וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "לא אשאר עד סוף הקמפיין"

לי בוץ

5.9.2007 / 15:58

גיא לוי הודיע שיעזוב את הצעירה עם תום חוזהו בקיץ הבא, והוסיף ש"הסגל שלנו יופרד לחלוטין מהבוגרת". בונדר שוחרר מהסגל

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקליני

מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוי, כינס היום (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת מוקדמות אליפות אירופה לנבחרות צעירות ב-2009. לוי הצהיר כי לא יישאר עם הנבחרת עד סיום הקמפיין, אלא יעזוב את תפקידו בסוף יוני 2008, שני משחקים לפני סיום הקמפיין.

"מאמן שנמצא בתפקיד שלוש או ארבע שנים צריך להתחלף, זה טבעי", אמר לוי, "אני מקווה שבתום החוזה שלי, בסוף אוגוסט 2008, במהלך הקמפיין, אעביר את התפקיד למאמן בהצלחה".

הנבחרות בבית הישראלי הן גרמניה, מולדובה, צפון אירלנד ולוקסמבורג. לוי התייחס ליכולתן. "הנבחרות שמשחקות מולנו לא היו באליפות אירופה, היה להן זמן להתכונן", אמר לוי, "אבל אני מאוד מרוצה מהשחקנים ברמת התפיסה של החומרים החדשים שאנחנו עובדים עליהם".

לוי התייחס למסקנות מהכישלון בקיץ בהולנד. "דברים שאנחנו עושים עכשיו הם בהתאם למסקנות שאנחנו לוקחים מאליפות אירופה, שהוגשו לפני חודשיים ליו"ר ההתאחדות לכדורגל", אמר לוי, "מה שנמצא תחת ידי, מיושם. הדברים האחרים הם לא משהו שאני יכול לטפל בהם".

"אנחנו עובדים חודש ביחד, שלושה מפגשים דו יומיים, במהלכם ערכנו שני אימונים בכל יום כולל שלושה משחקי אימון", סיפר לוי, "זכינו בטורניר לובנובסקי, ניצחנו את סרביה, והטורניר מאוד הפתיע אותי לטובה ונתן לי הרגשה מצוינת לגבי הנבחרת.

"המטרה היה גיבוש של צוות שחקנים. זו נבחרת חדשה לגמרי, שונה מקודמתה, והסגל שלה מופרד לחלוטין מהסגל של הנבחרת הבוגרת. זו, אגב, אחת המסקנות העיקריות שלו מאליפות אירופה. המעבר בין הנבחרות הוא בעייתי, וזו תהיה המגמה שלנו לכל אורך הקמפיין. שחקן שיעלה לנבחרת הבוגרת, לא יחזור לצעירה".

"אני לא מתחרט על כלום"

לאחר מכן התייחס לוי לסוגיה המעניינת יותר: ההצעה ממכבי ת"א ופרשת התפטרותו. "ההצעה ממכבי ת"א לא הייתה הראשונה שקיבלתי, קיבלתי הצעה גם ממכבי פ"ת", אמר לוי, "העברתי את הבקשה, ויו"ר ההתאחדות קיבל את ההחלטה שלא לשחר אותי. הבנתי שאני צריך להתפטר, חשבתי שאחרי שלוש שנים בתפקיד זה לא ראוי שאסיים ככה את תפקידי, ואם הדברים לא קרו בהסכמה, כנראה שזה לא אמור לקרות".

"חשבתי שאם יש הצעה מקבוצה גדולה כמו מכבי ת"א, אפשר לבקש שחרור מההתאחדות לכדורגל. אבל זה לא אומר שאני לא פה מבחירה. אני מאוד אוהב להיות בנבחרת, מבחינתי זו לא עדיפות שנייה. אני לא מתחרט על כלום". כשנשאל אם הפרשה הפריעה להכנות של הנבחרת, אמר לוי: "בחודש האחרון אנחנו עובדים בצורה מאוד טובה. כל עוד נתרכז בעניינים החיוביים, הכל יהיה בסדר".

כשנשאל לגבי ההתייעצות עם הרב פינטו, אמר לוי: "אני נדהם מהיכולת של התקשורת להיות כל כך צינית".

עדיין בנבחרת הצעירה - מגן הפועל תל אביב, דני בונדר, נשפט לחמישה ימי מחבוש בצבא. למרות שמפקדיו הסכימו שריצוי עונשו יחל לאחר חזרתה של הנבחרת הצעירה ממולדובה, שוחרר בונדר מהסגל לנסיעה והוא יחל לרצות את עונשו מחר.

שלטונות הצבא טוענים כי בונדר לא התייצב אתמול בבסיס כפי שנדרש ואי לכך נשפט על נפקדות אולם חבריו לבסיס טוענים כי הוא נצפה אמש מגיע לבסיס ואף משוחח עם מספר קצינות, שהעידו כי ראו אותו במקום וכי מדובר בהתנכלות אישית מצד מפקדיו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully