וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארנט עובד בשיא המרץ

4.9.2007 / 23:10

הפורוורד מתאמן באינטנסיביות לקראת העונה הבאה ומשכים קום בכל בוקר. הסלטיקס החתימו את גלן 'ביג בייבי' דייויס בו בחרו בדראפט

בוסטון סלטיקס החתימה את גלן דייויס, אותו בחרה בסיבוב השני של הדראפט האחרון. 'ביג בייבי' דייויס, כוכבה של מכללת לואיזינה סטייט, רשם ממוצעים של 12 נקודות ו-9.8 ריבאונדים בחמשת משחקי ליגת הקיץ בהם שותף במדי הקבוצה.

"אני אוהב את הגיוון שלו", התייחס דני איינג' לשחקן שנבחר במקום ה-35 בדראפט, "הוא יודע לקלוע, הוא ריבאונדר מצוין והוא שומר טוב מאוד. הוא שיחק היטב בליגת הקיץ".

מי שבינתיים עובד במרץ הוא כוכבה החדש של הקבוצה, קווין גארנט. הפורוורד המצטיין הוא אחד מתוך 20 שחקני NBA שנוטלים חלק במחנה אימונים קיצי בטרקניאן באסקטבול אקדמי והוא לוקח את זה ברצינות מיוחדת. מהמקום דווח כי גארנט מקדים להגיע לכל אימון, מתייצב ב-7 בבוקר ומקפיד על כל סעיף בתכנית האימונים בת השישה ימים בשבוע שבנה ג'ו אבונאסר. "אני אוהב לראות את טביעות הרגל שלי ראשונות בחול בכל בוקר", אמר האולסטאר.

ברבוסה פתאום מדבר

כמו שחקני נבחרת הכדורסל של ארצות הברית, גם הגארד של פיניקס סאנס, ליאנדרו ברבוסה, חזר הביתה אחרי טורניר האמריקות. ברבוסה לא דיבר לאורך הטורניר שנערך בלאס וגאס, אבל הכחיש כי עשה זאת בגלל אי שביעות רצונו והסביר שרצה לתת שקט לנבחרתו.

"לא הרגשתי אכזבה או כעס במהלך הטורניר למרות שהרבה אנשים לרמוז שכן", אמר הברזילאי, "רק רציתי להתמקד במטרה שלנו. הדממה שלי לא באה כדי להפגין חוסר שביעות רצון. כל מה שרציתי זה לעשות את הטוב ביותר עבור הנבחרת שלי ועבור המדינה שאני כל כך אוהב".

ברזיל סיימה במקום הרביעי וכשלה להשיג את הכרטיס לאולימפיאדת בייג'ינג, אבל תהנה מטורניר הזדמנות אחרונה ביולי הבא, בו ייטלו חלק 12 קבוצות. "זה יהיה הזמן לקחת את עצמנו בידיים ולנצל את ההזדמנות כדי להעפיל לאולימפיאדה", אמר ברבוסה, שסיים את הטורניר כקלע המצטיין עם 21.8 נקודות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully