וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: הגיע זמן התחזיות

רועי פרידמן ושחר מור

5.9.2007 / 17:06

מומחי הראגבי של וואלה! ספורט, רועי פרידמן ושחר מור, התפנו לאחר סקירת הנבחרות להמר. שידורים: בערוצים הצרפתיים ובאגו טוטאל

אז ניתחנו, דיברנו וסיפרנו לכם קצת על גביע העולם. עכשיו הגיע הזמן להמר מי תהיינה הנבחרות שתלכנה רחוק בטורניר הקרוב. אם מה שנתנו לכם עד כה לא הספיק - הנה עוד קצת מידע, ככה על קצה המזלג.

אנגליה מחפשת מוטיבציה

בית א' : דרא"פ , אנגליה, טונגה , סמואה, ארה"ב

אנגליה ודרום אפריק מצוותות, שוב, באותו בית בשלב המוקדם של אליפות העולם, כאשר באוסטרליה הייתה ידם של האנגלים על העליונה, בדרך לזכייה באליפות. הספרינגבוקס ניצחו בחודש יוני גם את אנגליה וגם את סמואה, ונראים מועמדים לזכות במקום הראשון בבית. אנגליה, שלמרות שלא מעט שחקנים מהנבחרת שניצחה ב-2003 עדיין נמצאים בסגלה, נראית כאילו היא איבדה את המוטיווציה. מאז האליפות ב-2003 אנגליה לא זכתה אפילו פעם אחת בטורניר 6 האומות.

מבין 3 הנבחרות הקטנות, סמואה היא המסוכנת ביותר, וכנראה שתנצח את ארה"ב וטונגה. כדאי מאד לצפות בפתיחת המשחק בין שתי נבחרות הפסיפיות, כשהן מבצעות כל אחת ריקוד הדומה ל"האקה" של ה"אול בלאקס". אלא שמול שתי הבכירות, הסמואים יעלו כאנדר-דוג, אך צפויות לעשות חיים קשים, בעיקר לאנגלים. בפעם האחרונה שהאנגלים והסמואים נפגשו, זה נגמר אומנם ב-3:40 לאנגלים, בנקודות, אבל גם 12:14 במספר השחקנים שסיימו את המשחק, במפגש חם מאד בטוויקנהאם.

כל זה משאיר לנו את המשחק המרכזי בבית, בין אנגליה לדרום אפריקה ב-14 בספטמבר בסן דני, כנראה על המקום הראשון, ועל הזכות להמנע מהאוסטרלים ברבע הגמר.

התחזית: דרום אפריקה תסיים ראשונה, אנגליה תעבור את סמואה וטונגה תנצח את ארה"ב כדי לסיים במקום הרביעי.

אוסטרליה צפויה לדלג

בית ב': אוסטרליה, וויילס, פיג'י, קנדה , יפן

הבית הקל ביותר לחיזוי. אוסטרליה מדורגת שנייה בעולם אחרי ניו זילנד, ושיחקה טוב בטורניר שלוש האומות האחרון. לפני הטורניר היא אירחה את וויילס לסדרה ביתית וניצחה אותה. הוולשים יכולים להודות למזל שהביא אותם להגרלה נוחה. פיג'י היא נבחרת מצויינת, בעיקר בראגבי של 7 שחקנים. כשמדברים על 15, הפיג'יים בבעיה. לפיג'יים עשוי להיות מאבק נגד קנדה על המקום השלישי, כאשר יפן, ללא הכוכב הגדול שלה, דאייסוקה אוהאטה, תסיים כנראה אחרונה בבית.

התחזית : אוסטרליה תסיים ראשונה ללא בעיות, וויילס שנייה, פיג'י, קנדה ויפן.

ניו זילנד לא שואלת אם, אלא כמה

בית ג' : ניו זילנד, סקוטלנד, איטליה, רומניה, פורטוגל

29 בספטמבר בסט-אטיין, סקוטלנד נגד איטליה, המאבק על המקום השני. זה יהיה המשחק היחידי המעניין בבית הזה. האול בלאקס צריכים לקחת אותו בהליכה, עם נצחונות בלפחות 30 הפרש על האיטלקים והסקוטים, 60 הפרש על הרומנים והמשחק שלהם מול הפורטוגלים עשוי להגיע להפרש תלת ספרתי. רומניה לא תתקשה לנצח את החובבים מפורטוגל, אך תיאלץ להסתפק במקום הרביעי.

ובחזרה למשחק המרכזי. איטליה היא נבחרת שנמצאת במגמת עלייה מאז החל פייר ברבזייה לאמן אותה, והשנה הם סיימו לראשונה במקום הרביעי בטורניר 6 האומות אחרי, בין היתר, ניצחון באדינבורו. האיטלקים נראו טוב גם במשחק ההכנה האחרון שלהם נגד אירלנד, ואלמלא החלטת שיפוט שערורייתית הם היו מנצחים את האירים. סקוטלנד סיימה אחרונה השנה בטורניר 6 האומות ולא נראית מזהיר.

התחזית : איטליה תעשה היסטוריה ותעלה לראשונה לרבע הגמר, על חשבון סקוטלנד. ולמי שבכל זאת שואל – ניו זילנד ראשונה, רומניה רביעית ופורטוגל חמישית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

וסופסוף - בית המוות

בית ד' : צרפת, אירלנד, ארגנטינה, גאורגיה, נמיביה

שומרים את הדברים המעניינים לסוף. ללא ספק, זה הבית הקשה מבין הארבעה. גאורגיה ונמיביה לא בתמונה, כשהנמיביאנים, עם הניסיון והמסורת שיש להם, ינצחו את הגאורגיאנים, כך שמקומות 4 ו-5 הוכרעו. נשארו עם שלושת המקומות המעניינים, שיתמודדו עליו שלוש מבין 6 הנבחרות הטובות ביותר בעולם הראגבי. צרפת תיהנה מיתרון הביתיות, בעיקר אחרי שניצחה את האירים בטורניר 6 האומות. האירים, אחרי טורניר 6 אומות טוב, יצאו עם נבחרת מוחלשת לארגנטינה והפסידו שם את שני המשחקים, וניצחו אחר כך בקושי את איטליה. ארגנטינה עם מומנטום טוב אחרי נצחונות ביתיים גם על אירלנד וגם על איטליה. שתי הנבחרות פיתחו מסורת של יריבות ביניהן באליפות העולם, אחרי שארגנטינה הפתיעה בנצחון באירלנד ב-1999, והאירים ניצחו במשחק צמוד במאבק לרבע הגמר , 4 שנים מאוחר יותר. הפרס המובטח לראשונה יהיה רבע גמר מול איטליה, וה"פרס" לשנייה ברבע הגמר – האול בלאקס. צרפת מול האול בלאקס בהיסטוריה : 10 נצחונת, 34 הפסדים ותיקו אחד, ארגנטינה : 1-12-0, אירלנד : 1-19-0.

המשחקים המעניינים - צרפת נגד ארגנטינה ב-7 בספטמבר בסן דני, משחק הפתיחה. צרפת נגד אירלנד ב-21 בספטמבר גם כן בסן דני, ו-9 ימים אחר כך אירלנד נגד ארגנטינה בפארק דה פראנס, בפריז.

התחזית : גאורגיה חמישית, נמיביה רביעית. שלוש הראשונות? רועי אומר : צרפת ראשונה, בעיקר בזכות הביתיות, אירלנד שנייה, וארגנטינה תסתפק במקום השלישי.

שחר אומר : צרפת וארגנטינה. ואירלנד תראה את רבע הגמר בבית.

רבע הגמר

דרום אפריקה - וויילס. הוולשים הם הנבחרת החלשה בין העולות לרבע הגמר, ודרום אפריקה לא תתקשה לנצח אותם.

אנגליה - אוסטרליה. שחזור הגמר הקודם, רק שהפעם האנגלים ייאלצו להסתפק ברבע הגמר אחרי משחק צמוד.

צרפת - איטליה. האיטלקים עשו את שלהם בעלייה לרבע הגמר.

ניו זילנד - אירלנד/ארגנטינה. שימו לב לטור הנצחונות של כל אחת מהשתיים נגד האול בלאקס. הוא לא ישתנה אחרי האליפות הזו.

וחצי הגמר? דיה לצרה בשעתה. בכל מקרה, את המשחקים תוכלו לראות בערוץ אגו טוטאל, ערוץ המגע של HOT, וגם לעקוב בערוצים הצרפתיים שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully