וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימפולסקי הורד לנוער

אריק רחמיאן

5.9.2007 / 20:03

ראובן עטר מאס באיחורים הרבים של חלוצו הצעיר והחליט להענישו. ניר וכהן הפצועים לא התאמנו, פרשת "פקקי לייריה" מסתעפת

למאמן מכבי נתניה, ראובן עטר, נמאס מאיחוריו של החלוץ דלה ימפולסקי, והיום החליט המאמן לעשות סוף לכך. ימפולסקי, ששוב הגיע באיחור, לא הורשה להתלבש ולהתאמן והורד להתאמן עם קבוצת הנוער "עד להודעה חדשה". האיחורים של ימפולסקי אינם דבר חדש. גם בקבוצות הילדים והנוער נהג השחקן לאחר ולעתים אף לא להגיע לאימונים. ימפולסקי נענש על כך רבות בעבר. עוד קודם סילוקו של השחקן הוצא ריף מסיקה מסגל הקבוצה הבוגרת.

לפני כשבועיים הוזמן ריף מסיקה להתאמן עם קבוצת הנוער של המועדון, ולטענתו ניסה אז לקבל אישור ממנהל הקבוצה גדי חן, אולם משלא מצא את חן, נסע על דעת עצמו להתאמן עם קבוצת הנוער, דבר שהכעיס מאוד את עטר, שבתגובה הדיח אותו להתאמן עם קבוצת הנוער של נתניה. מתברר שמסיקה, המתאמן גם היום עם קבוצת הנוער, אינו מצליח לגלות את היכולת של העונה שעברה ומסיבה זו אינו משחק גם עם קבוצת הנוער. גורם במועדון אמר: "ריף מסיקה בכושר ירוד, אינו משחק בקבוצת הנוער מאותה סיבה ועד שיחזור לכושרו, לא ישוב להתאמן עם הקבוצה הבוגרת".

שוער המשנה גל ניר והקשר תמיר כהן התלוננו היום על כאבים ומתיחות בשריר האחורי ולא התאמנו עם הקבוצה. השחקנים קיבלו טיפול מהצוות הרפואי וצפויים לחזור בימים הקרובים לאימונים. פרשת הפקק הארוך בו היו תקועים אוהדי מכבי נתניה בשבוע שעבר בחזרה מהמשחק בחיפה מול לייריה הגיעה היום לשולחנו של שר התחבורה שאול מופז. במכתב זועם ששיגר היום עוזרו הפרלמנטרי של ח"כ יובל שטייניץ, דוד שרן, נכתב לשר התחבורה: "אני מניח שההסבר שלכם יהיה שהגורמים המקצועיים הם שקיבלו את ההחלטות השגויות. יש כבר מי שאמר כי זו מדינה של כלום, שבה החלטורה הפכה למקצוע".

שרן התרעם במכתבו על ליקויי המשטרה ומע"צ, מכיוון שידוע היה כי כביש החוף יהיה עמוס באוהדי מכבי נתניה. בכל זאת החליטו אותם גורמים לערוך שיפוצים בקטע שבין מחלף זיכרון וקיסריה, מה שגרם לפקקי ענק, בהם היו תקועים האוהדים, שחלקם הגיעו לאחר השעה 2 לפנות בוקר לביתם.

מחר ב-18:30 תקיים הקבוצה הבוגרת משחק אימון מול קבוצת הנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully