וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנה שוב נעלב. הפעם מהאוהדים

לי בוץ

5.9.2007 / 15:28

במכבי ת"א ממשיכים לטעון שהנתק בין הרציקוביץ' למאנה הוא בלתי הפיך, מאנה פגוע שלא קיבל גב מהאוהדים. טבילי ייבחן מול אשדוד

נמשך הנתק בין רוני מאנה ללוני הרציקוביץ', ובמכבי ת"א מדברים על כך שהמצב אליו הגיעו השניים הינו בלתי הפיך ואינו בר תיקון. כזכור, הרציקוביץ' ומאנה לא מדברים כלל כבר מספר ימים והאחרון היה היחיד מבין חברי ההנהלה של מכבי ת"א שלא הגיע לקרית שלום אמש (רביעי) לפגישה במהלכה חתם ניר לוין על חוזהו בקבוצה.

בסביבתו של מאנה מדברים על כך שהוא פגוע מההתנהלות של הבעלים לגביו וכי הוא מרגיש שלא מעריכים את מה שהוא עשה עד כה. "מאנה פגוע גם מהאוהדים של מכבי שלא נותנים לו גב", הוסיף מקורב ליו"ר והוסיף: "שוכחים שאם לא הוא, מכבי לא היתה פותחת את העונה".

נכון לעכשיו, לא נראה מצב בו יצליחו מאנה והרציקוביץ' לגשר על הפערים ביניהם ונראה כי לא מן הנמנע שאחד מהם יצטרך לקחת צעד אחורה בכל מה שקשור למכבי ת"א. בתוך כך, מאנה ימריא היום לחופשה פרטית באנגליה, במהלכה הוא צפוי לצפות בנבחרת ישראל במשחקה בוומבלי. מאנה אמור לחזור לישראל ביום שני הבא, כשבסביבתו מדברים על כך שהוא עשוי לחפש בלונדון משקיע שייכנס במקומו למכבי ת"א וייקח על עצמו את הערבויות שהפקיד מאנה עבור הקבוצה.

לוין רוצה את ז'אן

בינתיים, במישור המקצועי מנסה הקבוצה לשדר עסקים כרגיל ותחת הדרכתו של המאמן החדש, ניר לוין, ערכו הבוקר (רביעי) הצהובים אימון ראשון מבין שניים שצפויים להם היום. מהאימון נעדרו שחקני הנבחרות - יובל שפונגין (בוגרת), ליאור ג'אן ועמירן שקלים (צעירה) וכן ניסו קפילוטו, דור מלול ועומרי רון (נוער) - שייעדרו גם משאר אימוני השבוע. לוין כבר מתחיל לעבוד חזק ומאוד רוצה לראות את ליאור ז'אן בחזרה בקבוצה. המאמן כבר החל להפעיל לחצים גם העל ההנהלה וגם על השחקן כדי שימצאו את הדרך להחזירו לקבוצה.

הקשר שרן ייני, שנפצע במשחק גביע הטוטו מול מכבי פ"ת והוחלף לאחר 25 דקות בלבד, לא התאמן עם יתר חבריו לקבוצה ועבד בחדר הכוח. לאחר שנבדק, נצטווה ייני לנוח מספר ימים והוא צפוי לשוב לאימונים בתחילת השבוע הבא. אל ייני הצטרף גם הבלם מילאן מרטינוביץ', שמתאושש מפציעה בברך, ולאחר שעבר טיפולים עבד אף הוא בחדר הכוח.

יאניק קמנאן, שנפצע באימון אתמול לאחר תיקול חזק של אביב חדד, ניסה להתאמן אך לאחר שהתלונן על כאבים נטש את האימון לטובת טיפולים. אל רשימת הנעדרים הצטרף גם הקשר הצעיר, אוראל אדרי, ששוחרר מהאימון בשל מחלה, כשגם הקפטן אבי נמני זכה למנוחה ולא התאמן. בשעות הערב קיימה הקבוצה אימון נוסף בו נטלו חלק נמני, קמאנן ואדרי, שנעדרו מאימון הבוקר.

מחר (18:00) תקיים מכבי ת"א משחק אימון מול מ.ס אשדוד במתקן האימונים בקרית שלום (מנשה משיח ישפוט). במהלך המשחק יבחן לוין את אוליבייה טבילי, שנחת שלשום להתרשמות של מספר ימים בקבוצה ובינתיים מרשים באימונים. במכבי ממשיכים לחפש חיזוק זר נוסף ובימים הקרובים צפוי לנחות למבחנים קשר אחורי שיצטרך לטבילי. עם זאת, בקבוצה עדיין קיימות בעיות כלכליות ובעקבות מצבו הלא ברור של רוני מאנה לא ידוע אם ומתי יוחתמו הנבחנים. בנוסף, כרגע ניר לוין ייאלץ להסתדר ללא עוזר מאמן בשל בעיות תקציב.

מספר אוהדים שהגיעו לאימון היום אמרו: "כל הכבוד ללוני שהרגיע את המצב, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שהקבוצה עדיין לא התחזקה. חבל על ניר לוין, שייכשל כמו אלי כהן אם הוא לא יקבל את החיזוק שהוא רוצה".

הדיון בנושא הערעור אותו הגישה מכבי ת"א בעקבות עונש משחק הרדיוס, אשר מתוכנן למשחק הליגה הקרוב מול הפועל כפ"ס, ייערך ביום ראשון בשעה 9:00 בבוקר במשרדי ההתאחדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully