, המדורגת 12 בטורניר, חזרה מפיגור של מערכה, והשלימה את הניצחון בשובר שוויון מכריע במערכה השלישית. וויליאמס, אלופת הטורניר פעמיים בעברה, תפגוש בחצי הגמר את ז/וסטין הנין, ותנסה לנקום בבלגית על שהדיחה את אחותה הקטנה.

"עצוב היה לי לראות את אחותי שבורה כל כך אחרי ההפסד להנין", אמרה ונוס, "ללא ספק אנסה להשיג את הניצחון נגדה בשם כל משפחת וויליאמס".

עוד אצל הנשים: אחרי שצ'קבטדזה עלתה לחצי הגמר על חשבונה של שחר פאר, כל שנותר הוא לברר מי תהיה יריבתה וזו הפכה להיות במהירות וכצפוי סבטלנה קוזנצובה, שלא התקשתה לנצח את אגנס ז'אבאי ההונגריה 1:6, 4:6 בתוך שעה ו-7 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully