וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס מאבדת סבלנות

הודיעה לשרונאס יאסיקביצ'יוס כי היא מצפה לתשובתו הסופית עד לסוף השבוע, ובמקביל פתחה במו"מ עם צ'רלי בל. גם ריאל אחרי שאראס

ראשי אולימפיאקוס פיראוס ממתינים זה למעלה משלושה שבועות לתשובתו של שרונאס יאסיקביצ'יוס באשר להצעה הפנטסטית שהגישו לליטאי (12 מיליון יורו לשלוש שנים), ונראה כי סבלנותם עומדת לפקוע. בקבוצה יצרו קשר עם הרכז, לו הודיעו כי הם מצפים להחלטתו הסופית עד לסוף השבוע. אולימפיאקוס כבר החלה באימונים, והמחסור ברכז בשלב זה של הקיץ מטריד מאוד את אנשי הצוות המקצועי של הקבוצה.

אי לכך, מנהלת אולימפיאקוס משא ומתן מואץ בימים האחרונים עם צ'רלי בל (28, 1.91), שהציג יכולת מצוינת אשתקד במדי המילווקי באקס (13.5 נקודות, 3 ריבאונדים ו-3 אסיסטים בממוצע). בל החזיק בחוזה נמוך יחסית בבאקס, וסוכנו, המצוי בקשרי ידידות עם ראשי אולימפיאקוס, הציע אותו לקבוצה, שמוכנה לשלם עבור התענוג עד 2.5 מיליון דולר נטו לעונה. בל הסכים, אולם דרש חוזה לעונה אחת בלבד, שכן מתכנן לשוב ל-NBA בעונת 2008/9. בל מכיר היטב את סגנון המשחק האירופאי, לאחר שכיכב מספר עונות באיטליה (בנטון טרוויזו, וירטוס בולוניה, ליבורנו) ובספרד.

בין לבין, כלי התקשורת בספרד מדווחים כי גם ריאל מדריד הגישה הצעה מפתה ליאסיקביצ'יוס, השוקל אותה ברצינות. ריאל, כידוע, תארח את פיינל פור 2008 של היורוליג, ובונה לצורך המשימה סגל חזק ועמוק במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully