וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונת ה-AL ממשיכה להתבהר

5.9.2007 / 14:46

בוסטון, קליבלנד והאיינג'לס ניצחו, דטרויט וסיאטל הפסידו והיאנקיז מסתמנים כויילד קארד. ב-NL מרכז ומערב, לעומת זאת, שמח ומבדח

בוסטון - טורונטו 3:5

גם את המכשול הקשה בדמותו של רוי האלאדיי צלחו הרד סוקס, שמתקרבים יותר ויותר לכיבוש הבית המזרחי לראשונה מזה 12 שנה. לג'ייקובי אלסבורי הצעיר היה חסר דאבל כדי להשלים סירקל, אבל ההומראן, טריפל וסינגל שלו הספיקו כדי להעניק לג'וש בקט המצוין ניצחון. בקט גזר שבעה חובטים בשמונה אינינגים בדרך לניצחון ה-17 העונה, ג'ונתן פפלבון סגר בהצלחה והאלאדיי נחל את ההפסד בגלל אינינג רביעי בו הרשה ארבע ריצות. קווין יוקיליס עם הומר לבוסטון, מאט סטיירס עם אחד לבלו ג'ייז.


דטרויט - שיקגו וייט סוקס 3:1

ג'ון גארלנד והגרביים תקעו מקל עמוק בגלגלים של הטייגרס, כמו שהם עושים, בעצם, לכל אורך העונה. גארלנד, עם מאזן קריירה של 6:13 נגד הטייגרס, גמא שבעה אינינגים, טיגן ארבעה חובטים והסתייע בהומרים של אלכס סינטרון וג'וש פילדס על ג'רמי בונדרמן כדי להרחיק את דטרויט מכרטיס הויילד קארד. 5.1 אינינגים לבונדרמן בהפסד.


ניו יורק יאנקיז - סיאטל 3:12

עם ההפסד של דטרויט, היאנקיז היו המרוויחים הגדולים של הערב, שכן הניצחון על סיאטל העניק להם יתרון של שני משחקים על כרטיס הויילד קארד. צ'ין מינג וונג לא מפגר בהרבה אחרי ג'וש בקט וקצר ניצחון מספר 17, אבל מה שקצת העיב על ניצחון הפסים הייתה פציעונת שלו בגב והתנגשות של אלכס רודריגז עם אדריאן בלטרה. "זה היה מפחיד", אמר א-רוד, שנראה שיתאושש בקרוב מאוד. על הדרך הוא חבט את ההומר ה-46 שלו העונה, ונעזר בצמד של חורחה פוסאדה והומר של בובי אבריו כדי לפתוח פער במרוץ. 7.1 אינינגים לוונג, הפסד להוראסיו רמירז והומר לבלטרה.


מינסוטה - קליבלנד 7:5

הטווינס כבר מחוץ למרוץ ונראה שבקרוב גם האינדיאנס, שיתחילו לחגוג את הזכיה בבית המרכז. טראוויס הפנר, בעונה בינונית, חבט להומר משווה באינינג התשיעי, השני שלו במשחק, וב-11 להקרבה שהעלתה את האינדיאנס ליתרון עליו שמר ג'ו בורובסקי. לשבט פער בן שבעה משחקים מהטייגרס, ועושה רושם שבקרוב יפתחו שמפניות בג'ייקובס פילד.


לוס אנג'לס איינג'לס - אוקלנד 3:4

גארט אנדרסון חבט להומר בן שתי ריצות והאווי קנדריק הוסיף הומר משלו, וכמו במרכז ובמזרח - הפער במערב נראה פשוט גדול מדי. לוס אנג'לס עומדת על הפרש כמעט בלתי סגיר של 7.5 משחקים מסיאטל. אם לא יקרה משהו מוזר, נזכה בתחילת אוקטובר לראות את הסדרה שהיאנקיז לא ממש ששים אליה, עם האיינג'לס. שישה וחמישה לג'רד וויבר בניצחון, שמירה לפרנסיסקו רודריגז העגלון.


יתר המשחקים:

טמפה ביי - בולטימור 8:4
טקסס - קנזס סיטי 8:9

NL: אטלנטה מחוץ לתמונה

אטלנטה - פילדלפיה 5:2

הברייבס יכולים להגיד שלום לפלייאוף. עם פיגור 3.5 משחקים מפילדלפיה ו-8.5 מהמטס, אפשר לסגור את הבאסטה. 6.2 אינינגים לקייל לוהש, שמירה של ברט מאיירס והומרים של קרלוס רואיז וריאן הווארד עשו את העבודה לפיליז, שנאחזים בקרנות המזבח. צ'יפר ג'ונס חבט להומר שלא מילט את באדי קרלייל החלש מהפסד.


סינסינטי - ניו יורק מטס 11:7

יום ענק של פול לו דוקה, שירה לשני הומרים ושיא אישי של שבעה ריביז, העניק למטס עוד ניצחון בדרך לאוקטובר. קרלוס בלטראן הוסיף הומר, ועם אינינג שישי בן חמש ריצות העניקה ההתקפה של המטס לאוליבר פרז ניצחון שלא ממש הגיע לו (חמישה אינינגים, חמש ריצות). הומר לברנדון פיליפס בסינסינטי, הפסד לביל בריי.


אריזונה - סן דייגו 1:9

במערב הכל פתוח, כשאריזונה שוב השוותה את מאזנה לזה של הפאדרס עם הופעה מבריקה של דאג דייויס - שבעה אינינגים וחמישה טיגונים. אריק בירנס וטוני קלארק חבטו להומרים, כריס יאנג סגר ארבעה אינינגים בלבד ונוצח.


קולורדו - סן פרנסיסקו 5:6

היי, הרוקיז חיים ובועטים במרוץ הפלייאוף. בראד הופ חבט לסינגל מנצח באינינג התשיעי, טבאריש טרוי טולוביצקי עם הומר מספר 19 לקולורדו והמרחק בין המקום הראשון לרביעי, בו נמצאת קולורדו, עומד על ארבעה משחקים. מנואל קורפאס עם הניצחון, בראד הנסי עם ההפסד, הומר לרנדי ווין מסן פרנסיסקו.


שיקגו קאבס - לוס אנג'לס דודג'רס 6:2

הקאביז צירפו את סטיב טראקסל בן ה-100 לרוטציה, מה שלא עזר להם מול בראד פני. פני, עם שבעה אינינגים סולידיים, זכה בניצחון ה-15 שלו העונה, קירב את הדודג'רס לכדי שלושה משחקים מפסגת המערב וסיבך את הקאבס בעקבות הנצחונות של מילווקי וסט. לואיס.


מילווקי - יוסטון 3:5

הברוורס עשו את המוטל עליהם, ועם עוד ניצחון והפסד של הקאביז, הם יכבשו שו את הפסגה. כעת הפער בין הקבוצות עומד על חצי משחק בלבד. פרנסיסקו קורדרו שבר את שיא השמירות של מילווקי עם 40, קרלוס וילנואבה הגיש היטב שישה ושישה וריאן בראון סיפק כוח עם הומר מספר 27. 5.2 אינינגים לברנדון באקי בהפסד, הומר לכריס ברק ביוסטון.


סט. לואיס - פיטסבורג 2:6

כשצריך לנצוץ בקלאץ', אין טוב מדייויד אקשטיין לעשות זאת. אקשטיין רשם שלוש חבטות ושני ריביז, ג'ואל פיניירו הגיש 5.2 אינינגים לניצחון וריאן פרנקלין שמר, כשהפער בין הציפורים האדומות לקאבס עומד על משחק אחד בלבד. בצד המפסיד עמד האקס קרדינל, מאט מוריס.


תוצאה נוספת:

וושינגטון - פלורידה 3:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully