וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאסוף את השברים

שגיא ניר

5.9.2007 / 12:15

למרות המפלה מול רוסיה, יספיק לישראל ניצחון בנקודה מול סרביה (19:00, ספורט 5) כדי להעפיל לשלב הבתים השני. מרקוביץ' בספק

כמו בחיים, גם בספורט לפעמים הצלחה בודדת משנה את הרושם הכללי, ובעיקר את התחושות. על זה בונים הערב (רביעי, 19:00, ספורט 5) בנבחרת ישראל, שניצחון שלה, גם בנקודה בודדת מול סרביה, ישלח אותה לשלב הבתים השני באליפות אירופה, ובעיקר ימחק את תחושת ההשפלה מהמפלה אמש מול רוסיה של דיוויד בלאט (90:56).

הנבחרת ערכה הבוקר אימון, כהכנה לקרב האחרון של השלב המוקדם. פרט ליותם הלפרין, שנשאר על המגרש לא פחות מ-39 דקות, כל השחקנים אמורים להגיע רעננים, לפחות מהבחינה הפיסית. ארז מרקוביץ', שבמהלך הקיץ עבר ניתוח באפו, שבר אותו אתמול ממש בדקת הסיום של המשחק. הסנטר עשוי להחמיץ את המשחק הערב.

האופטימיות היחסית בעקבות המשחק הצמוד מול יוון ספגה גם היא אתמול מכה קשה, אך בסופו של דבר בפני הנבחרת עומד משחק אחד שאם תעבור אותו תעלה לשלב הבא - הישג לא רע בהתחשב בבית המוקדם הדי אכזרי. ולמרות זאת, סרביה אינה בדיוק נבחרת בסדר הגודל של ישראל.

המנהיג של סרביה הוא ללא ספק מילאן גורוביץ', ששלשה מחצי מגרש שקלע שניה לסיום הזמן החוקי שלחה את סרביה לעוד חמש דקות של תסכול מול אלופת אירופה יוון. גורוביץ', שזרק בשני המשחקים הראשונים לא פחות מ-20 פעמים לשלוש, יהיה אחד המפתחות של ישראל, בצוותא עם זוראן ארצג, שהתגבר על משחק פתיחה לא טוב, הסנטר דרקו מיליצ'יץ', והגארדים מרקו יאריץ' ומילוש תאודושיץ'.

סרביה היא תמיד נבחרת מוכשרת, אבל הנוכחית היא יחסית חסרת ניסיון, עם מאמן אלמוני - זוראן סלאבניץ'. אם טפירו יזכה למעט יותר אויר מהשומרים שלו, ויידע להתעלות כפי שעשה בצוותא עם הלפרין במשחק מול מקדוניה ביום שישי, תוכל הנבחרת לקוות לאיזון בקו האחורי. חזרה לעניינים של ליאור אליהו היא מפתח שלישי. בלעדיו - הדלת לשלב הבא – בו תצטרף המנצחת לבית שיכלול פרט ליוון ורוסיה גם את ספרד, לטביה וקרואטיה - תישאר סגורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully