וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו נדאל יודע שפרר לא פראייר

5.9.2007 / 8:50

פרר הפתיע את המדורג שני בדרבי הספרדי ועלה ל-1/4 גמר מול צ'לה, אחרי 1:3 במערכות. מויה ברבע עם ניצחון על גולביס. הנין הדיחה את סרינה

אליפות ארצות הברית ממשיכה לספק הפתעות, והבוקר (רביעי) היה זה דויד פרר. הספרדי בן ה-25 פגש בדרבי לוהט את המדורג שני בטורניר ובעולם, רפאל נדאל, וסילק אותו מהמשך הדרך עם ניצחון 7:6, 4:6, 6:7, 2:6.

3 וחצי שעות נמשך הקרב הספרדי, ונדאל נראה רע במהלכו, סבל מכאבים ברגלו, ונזקק לטיפול רפואי. כבר במערכה הראשונה נזקק רפא לשובר שוויון (3:7) כדי לזכות במערכה. במערכה השנייה פרר הוליך 2:5 בדרך לניצחון 4:6, ואחרי ניצחון במערכה השלישית, הגיעה התפוצצות עם 2:6 ברביעית, ששלחה את נדאל לנמל התעופה.

תנו כבוד לזקנים. קרלוס מויה, הטניסאי המבוגר ביותר שנותר באליפות ארה"ב, העפיל לרבע הגמר לאחר שגבר 5:7, 2:6, 7:6, 4:6 על ארנסט גולביס הלטבי. מויה, המדורג 17 בטורניר, חגג יום הולדת 31 לפני ימים ספורים והשלים את הישגו הטוב ביותר בטורנירי גראנד סלאם מאז 1998, תוך שהוא גובר על נער בן 19.

"זה מטורף מה שקורה לי, אני לא מאמין", אמר מויה, שזכה ברולאן גארוס ב-1998, "רבע גמר זה הישג אדיר בשבילי, אבל אני מאמין שאני יכול להגיע אפילו רחוק יותר". מויה, שנהנה מאהדת הקהל, הסביר: "כשאתה הבחור הכי מבוגר בטורניר, אתה מקבל כבוד. האמת היא שאני מרגיש כאילו אני בן 20". בשלב הבא יפגוש מויה נובאק דיוקוביץ'. הסרבי העפיל לרבע הגמר אחרי שניצח את הארגנטינאי חואן מונאקו 5:7, 6:7, 7:6, 1:6.

חואן איגנסיו צ'לה הצטרף גם הוא למעפילים לרבע הגמר, אחרי שגבר במרתון מתיש על סטאניסלס ואוורינקה (49 בעולם) השוויצרי 6:4, 2:6, 6:7, 6:1, 4:6. הארגנטינאי כבר היה בפיגור שבירה במערכה המכרעת, אבל חזר לעצמו והוא מחכה בשמונה האחרונים לדויד פרר.

צ'לה, המדורג 20 בטורניר, ניצל את עייפותו של השוויצרי, שהיה זה משחקו השלישי בטורניר שארך חמש מערכות. "לא נלחצתי כשהייתי בפיגור 2:0 במערכה החמישית", אמר צ'לה, "פשוט שיחקתי נקודה נקודה".

נשים: הנין שוב הדיחה את סרינה

המפגש בין סרינה וויליאמס לז'וסטין הנין הפך להרגל לאחרונה בטורנירי גראנד סלאם, לאחר שהבלגית, המדורגת ראשונה בעולם, הדיחה את האמריקאית ברבעי הגמר גם ברולאן גארוס וגם בווימבלדון. אז אם זה הצליח בצרפת ואנגליה, מדוע לא להמשיך את מסורת ההדחות גם בפלשינג מדו? הבלגית הדיחה את סרינה לאחר ניצחון 0:2 במערכות ושייטה לחצי הגמר.

המערכה הראשונה היתה צמודה והלכה לשובר שוויון בו ניצחה הנין 3:7. במערכה השנייה פתחה הבלגית מבערים, דרסה את סרינה עם 1:6, והמשיכה לשלב הבא, תוך שהיא משווה את המאזן בין השתיים ל-6:6. סרינה לא בדיוק פירגנה ליריבה בסיום: "אני חושבת שהיה לה הרבה מזל, ואני עשיתי הרבה טעויות". כשנשאלה אם היא יותר הפסדיה מאשר הנין ניצחה השיבה, "אני חושבת שזה בדרך כלל הסיפור שלי. עלי לחזור וללמוד היטב איך לנצח אותה".

עדכון ראשון: 23:04, 04/09/07
עדכון אחרון: 08:50, 05/09/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully