וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד חזר להתאמן

5.9.2007 / 22:30

הקשר האנגלי הבטיח למאמנו כי יעשה הכל כדי לשחק בשבת. "לא נעמיד את הקריירה של השחקן בסכנה", אמר מקלארן

הנבחרת האנגלית ומאמנה סטיב מקלארן העלו חיוך גדול על שפתותיהם באימון הערב (רביעי) כאשר עלה על המשטח סטיבן ג'רארד וערך את אימונו הראשון במסגרת הנבחרת מאז שבר את אחת מאצבעות רגליו. "סטיבן לקח חלק באימון", הודיעה ההתאחדות האנגלית, "הוא ילווה על ידי הצוות הרפואי של הנבחרת והחלטה לגבי שיתופו במשחק תתקבל רק בהמשך השבוע"

לפי התקשורת האנגלית, ג'רארד הבטיח למאמנו כי יהיה כשיר למשחק בשבת. "אנחנו שומרים את ההחלטה לכמה שיותר מאוחר", אמר מקלארן, "אבל אנחנו אנחנו רוצים את סטיבן על המגרש ואנחנו רוצים אותו מוכן למשחק. נשוחח עם ליברפול ולא נעמיד את הקריירה של השחקן בסכנה".

כאמור, הקישור האנגלי נתון במצב בעייתי, במיוחד לאור פציעתו של פרנק למפארד, שעלתה לו כמובן במקום בסגל. למפארד עשוי לחזור למשחק השני של האנגלים מול נבחרת רוסיה ברביעי. "זה עדיין רחוק כרגע, אבל למפארד עושה הכל כדי להיות מוכן למשחק השני", הוסיף המאמן.

גלן הודל, מאמן אנגליה לשעבר, ביקר את החלטתו של מקלארן להתעקש על ג'רארד. "אני חושב שהסגל טוב מספיק כדי לנצח את ישראל בבית", קבע המאמן הכושל, "מול הרוסים יהיה קשה הרבה יותר, חוס הידינק הוא טקטיקן גדול. אם ג'רארד ישחק בשבת הוא כנראה לא יהיה כשור למשחק מול רוסיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully