וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי וההנהלה סיכמו על הקפאת הרכש

5.9.2007 / 12:33

מאמן מכבי פ"ת וההנהלה החליטו שלא להחתים זר חמישי עד הפגרה. קודם לכן מזרחי ביקש להחתים את אלן על חוזה ארוך טווח, ונענה בשלילה

מאמן מכבי פתח תקוה, יוסי מזרחי, הגיע להחלטה שלא לצרף זר חמישי עד חודש ינואר, זאת לאחר שיחה עם היו"ר שינו זוארץ. מזרחי סבור שהסגל הנוכחי של הקבוצה, שמונה ארבעה זרים (אובוקה, סאביץ', קאקו, דירסאו) יכול להתמודד בצמרת. בקבוצה טוענים כי ההחלטה תגרום לתקציב השחקנים להיות מאוזן, כלומר ללא חריגות. "החלטנו שהסגל הזה טוב לליגה. אני גם לא מתכוון לשחרר שחקנים", הודיע מזרחי.

כזכור, הזר האחרון שנבחן בקבוצה הוא הקשר עמנואל אלן, ששוחרר מהקבוצה שלא על דעתו של יוסי מזרחי. מתברר כי המאמן ביקש להחתים את השחקן על חוזה ארוך טווח, לחמש שנים, ונענה בשלילה. בהנהלה הבהירו למאמן שהדבר עשוי לגרום לחריגה משמעותית בתקציב, ואין להם כוונה לעשות זאת. מזרחי הסביר להנהלה: "אני חושב שהעונה הוא לא יוכל לעזור לנו, אבל אם נחתים אותו על חוזה ארוך טווח יהיה מדובר בנכס". בהנהלה, כאמור, סירבו.

המגן אסמעיל עאמר והחלוץ רוביל סרסור, שסבלו מפציעות, יהיו כשירים למשחק הליגה הקרוב מול מכבי חיפה בקריית אליעזר. הקשר חאבייר דירסאו חזר בהדרגה לאימונים ולכן הוא צפוי לפתוח במשחק מול האקסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully