וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם לא קאפלין, הייתי ג'איינט"

5.9.2007 / 9:10

ערב פתיחת העונה, טיקי בארבר ממשיך לרטש את מאמנו לשעבר בספר חדש. בולטימור מתעניינת בלפטוויץ', בליצ'יק שוב מטאטא מתחת לשטיח

טיקי בארבר עדיין לא נרגע. הרץ האחורי של ניו יורק ג'איינטס, שפרש כשעדיין יש לו הרבה מה לתרום לטובת קריירה של פרשן טלוויזיה, שוב תוקף את מאמנו לשעבר, טום קאפלין. "אלמלא הוא היה נשאר בעמדת המאמן, ייתכן מאוד שהייתי לובש את חולצת הג'איינטס גם העונה", כתב בארבר בספרו: "החיים שלי, המשחק ומה שמעבר". לבארבר היו סכסוכים רבים עם קאפלין בעת שזה אימן את הקבוצה, החל מתחילת כהונתו של האחרון. עוד כשחקן הביע בארבר ביקורת ותרעומת כנגד המאמן, והיחסים בין הצדדים רק התדרדרו.

רודני האריסון מניו אינגלנד פטריוטס הושעה לארבעה משחקים, וביל בליצ'יק, כהרגלו, מנסה לטשטש עקבות. האריסון הודה כי השתמש בסמים אסורים, ובליצ'יק נשאל האם מדובר במקרה בודד בקבוצה. "אין לי יותר מידע ממה שיש למישהו אחר", אמר המאמן. "הליגה היא זו שמפקחת על הדברים הללו. כולנו יודעים מהם החוקים, וזה לא מענייני לעבור על זה שוב".

ביירון לפטוויץ', הקוורטרבק ששוחרר מג'קסונוויל בתחילת השבוע, עשוי למצוא בית בבולטימור. מנכ"ל הרייבנס, אוזי ניוסום, אמר כי "היו לי כמה שיחות עם ביירון". הג'אגוארס החליטו לשים את המפתחות בידיים של דייויד גרארד העונה, ולפטוויץ' הבטטה, שהיה הפותח שלהם במשך ארבע עונות, נופה.

ובמכללות נפלה מישיגן, אחת המועמדות להגיע למשחקי הבול הגדולים בסוף העונה, אל מחוץ למקום ה-25 בדירוג. הוולברינס היו מדורגים במקום החמישי לפני העונה, אבל ההפסד לאפאלאצ'יאן דחק אותם למטה. שלוש הראשונות נותרו דרום קליפורניה, לואיזיאנה סטייט ופלורידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully